Blog

>> Tuning és extraZsolesz_145 // Alfa 145 1.6 Boxer // 2015-09-22

Hosszabb keresgélés után végre tegnap munka után gyorsan rögtönöztünk egy alfa kerékőr klubbot PZ147 és KZM_Rosso147 barátommal. Gyors leszedtük a csavarokat és felkerültek mindenkinél a kerékőrök.

Márka: Farad (Made in Italy)
Fejkiképzés: forgófejes
Csavar anyaga: 10.9 (Hogy ne kelljen megnézni, mit is jelent, gyors beszúrom ide is. A csavarok, csavaranyák anyagaival az MSZ 229/2 szabvány foglalkozik, mely nem konkrét anyagot, hanem szilárdsági csoportot határoz meg. E szerint a csavar anyaga lehet: 3.6; 4.6; 4.8; 5.6; 5.8; 6.8; 8.8; 10.9; 12.9; 14.9. A szilárdsági csoport jele két részből áll. Az első szám 100-szorosa a minimális szakítószilárdságot adja meg MPa-ban, a második szám pedig a névleges folyáshatár és szakítószilárdság hányadosának 10-szerese.)

A dobozban volt két matrica, kódszámmal, hogy esetleges leszedő fej elvesztés esetén lehessen pótolni, de ezt jó lenne nem igénybe venni, mert annyi lenne szerintem mint a kerékőr. (15,13 EUR + posta)

Majd arra érdemes odafigyelni, hogy gumisnál én úgy képzeltem el, hogy leszedem és majd vissza is rakom, normálisan nyomaték-kulccsal, hogy ne menjen rá mint állat....

 
>> Tuning és extraPZ147 // Alfa 147 1.6 TS // 2015-09-22

Ma Zsolesz_145 közreműködésével felkerültek a kerékőrök. Asszem nem árthat Pesten egy ilyen kis apróság.

>> SzervizDeezL // Alfa 146 1.9 TD // 2015-09-22

Gázolajszűrő Tecneco, Levegőszűrő Sofima

 

Életem legboldogabb napja avagy egy Alfa-talin nem csak szép autókat láthatsz hanem gyönyörű lányokkal is találkozhatsz.....akár életed párját is elhozza neked a kedvenc márkád. Páran ismerik a "sztorimat" de most megosztom hátha valaki nem hallotta:
2011.10.08.-án az első KUL találkozómra menet a kora reggeli csípős hidegben azon merengtem, hogy az előző napi eső vajon ezt a napot is tönkreteszi vagy autózunk majd 600 km-t egy kellemes őszi napsütésben. Szerencsére a napsütésé lett a főszerep és a szebbnél-szebb Alfák között felbukkant egy lány akivel majdnem pontosan 4 év után most szombaton örök hűséget fogadtunk egymásnak.....
Köszönettel tartozom pár Alfás barátnak akik segítettek szívvel-lélekkel minket az egymásra találásban és külön köszönet a segítségért akik a szombati napon velünk tartottak:
Györgyusz A "kontakt" aki nélkül ez a frigy nem jöhetett volna létre,
RedSoma164 A "prádéskocsi"sofőr
Mendieta és Gyopi A kísérők
Hangya A ceremóniamester
Halesz Az Amore képviseletében és végül A Giulietta aki összehozott minket Judittal....

>> Tuning és extraMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-11-11

hamarosan....

>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-09-22

5000 km eltelt az olajcsere óta, ránéztem a nívópálcára, egy nagyon kevés hiányozott, öntöttem utána, egész pontosan 300ml ment bele. 5000Km alatt nem rossz.

Amúgy Selénia 20K van benne, de a következő cserénél, ami decemberben lesz, mert akkor fog eltelni az egy év; 10W60 kerül majd bele. Külföldi fórumokat lapozgatva végül a GULF Racing 10W60 lesz

 
>> SzervizZozo85 // Alfa 156 2,4 M-JET 20V // 2015-09-22

Volt egy kis hangja reggel az ékszíjnak és mint kiderült annak semmi baja viszont a klímakompresszor csapágya lötyög így az fel lett újítva és a klíma fel is lett töltve...
Öntja a hideget :D

 
>> EseményKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2015-09-21

Mióta megláttam képen videón tudtam hogy mihamarább élőben is látnom kell.Első alkalom a 2015 ös IAA Frankfurtban.Nem volt kérdés, szabi kiír és irány.Érkezés után irány a halle ahol a digó vasak vannak.Nem kevesen voltak.
Megláttam, tetszett, nagyon tetszett.
Kiderült lehetőség van a belső megtekintésére.A motortérről inkább képet teszek fel...Hosszú lenne leírni.A belső?
Beülsz ,otthon vagy.Kényelmes fotelek,semmit nem állítgattam jó volt .A kép ami bent fogad? Ízléses, sportos, nem ripacskodó.Kis egérmozi,ha D be tekered a kapcsolót egykis minivid fut le amin mintegy átvilágítja az autót.Jópofa. Kuplung könnyű, a 6 gangos váltó precízen rövid úton kattanik be a fokozatokba.A hátramenet kapcsolása férfimunka (derekasan feléd húzod koppanásig és balra fel).
A hátsó ülésre beszállás nem egyszerű.A küszöb hirtelen ível a far irányában felfelé.
Amugy kényelmesnek tünik 4 személyre a gép. A csomagtér nem túl nagy , alacsony, mélyebbre nyúló.Nem tudni lesznek e dönthető ülések, nem tudni egyenlőre semmit a motorvariánsokról ,váltókról.Hiába próbáltam infókat kiszedni a hosstess hölgyeményből ujabb infót nem tudtam meg azokon kivül amit az internetről szereztem.DE! láttam élőben.Még jobban tetszik mint a képeken.
A hölgyemény utolsó kérdésére miszerint szeretnék e próbavezetésre regisztrálni, sztem mindenki kitalálja a válaszom.
Kontaktadatok leadva, várom türelmetlenül a levelet, hívást..
meglátjuk :)

>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2015-09-21

Ma sikerült vennem két új első lengéscsillapítót, a számla szerint Bilstein B4
Hamarosan csere :)