Blog
Elgurultunk Csörihez a szokásos olajcsere&átnézés combóra.
Menü:
- szűrők (gázolaj, pollen, olaj, lég),
- olajcsere,
- a turbó mellett menő vezetékek szigetelésének pótlása ( a melegtől kikeményedett és lepotyogott),
- megelőzősként a főtengely ékszíjtárcsa cseréje (nem látni rajta semmit, de a csere óta sokkal nyugodtabban alszom).
Még megoldandó feladatok:
- új rádióantenna (megint megette a szomszéd macskája),
- hátsó kipufogó dob,
- defektjavító folyadék cseréje,
- egr hűtő műanyag fedelének cseréje.
Ez utóbbiakra várhatóan augusztus végén kerül sor.
Az alvázkeret jól láthatóan felületi korrózióval terhelt...












Nagy vonalakban összegezve az "első 2 hónap után".
-Szívósor csere, ez talán jtdm-nél szokásos szeánsz ennyi kilométernél, bár lehetett volna talán menteni egy javítókészlettel a régit, viszont jobban szeretek autózni mint mindig autót szerelni (egy svéd márkánál vagyok "dróóótos":))
-Ablaktörlő mechanika, nos ez a saját hibámból, de orvosolva lett egy cseredarabbal nem is vészes áron.
-Apróbb esztétikai hibák javítása.. Sajnos külsőleg nem hibátlan az autó, ezzel vásárláskor kompromisszumot kötöttem hisz az autó többi része teljesen rendben van.
-Bőrápolás. Csodálatos színe van még ennyi év után is a bőrözésnek, igyekszem a lehető legjobbat adni neki (szintén a svéd márka ápoló készlete) egy alapos tisztítás és ápolás után még csodásabb lett. A sofőrülés támaszainak azért egy kis színező nem ártana, de ez idővel meg lesz oldva.
Nagyvonalakban ennyi, a vételt nem bántam meg, hisz ez egy régi álom volt és így is nagyon szeretem ezt az autót. Van aki szerint jobban jártam volna egy manapság kommersznek nevezett bajor hármassal, de ezt mindenki maga döntse el, én már eldöntöttem:-)



Kirepedt a bal külső féltengely porvédő. Még időben cseréltem, nem nyomta ki az összes zsírt.
189700km
Ismét megtörtént az olajcsere.
Liqui Moly diesel high tech 5w40 + Sofima olajszűrő került bele. A motor örül az olajnak.
Km: 211200
a zöldből átkerült az olajhűtő egészben , + olajcsere és olajszűrő csere első körben!
Sofima olajszűrő, és Agip 10w40 olaj került bele!
Ilyen se volt mostanában, kicsit meglepett. Még lassan se mentem, akit értem előztem. Tisztán országút.

km: 172219
első féktárcsák csere
első fékbetétek csere
kézifék állítás