Blog
Hétvégén (0410) átjött hozzánk Süni, aztán kimentünk a garázsba és kicsit mélyebben belenéztünk a motortérbe. Amit ott találtunk az egy eléggé elkoszolódott pillangószelep és egy cserélendő pollenszűrő volt. A többi úgy néz ki rendben van. Kapott ismét egy kis hűtővizet, mert valamiért mindig kevesebb van egy kicsivel a kelleténél. Viszont folyást / szivárgást sehol nem észleltem. A pillangószelepet és az LMM-et kicsit megtisztítottuk. A pollenszűrő cserélve lett arra, amit még Ofitól vettem. Próbáltunk tenni a hátsó ajtók nyikorgása ellen is. Több-kevesebb sikerrel. Aztán volt egy kis izgalom az alapjárat házatáján miután összeraktuk az autót, de szerencsére az első munkanap után szépen visszaállt a 850-es fordulat környékére. A jobb oldali visszapillantó tükörnél is megigazítottuk a szigetelést kicsit, hátha nem ázik be többször huzamosabb, nagyobb esőnél a jobb első hangszórónál..
[Költségeim: műszerolaj 300Ft, féktisztító folyadék 1.250Ft]


Egyik napról a másikra elkezdett kerregni az ablaktörlőm, rövid diagnosztika után kiderült, hogy a motor rommározsdásodott, mert leesett róla a vizálló zsák, vagy levették.
Rendeltem bontott motort + Alfacity-n elszakadt a bal hátsó ablakemelőm azt is vettem két első ajtóhatárolóval együtt....
Egyik szép hétvégén beépítésre került az ablaktörlő motor ill. az ablakemelő... Szuper lett megpróbáltam nagyon igényesen összerakni + visszakerült a vízálló zsák is.


Vettem előre új télikerekeket, nem nagy márka de legalább új :) Lefestettem a felniket is de valszeg jövő télre festhetem újra elég szar lett ill. hátra is fog kapni uj gummákat.



Sajnos a javított leömlő nem lett 100as és cserélni kellet uhogy vettem a Vaterán egyet és felpattintottam majdnem jó lett :)....
A Motor és a körülötte levő dolgok felújítása után a helyére került minden.
Eljött a nagy nap és hívott Ati, hogy kész a vas nagy dirrel durral lementünk érte de ekkor jött a hidegzuhany.... Hibakódot dob folyamatosan és nem megy.
Egy hét kellett hozzá, hogy megtalálják a hiba okát el lett rakva a vezérlés. :(
Na végre hazahoztahhtuk a gépet annyira vártam, hogy el sem tudom mondani!!!!




Ismét kényszergyógykezelésre kellett beutalni Alfredot. A kuplung csúszott ezért csere, a bal első felső lengőkar ropogott ezért csere, két fékcső, és egy speckós méregdrága kuplungcső megtörve s ez is csere. A kuplung most már vajpuha, és könnyű. 133600km
Ma meghozta a postás az erölködőt. THX Abarth cartárs. Beszereltem, működik faszán. Már csak a láda hiányzik ami talán holnapután vagy csütörtökön ideér. Folyt köv.




Sajnos eljött az idő h megkuplungozzuk a vasat,amiben Tibor Cartársnak is nagy nagy érdemei vannak! Elég vad hangja volt már kinyomott pedálnál,és anélkül is....
DE,meghallgatta a kérésemet a gépállat,és nem hullott szét a szerelés előtt,pedig bőven volt rá esély.....
Igazából a szekezet és a tárcsa bőven futott volna még,a kinyomó viszont gyakorlatilag atomjaira volt hullva.....
A szokásos dolgokon kívül,kapott még a verda nyelestengely szimeringet is,mert kiderült,h onnan eresztette az olajat,ami természetesen ezzel meg is lett oldva. Az eredmény egy tökéletes kuplung lett,mint érzetre,mint mechanikailag is!! Hurrrrá:-D
Azért azt hiszem h nem szívesen kuplungoznánk minden nap,így itthoni körülmények között.....
225 000 km




Rendeltem GT Cartárstól a négy felnire Cuore Sportivo feliratot,és az elmaradhatatlan Alfa Driver matricákat.
Jaaaa,és igen,retkes a verda:-D



3
603
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV