Blog

>> AutóápolásZsuzska // Alfa 166 2.4 JTD // 2007-11-08

2007.08.22. Lemostuk és felpolíroztuk az Alfit!
Ebben segítségemre volt Gábor 80 és Döme.
Majd elmentünk és csináltunk egy-két képet!!

 
>> SzervizZsuzska // Alfa 166 2.4 JTD // 2007-11-08

2007.08.09. Hazahoztam az új családtagot

 
>> Tuning és extraGTVili // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2007-11-08

Tegnap elvittük Blacky-vel a vasat a fényezőhöz.Megbeszéltünk minden részletet,és a gondjaikra bíztam a kis drágámat....
Ma felhívtam...és megkérdeztem hogy a jövő hét végén mehetek-e a kocsiért.Erre azt mondta hogy ne is számítsak rá....persze meg is indokolta:ma szétszedi a kasznis...holnap kijavítja az apróbb hibákat...és hétfőn megkapják ők a kocsit.Ja...mondom 2-3nap a fényezési munka.....erre ő:háááát..azért az egy picit több mint három nap.Azt mondta:Vilmos,szeretném neked szépen megcsinálni,és nem szeretnék a két-három napos fényezés hibájába esni....
Mit mondjak...egyre szimpatikusabb a szaki.Remélem valóban olyan szép lesz a verda....

 
>> SzervizTrafikos // Alfa 156 1.6 TS // 2007-11-08

Kis gond volt az indításnál ezért elvittem Szamosihoz: megállapították, hogy a szívócső elszakadt és kicserélték.

 
>> SzervizGegee // Alfa 147 1.6 Twin Spark 120LE // 2007-11-08

21150 km-nél 20 ezres szervíz megtörtént. Kb 14 ezerbe került, mert saját alkatrészeket vittem (pollenszűrő, olajszűrő, Selenia olaj (14 ezeret fizettem alkatrészekért)). Motorhűtőfolyadék csöpögött, mert az egyik bilincs nem fogott rendesen. Cserélve lett az is. Azóta nem csöpög, minden O.K. Műszakilak az autó tökéletes.

 
>> EgyébSeriff // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2007-11-08

Szépen teljesített a sötét oldal szerény katonája.
Fogyi: 6.1; 6.2; 6.1 a három tankolásnál- ha csak fater vezeti szvsz 5.5 körüli érték jön ki- végig autópálya- magyar, osztrák, német és francia. A két, dojcsul beszélő emberek országában kegyetlen sz.r körülményeket tapasztaltunk, nem kis meglepetésünkre:(( Folyamatos felbontások, elkerítések, gyakori 80as, illetve 60as táblákkal:S
A hazai pálya nagy dícséretben részesül- tökéletes útpálya, olcsó benzin, tűrhető matricaár- nem gondoltam volna, hogy a magyar ugar vizsgázik jelesre:/
A franciák utai jók, de irdatlan drágák- ha jól emlékszem ~250km-es szakaszon 50ojrót fizettünk, visszafelé dettó- az összesen 25ezer Ft 2 használatért- annyira nem hájtek az útpálya és a Subaru Impreza WRX STI rendőr sem barátságos:D

1 hiba volt a kocsival- lemerült az akksija: 3napot állt, valószínűleg égve maradt az egyik belső lámpicsku. A kocsi nem indult.
Szerény véleményem szerint egy bivalyerős, egy éves sincs Banner akksinak baromira nem illene lemerülnie szűk 72óra alatt egy piszlicsáré lámpa miatt. Más nem lehetett a ludas- rádió, GPS, DVD kivéve, Lámpa Leó, no parkolófény, semmi. Ejnye-bejnye.
Öröm az ürömben, hogy a Magyar autóklubbot hívtam, és 1 órán belül (!!) ott voltak Párizs egyik külső területén és ripsz-ropsz indult a kocsi.

A gázolaj kinti ára 1.2 és 1.3 Euro/liter között volt, ami a negyedezres árfolyammal nézve 300-325Ft/lityó. A benzin általában 15-20centtel drágább:S

A JTD egy ... illúzionista- elhiteti az emberrel, hogy gyors (?) autóban ül és dinamikusan halad. A V6 nem hazudik, a JTD igen, de kit érdekel- az a fontos mit érzel, nem az, hogy valójában mi is történik;)) Mondjuk a Novitec-kel tényleg nem megy rosszul a 8szelepes traktor sem- a Peripherique-en rendesen emberkedtünk, amikor 13 óra után megérkeztünk Párizsba és már baromira oda akartunk érni...

Egy valamit nem akarok hallani egy darabig: ÚJRATERVEZÉS :DD

>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-11-08

A motor elkezdett nagyon melegedőssé válni, és egyszercsak a ventillátor sem kapcsolt be. Ugyanakkor az utasteret meg nem fűtötte. Összetett volt tehát a probléma, így szervízbe vittem.
Kiderült, hogy a múltkori fűtéscsap szerelés után valami titokzatos okból szétmállott a tömítés, elfolyt némi víz is, közben pedig kontakthibás lett egy relé-csatlakozó. Mindent orvosoltak.
ezen kívül megtörtént a rendes olajcsere, olajszűrő és légszűrő cserével.

>> Tuning és extraRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2007-11-07

Ma berakta a szaki. 5pénz plusz 1 ezres volt az 1pár helyzetjelző mert a sárga nagyon gázos volt:)

>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2007-11-07

Ma megejtettem az olajcserét, mert már régen esedékes lett volna! Kilométeróra állása: 189014 Km! Vettem a gépnek 6 lityi finom Selenia-t (12.902,-), de sajna nem kaptam 20K Alfa Romeo-sat, csak sima Selenia 20K-t! De sebaj, ez is megteszi! Majd a következő olajcserénél azt kap! Meg egy gyári olajszűrőt mellé (3.475,-)! Aztán hamár fel volt nyitva a motorháztető, feltöltöttem az ablakmosó tartályt téli folyadékkal (599,-)! Jó kis teccsós! :-)))

>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2007-11-05

Semmi gond nem volt idáig a géppel, egészen a múlt hétig, amikor is a nagy esőkben egyszer csak beázott a jobb hátsó lábtérnél! :-( Először azt hittem, hogy kiborult az ásványvíz, ami nálam volt! Kitörölgettem, megszárítottam a szőnyeget, de aztán megint full vizes volt belül minden, úgyhogy úgy döntöttem, hogy felszedem a szőnyeget! Kipakoltam hát belőle a hátsó és első üléseket, nagy nehezen lebontottam a műszerfalat meg a kéziféket és a váltókart takaró műanyagot! És kijött a szőnyeg meg az alatta lévő szigetelés, ami még mindig vízes volt! Szépen megszárítottam és ha már egyszer kint volt, hát takarítógéppel átmostam a szőnyeget is! Szép tiszta lett! Aztán szembesültem a valósággal, amikor a kocsi padlólemezére pillantottam! Szerencsére sehol nem volt kirohadva, hanem az a pár kis "fülecske" volt kihajlítva, ami elöl is és hátul is megtalálható mindegyik oldalon! Azt hiszem 5 db van belőle minden lábtérnél! De hogy mi ezeknek a funkciója, azt a fene sem tudja! Na, ezeket visszahajtottam és jól kinyomtam őket tömítőanyaggal mindenhol! Találtam pár pici rozsda foltot is, ezeket lecsiszoltam és adtam nekik két réteg Hammerite-tot! Nesze neked rohadék rozsda! :-)) Hát nem volt egyszerű mutatvány, de megérte megcsinálni!
Ja, és találtam a szőnyeg alatt 262 ft-ot és 1 Deutsche Mark-ot! :-)) Csak gondolom, hogy Olaszország után hova került az autó! :-)