Blog
Vettem egy nagyobb turbo-t.... inkább feleslegesnek mondták, mint hasznosnak, de nagyon csábító volt az ajánlat, nem tudtam otthagyni a hirdetőnél. Ez egy Garrett GTB2056 turbo, eddig egy Brera-ban teljesített szolgálatot. Ellenőriztem az állapotát, úgy tűnik rendben van, de azért még beszerelés előtt alaposabban átvizsgálom.
Leömlőt nem vettem, reménykedtem, hogy ezzel a részével nem lesz gond, szerencsére igazam lett, pontosan ül a régi leömlőre az új csiga.
Balra - GT2256V Jobbra - GTB2056



Sikerült beszerezni egy szett Alfa Romeo-s szelepsapkát, kulcstartóval. :) Köszönet érte Giotti155 2.5V6 . !! :)


Bekerült egy új bal első lengőkar alulra, hátulra stabpálcák, és két új lengéscsillapító, mert műszakin jelezték, hogy óvatosan kezdtek haldokolni.
Hazafelé menet bevillant az akkumulátor ikon a kijelzőn (töltés nem elégséges, vagy nincs töltés), utána hullámokban égett gumi/műanyag szag jött be a szellőzőkön keresztül, mígnem reggelre le is merült az akksi.
Generátor javításra a táti Török és Társa Bt. -hez (www.torokauto.hu)vittem az autót egy akksifeltöltés után.
Végülis diódahíd csere és egy új kefegarnitúra oldotta meg a problémát.
Km óra állás: 223.850 km (2015.06.24.)
8 év után elkerült a háztól az autó, persze nagyon sajnáltam de lett helyette másik. Igaz nem Alfa hanem egy Lancia Delta de ez is nagyon jó! Soha nem volt vele semmi komoly bajom, tényleg nem mondhatok rá rosszat.
km állás:218.922
pirelli cinturato p1 verde 82V: 195/50/ 15; 18550/db
külső felnitisztítás:2000ft
szerelés:6908FT

km állás:219.238
BEszerelésre került:
alsó lengőkar (TRW)
stabilizátor pálca (kutyacsont) unix
kormányösszekötők (TRW)
tolatógomba
szerelés:15000
futóműállítás:5000 (pmsc pályánál kozmetika+futóműves)





Szivárgott a motorolaj, szelepfedél tömítés csere. Újabban megint rángatott, 3 gyertyapipa cserélve lett, most nem rángat.
Elértük a 240.000 km-t.
Megjártuk a Budapest – München – Tulln – Bécs – Budapest utat. Mivel közvetlenül az indulás előtt tankoltunk így gondoltam megnézem, mekkora eltérés van a valós és az autó által mért adatok között. Autópályán 120 km/h-s átlagsebességnél 5.8 literes átlagos üzemanyag-fogyasztási értéket jelzett a műszer. Összesítve 1602,5 km-re tankoltam 97,2 litert és így 6.065 liter/100 km-s átlagos fogyasztás és 0,2 literes eltérés jött ki. Egész jó, ha beleszámolom a közel egy órás bécsi araszolást is.
Viszont a feltöltés után, mint megtehető hatótávolságként 1357 km-t írt ki computer, ami nem is lenne olyan rossz 70 literrel.
Illetve mivel az elkövetkezendő 2-3 évben várhatóan több hosszabb-rövidebb időszakot fogunk Münchenben eltölteni, így felkerült a belvárosi behajtáshoz szükséges környezetvédelmi matrica a "Feinstaubplakette".


