Blog
Hétvége, Eger rally, szép az élet...de rájöttem, hogy Mo.-ra tényleg csak terepjáró vagy birodalmi lépegető való. Belementem Kál környékén egy kátyúnak nevezett, az út kellős közepén található szerelőaknába (azt hittem kiszakad a jobb első kerék). Hétfő szerelő, kárfelmérés. Jobb első futómű úgy kuka ahogy van, de bal első lengőkarok közül az egyik szintén lóg, jobb hátsó csapágy is illetve fék tárcsa+betét csere érett meg elől. Szép móka lesz, de végre rendben lesz minden a verdán.
234 ezer kilóméternél megadta magát a felső motortartó bak, így a Lenkey szerviz (a szilentek által) és egy lelkes 13. kerületi vállalkozó szellemű szerviz (a beszerelés által) volt segítségemre a felújításban. Illetve Arno166-ot is köszönet illeti az alkatrészek miatt. ;))
Megérkezett a jobb hátsó ajtókárpit is. Hurrá!
Mai nap sikeresen átment a műszaki vizsgán a kis kedvencem így 2013.04.04-ig erről le van a gond. :)
Seabstiantől ajiba elakadásjelző háromszög.
Sebastiantól kaptam hátra két pár 16 cm-es hangszórót, hogy kedvemre kiválaszthassam az ízlésemnek megfelelőt. A Blaupunktok lettek a favoritok, mert ezek beépítési mélysége még épp befér a kalaptartóba.
Ma megvolt az első igazoltatásom a 159 -el. No comment kategóriába tartozott, ahogy kezelték a dolgot és amilyen hangnemet engedtek meg maguknak. Persze lehet, csak rossz kedvük volt... A végén egyik közeg odaszólt a másikinak, hogy:
"dejólmegynekikbazmeg..."
Innen is gratula... Gondolom ha egy feka X6 -ossal vagyok, még előre is köszönnek :(

Három ajtókárpit beszerezve, a negyedik kedden jön.
Megrendeltem minden használt autó vásárlás után kötelezően cserélendő cuccot.
- olaj: Selenia 20K 5L+1L
- olajszűrő: Armafilt
- légszűrő: SCT
- pollenszűrő: Armafilt
- gyújtógyerták: NGK
Megérkeztek a régóta várt "extreme performance summer" gumik. Végül nem az erdetileg tervezett yokohama AD08-ok, hanem a kumho ecsta KU36 XS gumija. A váltás oka egyszerű, a yokohama gumikat nem tudtam beszerezni idehaza, külföldről meg nagyon magas lett volna a szállítási költség, az esetleges garanciális ügyintézésről nem beszélve.
Szóval ezek a gumik nem hagyományos utcai gumik, hanem inkább pályára való, de azért mintázattal rendelkező, utcán is használható keverékek. Belinkelek néhány tesztet:
http://www.modified.com/tech/modp-0905-kumho-ecsta-xs-tire-review/index.html
http://www.youtube.com/watch?v=uJ5lZt80bg4
szerk.: ha nem megy a link, csak másoljátok be a böngésző sorába. :-S
végül egy rövid összefoglaló:
What We Liked: Excellent ultimate dry cornering traction
What We'd Improve: Wet traction and steering precision
Conclusion: The perfect tire for drivers wanting ultimate dry cornering grip
Ja és a felnik :-)
Team dynamics pro race 1.2 gold 7.5*17 et37 darabja 8.9 kg szintén rendelésre :-)
Ezzel az idei fejlesztések befejeződtek, legalább is a költség oldalról :-))))




