Blog
Hideget szerettem volna varázsolni az utastérbe, mert 38 fokban 250 km-eket nem szívesen tettem már meg.
Amit tudtam, hogy a klímahűtő csövezését ellenőrizni kell. Ez kimerült abban, hogy az egyik klímahűtőre menő cső rögzítőcsavarja hosszabb volt a furatnál, ezt cseréltem rövidebbre, máris tömített az O-gyűrű.
A klímásnál volt nyomáspróba nitrogénnel, 20 bar. 20 perc után 0.3 bar-t eresztett a rendszer, feltöltöttük UV-s olajjal, gázzal.
Kiderült, hogy a két hűtőventiből csak az egyik megy. Kis bogarászás után itthon rájöttem, hogy az alsó előtétellenállás csatlakozója kontakthibás. Tisztítás után ment mindkettő venti.
András bácsitól vettem egy halom klímacsövet és egy hűtőt, talán kelleni fog alapon.
Vissza a klímáshoz 5 nap múlva: a nyomáskapcsoló fosta el magát a nyomáspróba alatt, az eresztett. Gáz lefejtés, nyomáskapcsoló csere, újra feltöltés. Azóta jó a klíma, kíváncsi leszek a hosszútávú gázveszteségre. Azért most is UV-s olajjal töltöttük fel :-)
Update: a beszerelt nyomáskapcsoló is ereszti a gázt. Újat szereltünk be, ami természetesen gáz lefejtés+újratöltéssel járt. Végre hibátlan a rendszer.
Rég szerettem volna egy egyedi rendszámot sokáig vártam vele mert úgy gondoltam igen hivalkodónak tűnne de most meg érett bennem miért is ne !Örülök neki így az ALFÁM is egyedi lett vele legalább is számomra biztos !

Miért ne a legjobbkor adta meg magát a generátor Pápán javítási lehetőség nincs rá nem tudom miért olyan bonyolult ez!Így egy másik darab kerül bele remélhetőleg hosszú élettartalmú lesz !
Lehet,hogy megválunk a kisautótól....
Miért? Mert van,hogy egy hónapig (kettőig) be sincs indítva. Közben persze rozsdásodik a tárcsa,merül az akksi.....stb....szegény,ott a nagy semmittevésben fog tönkremenni.
Szóval érik a gondolat.....
Ebayen bukkantam rá ezekre a fehér mhw hátsó lámpákra és fekete prizmákra. A prizma anyagában fekete, nem festett. Ha majd találok fekete mhw lámpákat, akkor ezek a fehérek lehet, hogy eladóak lesznek. Sajnos a fekete még ritkább, mint a fehér. Újban már csak a rondákat lehet kapni.

Találtam egy xenonos 156-ot, amit bontottak. Lecsaptam a km óra nullázójára, ezen nincs magasságállító, mint a halogénhez. Ráadásul a világítása is piros :)


171445 km-nél cserélve lett az olaj, a szűrők valamimt a kuplunk munkahenger, és orvosolva lett a vez.tengely jeladó vezetékének szakadása a csatlakozónál. A csatlakozó is cserélve lett.
Szerelő ismét Németh Mihály volt (mint mindig), Dunakeszin.
összes kiadás 45000,- Ft.
1
608
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV