Blog
Ebayen bukkantam rá ezekre a fehér mhw hátsó lámpákra és fekete prizmákra. A prizma anyagában fekete, nem festett. Ha majd találok fekete mhw lámpákat, akkor ezek a fehérek lehet, hogy eladóak lesznek. Sajnos a fekete még ritkább, mint a fehér. Újban már csak a rondákat lehet kapni.

Találtam egy xenonos 156-ot, amit bontottak. Lecsaptam a km óra nullázójára, ezen nincs magasságállító, mint a halogénhez. Ráadásul a világítása is piros :)


171445 km-nél cserélve lett az olaj, a szűrők valamimt a kuplunk munkahenger, és orvosolva lett a vez.tengely jeladó vezetékének szakadása a csatlakozónál. A csatlakozó is cserélve lett.
Szerelő ismét Németh Mihály volt (mint mindig), Dunakeszin.
összes kiadás 45000,- Ft.
Tegnap észrevettem, hogy nagyobb gázadásra úgy kormol a kocsi, mint egy Kamaz. Hamar meglett a bűnös, a felső turbócsövön, talátam egy 3 centis szakadást, meg egy kis kormot a környékén. Vasárnap lévén kapott "kacsaszalagot", holnap pedig, ha meglesz az új cső, akkor cserélem.
Megtörtént a kipufogó csere. Alfacityre menet pénteken elugrottam Érdre Marklar155-höz a dupla dtm véges rendszerért, egy kis javítás, festés után ma fel is került a Piroskára.
Nagyon jól áll neki, sokkal formásabb a fara így :)


Mezőkövesdi kisebb nyaralás során Borsodba mentünk kirándulni és elértük az autóval a 15 ezredik közösen eltöltött kilométert. Az óra 190ezernél jár...

A vásárlás óta a következők történtek:
-Kapott új NKG PFR6B platina elektródás gyertyákat ( a régiekben 92 ezer km volt) a gyári előírás szerint 100,000 km-enként kell cserélni amúgy de azt nem vártam meg. Az elektróda hézag 0,75 volt az újnál 0,7 tehát nem volt elégve nagyon. Viszont az egyik gyertya jó rozsdás volt vizet kaphatott vhogy.
-Átbőröztettem a váltógombot és piros cérnával varrattam , illik az ülésekhez:)
- Beszereztem egy Sony CDX-G1001 típusú rádiót, ez karbonmintás és narancssárga a gombok világítása így teljesen illik a sportcsomagos belsőhöz, akinek karbonos a középkonzolja ajánlani tudom, illetve a CDX-G1101-es típust is.
-Féknyergeket átfestettem pirosra.
-Kapott hátul két új szilentet (az alsó a kerékagynál ahol a hosszlengőkar csatlakozik, jó nehezen jött ki melegíteni kellett de megoldottuk, az újakat saját célszerszámmal raktuk be)
-Megvettem hozzá a 6L Selenia Racing 10W-60 olajat , Mann olajszűrőt, hamarosan csere. Update: csere megtörtént ,az olajszűrőt egy "élmény" kicserélni :)
-Vezérlés+vízpumpa csere lesz holnap , Contitech szíjat kap Litens feszítőgörgőt, Győrben az Autófórum Riegler-ben csinálják. Ebben is 92 000 km van, nem kockáztatunk tovább :)
Update-> 2015.08.04. Vezérlés csere megtörtént, gyári szíj és SKF csapágyak voltak benne, Litens feszítővel, nem voltak megviselt állapotban sőt! 7 éve volt vezérlés csere Svájcban,tehát hiába voltak még jó állapotban az idő miatt le kellett cserélni. Így most nyugalom van:)





0
508
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV