Blog
Történetünk egy szombati nap kezdődött . Épp hazafele tartottam mikor megálltam a zebránál és átengettem egy gyalogost. Mikor a fékre léptem kivillant az ABS és egy felkiáltó jel . utána el is tűnt. Érdekes gondoltam. Aztán egyre gyakrabban jött elő ez, és végül teljesen égve maradt. ekkor a sebesség mérőm is lement nullára. mivel éppen indultunk nyaralni kénytelen voltam így elmenni. Mit is mondhatnék egy élmeny volt.... :) mikor hazajöttünk be is jelentkeztem egy villamossági szerelő ismerőshöz. hónap végén vihettem is . 2 hétig volt nála ,de végül Kocka csere lett a vége.
Telefon az olaszautóbontónak szerencsére van is nekik gyorsan, másnapra itt is volt csere után tökéletes. :) Ha már ott volt akkor a régóta húzódó légzsák gondot is megcsinálta. Hála istennek minden okés !
El sem hiszem HIBAKÓD mentesek vagyunk végre ! :)
Innen is köszönöm neki a profi munkát . :)
Nagy melegben magyon nehezen indult az autóm. A hármas henger injektora csöpögött be, ez okozta a problémát.
Az "új" inkektorokat Szilágyi Gergőtől kaptam, aki egy bontásra ítélt 146-osból menekítette ki őket. Kitisztította és nekemadta. Ma kerültek a helyükre.
A hátsó emblémám kissé megkopott. A cserét Aliexpress-rōl rendeltem. A 4 db 3 USD volt. Alapból semmi felületkezelés nincs a festésen, ezért lelakkoztam. Szebb lett és tartósabb is lesz. Karosszéria tömítő-ragasztóval került a helyére.
4 db elektromos ablak beépítésébe fogtam 20 évvel ezelőtt....nem egy egyszerű feladat. Itt a kínlódás a cuccok beszerelése okozza. Nem gondoltam volna. Az egész ott kezdődött, hogy kellett egy job. Első elektromos ablakemelő motort, na ehhez megkaptam a hátsókat is fika pénzért. Jó van ültek a polcon sokáig, míg nem cseréltem ismét bőr belső szettet, aminek a hátsó ajtó kárpitok nem tekerős ablakokhoz valók. Na innen már ment mindena lejtőn lefelé... kábelek, kapcsolók, stb....fasza. Igen, van sok bontós, de minek. Hihetetlen amit némelyik művel az egy másik poszt lesz...egyszer, ha lesz kedvem hozzá. Szóval most eggyel közelebb állok a projekt befejezéséhez, viszont kurva sok dolog kell még hozzá. :-) Képet ellopta a TEK a telefonomról. :-) de ezzel az autóval még van bánatom, mivel pár év után ismételten rohad mindenhol.....................bocs a typokért.
Egy kis bővítés a fejegységhez. Tolatókamera a rendszámtábla világítás helyére. Képe elég gyenge (nekem), de megteszi. Van pár kérdésem, amire remélem megtalálom a választ hamarosan. LOL
Gondolom a segéd vonalak nem fordulnak, már miért is tennék. :-)
Éjszakai kép milyen.
Segédvonalakon található szakaszok beszerelés utáni távolsága. :-)
És a fejegységen az automatikus bekapcsolás kajak kérdéses. Én fogom nyomkodni vagy mi a puca?
A hűtőfolyadék tartályra szereltem egy kapacitív jeladót, ami a fékolaly szintjelzőjére van rákötve. Köszönet Yaninak a sok segítségért.
Én is egy tranzisztoron keresztül egy relét kötöttem az érzékelő kimenetére. Az egészet egy kinyiffant töltő adapter dobozába szereltem.
292938km Olaj (seleni td10w40)+szűrők cseréje.