Blog
Mai napon megjött a szelep. Nem birtam ki, hamar-hamar neki kellett állni a beszerelésnek! Szerszám hiányában ne állj neki szerelni! Zégerfogo szükséges! De csak megoldottam!
Motorburkolatot nem feltétlen szükséges levenni. Ha ügyes vagy a vakuumcsövet elérni!
Még egy kis finomhangolás szükséges,de bent van!

Régóta akartam már egy megoldást arra hogy ne kelljen minden héten kiírni egy audio CD ha friss zenéket akarok hallgatni. Elgondolkozom egy új fejegységen is de végül a jack csatlakozás mellett döntöttem mert szeretem a műszerfalat gyári fejegységgel. Nem egy nehéz dolog magam is meg tudtam volna csinálni de nem akartam kábelt rendelni +most akartam, várni nem.... Kábellel együtt 3000 pénz volt.
Egy izzócsere után sikeres vizsgát tettünk :)
GE Megalight Ultra 120+ került be, az előző Osram Nightbreaker gyorsan elfogyott :(
Km:175 436
Eljött a 15 ezres olajperiódus. Szokásos Total olajat kapott + egy új levegőszűrőt. DZ csinálta ezt is. Visszanézve az elmúlt 1 évet, az olajfogyasztás beállt az 5,000 km / 1 literre, amire azt mondják hogy a TS motorhoz képest még nem is rossz.
Ma beszerző körúton jártam Marklar cartársnál. A beszerelés is majd megesik... :-)
Friss... (2015. 09.13.)
Bözsike belesett a garázsba és ha már ott járt, akkor a kicsike, azaz a hátsó bak be is került... :)




Megtörtént az első és remélhetőleg utolsó balesetem a tütivel. Nekikoccantak hátulról :( A lökhárítót cserélni kell :(

8 éves lett a gyönyörűségem :)
A problémák csupán az élet által állított feladatok. Minden, ami történik, a javamra válik és a fejlődésemet szolgálja, még akkor is, ha kellemetlen vagy fájdalmas. Tekinthetők ajándéknak is, hiszen aki megoldja, az fontos felismerésre jut.
"Jó dolog, ha néha minden támaszték kidől alólunk, mert ilyenkor láthatjuk, hogy mi kő a talpunk alatt, és mi homok." (Madeleine L'Engle)
Várható volt a km. miatt, szívesen kihagytam volna, de ez van. Kettőstömegű lendkerék csere és Kuplungcsere. Grósz feri csinálta Tárnokon, a következő 200ezer kilométeren a hangját nem akarom hallani..:D