Blog
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 44,52 L
előző tankolás:51,95 L
előző tankolástól futott km: 591 km
átlagfogyasztás: 7,53 l/100 km
költség: 22 203 Ft
pontjóváírás: 0 (1 083 pont)
kedvezményes költség: 22 203 Ft
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 51,95 L
előző tankolás:46,53 L
előző tankolástól futott km: 683 km
átlagfogyasztás: 7,60 l/100 km
költség: 22 437 Ft
pontjóváírás: 0 (1 083 pont)
kedvezményes költség: 22 437 Ft
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 51,95 L
előző tankolás:46,53 L
előző tankolástól futott km: 683 km
átlagfogyasztás: 7,60 l/100 km
költség: 22 437 Ft
pontjóváírás: 0 (1 083 pont)
kedvezményes költség: 22 437 Ft
Megkaptam az Autòt , gyönyörűen megy . eltűnt a kellemetlen csapágyhang ès a halk hörgèssel párosulò fura rángatòzás is ! Az ùj akksi ès a felùjìtott generátor teszi a dolgát . Ùj állòrèsz ,csapágy, töltèsvezèrlő,szènkefèk, hosszbordás.... 30.000+64.000 :(

Hétvégen sikerült elhagynom egy felnikupakot. Ma vettem négyet. Nem aprózom el.
A kinézett autó Csepregen volt. Egy Amores tag hirdette. Pestről mentünk megnézni.
Élőben rendben találtuk, jól járt a motor, semmi nem zörgött. Vizuálisan voltak rajta kőfelverődések, de nem vészes. A belseje mogyoróbarna bőr. Elég jó kombó a fekete külsővel. Hazahoztuk késő este. Útközben majdnem egy szarvasnak is nekimentünk, de a fék jól vizsgázott.
Barátnőm vezetett haza, és megjegyezte, hogy a váltókar nem jár túl könnyen. Ezt elintéztük annyival, hogy talán sportosabb a váltás az Alfával a korábbi Toyota Avensishez képest.
Km óra állás: 216.000 km
Megjött a drágaság, fel is pattintottam a helyére, valamint a tegnap érkezett alkatrészek nagy része is bekerült a régi helyére. Lassan kezdődhet a motor-váltó összeszerelése.


A kánikula beköszöntére az autó a hűtőventilátor működésének beszüntetésével reagált, nem nagy örömömre. A klíma dolgozott, a motortérben a klímacsövek jéghidegek voltak, de ebből semmit sem fújt be a ventilátor.
Szerelőm soron kívül fogadott és megállapította, hogy szerencsére nem a ventilátor hibásodott meg, hanem a hűtőventilátor vezérlőjébe bemenő csatlakozó megolvadt, illetve a vezérlő nyomtatott áramköre is kissé. Némi forrasztás és bütykölés a nyákon és a vezetéken, kapott egy új csatlakozót, és a ventilátor ismét üzemel, fújja a hideget (is).




