Blog
Új kerekeket kezdtem vadászni a kocsira, amit tudtam,hogy már nagyon drágát nem akarok ,mert mindig csak a nagy bukta van belőle. A másik ami biztos volt,hogy olyat akarok ami nincs senkinek (Alfán) vagy legalább ritka.
Így lett Audi RS6 (igen, igen, AUDI)
Rendeltem rá 4db Infinity Ecomax zsír új gumit, melyek 2015ös gyártásúak, 3felnit görgőztettem,hogy minden tuti legyen, gyönyörűen lefényeztettem, majd felgumiztattam, és felraktam a kocsira.
Jelen pillanatban Audi kupakkal megy (gagyi műgyantás) próbáltam Alfás matricával, nem tetszett, leszedtem. Úton vannak a gyári Audi kupakok ,és Alfás kupakok is , majd amelyik jobban tetszik , az marad!
209325 km



Történt,hogy egyszer csak elment a hajtás a kerekekről , de közben utaztam ki Angliába, se kedvem ,sem időm nem volt vele foglalkozni ,megpróbáltam eladni, kuplung hibásként, mindenki félt tőle,mint a tűztől.
Haza érkeztem ,kiderült,hogy váltó hibás, nem is kuplung. Ami ugye filléres. Szóval elég nagy best buy-t csinált volna aki megveszi. Hát így jártak :D
Ha már váltót cseréltem (egy igen zsír 170ezer km-es váltót sikerült találnom)
kuplung is ki lett cserélve, (bár jó volt a régi ,de úgy gondoltam ham ár szét van szedve) ...
Ki lett még cserélve 2fém fékcső újra.
Cserélve lett a fékolaj, DOT4-es, A váltó TUTELA olajat kapott, a kuplungban új csavarok lettek, cserélve lett a bal első kerékcsapágy is.
Óra szerinti 209325 km-nél történt a csere.




2015.06.20-án megvásároltam egy igazi alfa rajongótól. :)
Korához mérten nagyon egyben van ,látszik hogy volt gazdája! :)
Természetesen nem tökéletes,vannak hibák a kasztnin de ezeket javítani fogom :)
Júniusban, eddig kizarólag Budapest útjait koptatták a Michelin Energy Saver+ abroncsaim.
Az útviszonyok, még a városban is igen változatosra sikeredtek, hála az időjárásnak: eső, sár, tengelyig érő víz és szerencsére száraz felületek is akadtak az eddigi időszakban.
Levegőnyomás:
Elől: 2.25 bar
Hátul: 2.25 bar
Profilmelység (egységesen, az összes abroncson): 7.5 mm
Az egyforma kopás, a kifogástalan és jól beállított futóművemnek köszönhető.
Az átlagos fogyasztás: 8.5 - 9.7 L között ingadozott. Ez még mindig jóval kevesebb, mint az előzőleg használt abroncsaimmal mért adatok.









Mai napon a Kakucs Ringen jártunk az Olasz Autó Találkozón. Kicsit nehezen indult, de aztán egész jó lett a hangulat, jól éreztem magam. Külön voltak díjazva az Alfák, a Fiatok, a Maseratik és a Lanciák. Az Alfák közti szépségversenyt Satya nyerte a GTV6-tal és Willy lett a harmadik a Spiderral. Én pedig a második helyezést zsebeltem be. :-)
A kipufogó hangnyomás mérésen először nem akartam indulni, de aztán miért ne alapon lemérettem. 118,4 dB eredménnyel a harmadik helyen végeztem ebben a versenyben. Tartalmas nap volt! :-)
Negatívum, hogy odafelé menet elütöttem egy verebet...










Egyre csúnyább hangja volt így kicsereltettem.Annyit megjegyeznék hogy ami benne volt nem hozzá való volt csak össze lett kókányolva egy csővel, most már frankó minden. Cső 8 ezer, munkadíj 4000 Ft + ezer borravaló a gyors és korrekt munkáért.




Felkerültek a nyári gumik, és az új felnik. A régi szétpadkázott darabok majd fel lesznek újítva, és a téli garnítura lesz rajtuk.
-4db MOMO M3 215/55R16 72e Ft
-4db gyári felni 75e Ft szállítással.
-Felszerelés 5e Ft
Üröm az örömben: nyiszog a jobb elsö gömbfej. Szerencsére nincs játéka. Jövö héten kap egy zsírozást, ki van száradva a gumi.

Kicseréltem a rezonátor csövet mert kezdett elfáradni. Illetve az egész egységet ami a csövet tartalmazza. gy gyorsabb és olcsóbb volt mintha lakatos toldotta volna bele csak a rezonátor részét. Köszönet az ötletért Csörinek!

2015.06.21-én vasárnap (holnap) 8h-18h között kerül megrendezésre az esemény.
Több mint 70 db autó jelezte a részvételi szándékát a "Time Attack War" nevű rendezvényen. Én is megyek és indulok a 156-tal. Aki kiváncsi a pályaautózásra és arra, hogyan teljesít az Alfám, az jöjjön és szurkoljon! :-))
A belépés nézőknek ingyenes!

Kapott rendes Selenia olajat is,uj szurok(olaj,levego,pollen).km allas 186000 es a felso motortartot is cserelni kellett.