Blog
km állás:219.238
BEszerelésre került:
alsó lengőkar (TRW)
stabilizátor pálca (kutyacsont) unix
kormányösszekötők (TRW)
tolatógomba
szerelés:15000
futóműállítás:5000 (pmsc pályánál kozmetika+futóműves)





Szivárgott a motorolaj, szelepfedél tömítés csere. Újabban megint rángatott, 3 gyertyapipa cserélve lett, most nem rángat.
Elértük a 240.000 km-t.
Megjártuk a Budapest – München – Tulln – Bécs – Budapest utat. Mivel közvetlenül az indulás előtt tankoltunk így gondoltam megnézem, mekkora eltérés van a valós és az autó által mért adatok között. Autópályán 120 km/h-s átlagsebességnél 5.8 literes átlagos üzemanyag-fogyasztási értéket jelzett a műszer. Összesítve 1602,5 km-re tankoltam 97,2 litert és így 6.065 liter/100 km-s átlagos fogyasztás és 0,2 literes eltérés jött ki. Egész jó, ha beleszámolom a közel egy órás bécsi araszolást is.
Viszont a feltöltés után, mint megtehető hatótávolságként 1357 km-t írt ki computer, ami nem is lenne olyan rossz 70 literrel.
Illetve mivel az elkövetkezendő 2-3 évben várhatóan több hosszabb-rövidebb időszakot fogunk Münchenben eltölteni, így felkerült a belvárosi behajtáshoz szükséges környezetvédelmi matrica a "Feinstaubplakette".



Megjöttek az új téli gumik.
Bridgestone Blizzak LM001. Gyári méretben. Nagyon akciósan. :)
A régiek nem is kopottak inkább öregek voltak már.
A téli alufelniket homok szóratom majd por festetem.

A bal első fékcsövön volt egy repedés tőben, így kicseréltem.
A kipufogódobon pedig egy nagyobbacska lyuk éktelenkedett, kapott új külső lemezt.
Km.: 198492


1 év eltelt olajcsere óta... Selénia Wr 5w-40 Sofima olajszűrővel+ egy új kartercsavar
144280km-nél(pontosan 10ezer km ment bele)

Csapágyazás után , felraktam , el vittem feltöltetni .
Előzőleg 252g vettek le a rendszerről, feltöltés már nem igen ment sok idő kellett neki, feltöltődött, beülök elindítom semmi , ventilátor sem indul el alu csövek melegek.
Szereztem egy másik klíma kompresszort Kovács Adriántól, felraktam , feltöltés, elsőre jó minden jéghideg a klímám végre.
Hazahoztuk a kis fekát, komplett motor-váltó-kardán-kuplung felújítás és cserék, új vez.tengelyek ( Italy ),összes tömítés ( Reinz ), szimering, dugattyú, hajtókar, szinkrongyűrűk, gyűrű klt. ( Goetz ), Agip folyadékok, fék-hűtő-szervo, motor és differenciálműben cserélve,hengerek hónolva, 16db hidrotőke, csapágysor, fekvőcsapágysor, vezérműtok, kardánkereszt,csövek, injektor EV1 csatik, hengerfej,olajszivattyú,Turbo Works szilikon szívócsövek, komplett Valeo kuplungszett, új vízhűtő,stb.
Minden mozzanat fotókon dokumentálva.
Bejáratós a motor, a legjobb helyen volt-Schulek Servizio-grazie!



