Blog
Már régóta szemezek ezzel a gyöngyszemmel, sajnáltam rá az anyagiakat, meg hát féltem, hogy valami gagyit kapok, de végül is rászántam magam, és nem bántam meg...
Nagyon jó fényereje van, avatatlan szemnek olyan mintha xenon lenne, tartottam tőle, hogy össze vissza fog világítani, de jól eltalálták a fókuszpontját.
A jobbos lámpában még a halogén, a balosban viszont már a led világít.
A refibe és a ködlámpába nem fért be, a projektorba is csak éppen-hogy...
Már csak a tartósságában kell bíznom :)
Sajnos hiába a nagy fényerő, valahogy nem elég jól ossza el a fényt a projektor, nagyon sok fény érkezik az autó elé, és pont ez miatt nem látni elég messze, vezetni vele kicsit így olyan mintha szürkületben vezetnék, látni lehet vele de azért többet várnék...
Majd beszerkesztem valahogy a refibe, megnézem ott milyen, csak tágítani kell egy kicsit a furatot az izzó helyén, hogy beférjen...







Az első nap,hogy nem áll az udvarban :( Nem tudom hova rakni az érzést. Nagyon hozzám nőtt,de fiatalítani szeretnék,így amíg jó áron eladható,el kellett adnom.
Sokat költöttem rá,rengeteg plusz extrát kapott,de komolyabb dolog a turbón kívül soha nem volt. És azt mondják,hogy megbízhatatlan olasz :) Mai napig nem tudom tényekkel sem meggyőzni az ismerősöket,hogy ez már nem az.....de nem is érdekel már,mert ha beleültek,nem volt szavuk...és ennyi elég volt nekem :D
Szóval Alfa lesz a következő is,bár néztem offos márkákat,de nem fognak meg...egyetlen típus van ami eltud tántorítani....az idő megoldja,hogy mi lesz a döntés....de addig is marad a 147es!!!!
A vas ismét megkapta a két éve, csont nélkül.... :)
Utt voltunk a vassal :D egyik legjobb helyre parkoltam. Itt nem fejtem ki a véleményem AC-ről elég vegyes.


Annak is szinte a legészakibb pontja,Wolfsbug majd Hamburg.
Utvonal: Győr-Pozsony-Brünő-Prága-Dresda-braunschweig-Wolfsburg-Hamburg
Az autó tökéletes, fogyasztás azé megnő 180 feletti tempónál.

Első pár száz kilométer megvan, mindenki a lába közé nyúl a kocsi láttán.
A hibajelző lámpa nem szól, el sem hiszem. FL mintha másik tipusú kocsiba ülnék olyan szép az óracsoport. Kicsit még bizonytalan vagyok hallgatom a neszeket, válót stb.
Egy csütörtök éjjel láttam meg a Hahun egy hirdetést előtte kb 8 159-est néztünk meg szerte Dunántúlon már lemondtam a típusról, az előző 159 is ezt súgalta. Hogy felejtős.
Péntek reggel hívom is a szerelőt megvan álmaim sasa egy 2009 Rosso 159 épp a forint határon bellül. A hirdetést átböngészve nem kérdés menni kell bár Szegedre, hívom is a kereskedést mondom hogy az ország másik feléről hívom de megyek megnézem a kocsit.
A hétvégén kb 3 szor hívtam fel a kereskedőst, hogy ez az milyen infó van a kocsiról.
Hétfőn mentem dolgozni már nem izgultam hisz rengeteg 59-et néztünk meg előtte délbe meg indulás.Édesanyám Puntójával 1 kor Győrből indulunk 4-re Szegeden vagyunk megláttam Lali is annyit mondott ezt megveheted, Papucsokat lecseréltettem mert vadi új téliken volt a sas. Ennyi egy jókora csülök után indultunk is haza.




Mint az előző bejegyzésben írtam,megérett az első kerékcsapágy a cserére,amit egyre hangosabb zúgással jelzett.Mivel a csapágyak csak a kerékagyakkal együtt cserélhetők az áraktól arcomra fagyott a mosoly egy kicsit:-(.Végül is sikerült erősen akciós áron beszereznem őket,de még így sem volt-sajnos-olcsó.A szerelésért viszont nem kellett fizetnem,mert a céges szerelő srácok egy óra alatt kicserélték őket:-))!Itt is köszönet érte Nekik.Most megint szépen hangtalanul suhan a paripa:-P!
Km.ó. állás:137233.




2015 junius kozepen az autopalyan felforrt a hutoviz ,136km-rol trelerel hazahozatuk.Mint kiderult a hengerfejtomitest kellett cserelni,plusz kuplung csere,olaj,olajszuro,fekbowden,fektarcsa,legtomegmero.Treler:42000,szervizbe:8000,Szerviz:61000,Legomegmero:25000,
Bizony, George jóvoltából ma megvolt az első látogatásom a D.Z. Tuningnál. Csütörtökön le is pihen a jószág náluk, hogy kicseréljék benne a ékszíj feszítőt,az önindítót,az első gömbcsuklókat és betegyenek egy tolatóradart.
Ezen kívűl ma hazaérve nekiestem a vezetőoldali ajtónak, mivel a felső kishangszóró kábele ki volt csúszva,és sajnos csak azt a modúlt levéve sem találtam meg, így az egész kárpitot le kellett bontanom. Ez nem is volt akkora gond, mivel az alja úgyis lifegett, így legalább azt is a helyéreigazítottam. Így gazdagodtam egy hangszóróval és egy rendesen felrakott ajtókárpittal.

0
363
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8