Blog
4 Db. Yokohama nyári gumi 205/55 R16
Sajnos a gazdasági válság az autóiparra gyakorolt hatásai novemberre érték el cégemet, az eddig korlátlanul hasznélható cégautót elvették 2009 jan. 1-vel, így okvetlenül össze kellett rakni az autót.
Sajnos elég kevesen gyűltünk ma össze Pápán, a rendkívül jó idő ellenére.
A jelenlévők: Kócosw, Dévid, Poló, és TigerNo1 valamint jómagam.
Jó volt 1-2 Cartársat is személyesen megismerni. Sajna Polónak dolga akadt ezért nem sokáig tartott velünk.
Többiekkel elnyaltunk egy fagyit, ami nagyon jól esett a melegben, kígyóztunk kicsit a városban, majd később miután megörökítettük a kocsikat beültünk egy pizzára.
Köszi fiúk, egy élmény volt. :)






Délben gyakorlatilag befejeztem a munkahetet és pont azon gondolkodtam, hogy elszaladok az építkezésre a zárat lefúratni. Aztán észhez kaptam: szombat délelőtt Marcit viszem Nyékre, visszafelé útba esik keresztapám, akihez ráadásul a háza miatt amúgy be kell térjek...Így hát délután - 2 részletben - előkészültem az akcióra.
Bölcsibe menés előtt leszereltem az ablaktörlőt és kiszereltem a motorját a szombati próbához, a lyukat fehér sziloplaszttal kinyomtam :-) Szintén kivettem a tartályát, mindössze két csavar az egész. Két dologra derült fény:
1. mivel nincs bent a csomagtartókárpit , a tartály mögött remekül látható-hozzáférhető a kerékdob púpja, ez majd a javítás utáni festésnél nagyon jól jön.
2. a tartály oldala alvázvédős volt, tehát a korábbi okos lakatos arra sem vette a fáradtságot, hogy kiszedje, gondolom milyen munkát végezhetett mögötte :-(
(eleve mit keres ALVÁZvédővel ilyen helyen, amíg élek meg nem értem...)
Nem mellékesen az üregbe benézve és világítva megláttam a kultikus "Disegno di Pininfarina" embléma (a balos felújítandó) rögzítését: valami bepattanós műanyagtüske tartja 2 helyen. A leszedés mikéntjén még agyalok, de az biztos, hogy kívülről a táblát feszegetve csak eltörném :-(
A tankbetöltőt csak ellenőriztem, a megoldott bilincs leesni nem tud, igaz visszazárni sem sikerült. A gumiharang sem akar lecsúszni a csőről, de ha mégis, szerintem maximum zárt térben sokáig állva lenne gond belőle, menet közben legalább kap a tank levegőutánpótlást. Igazam is lett, a bölcsi előtt ellenőriztem és csak úgy szuszogott fogdosás közben, egyből eszembe jutott, hogy a tank levegőztetőjét is meg kellene nézni, mert most már annak a szerelőnek sem hiszek, aki állította, hogy az rendben van, különben miért lenne akkora vákuum a tankban, valahányszor kinyitom tankoláshoz????
A második etapban már csak megállapítottam kicsit behatóbb vizsgálódás után, hogy Nyéket is kibírja a szimplán a betöltőre rátolt gumiidom, illetve ellenőriztem a donor-ajtózár meglétét.
A levehető vonóhorog vonófejének hiányát sikerült orvosolnom.Igaz nem tudtam még az olasz gyártól árajánlatot kapni ézrt fix fejre lett cserélve.Igy nem tudom ugyan levenni de legalább a forgalmiba bejegyzett vontatást el tudom végezni ha kell,bár csak kerékpár szállítót tervezek ráakasztani.A vonófej csere így nagyon baráti összegbe került.
Ismét eljött. 140173km.
Szelénia 20k, Olaj szűrő, Pollen, levegő szűrő.
Balos féltengely belső csukló csere (Alfa Ber-Do)
Beszart az EGR szelepem, és ezt 1 motordiagnosztikai hiba jellel mutatta nekem a kicsike. Elösször csak azt hittük ki kell kormolni, de teljesen felmondta a szolgálatot. Aztán kb. 1 hétig szelep nélkül jártam mert nem voltam hajlandó 60 ezret fizetni 1 újjért, de azt kell mondjam h nélküle sokkal jobban pörgött a gép :)) Csak az a fránya hiba jel idegesített, szóval szereztem egy párezer kilométert futott bontottat és az került bele.
Ma Falcokc mester kapott tőlem egy "kis" listát. :))) Kisebb javításokról-beállításokról amik még elmaradtak, megcsinálta szépen mindet, na jó 1-2 kimaradt! :))))Whiteskull (a névnapján) pedig beszerelt nekem egy távirányítót a központi zárhoz ,ami még a csomagtartót is nyitja! :) Köszönet az extra jó kiszolgálásért! Whiteskullnak külön köszönet a kajáért és a zenéért is! :))


