Blog
227000km első tárcsa + betét csere /Brembo/
Saját munka :)
Tegnap egy beszállás alkalmával arra lettem figyelmes, hogy a bal 1 kilincs nem megy vissza a helyére, fenn akad. Először azt hittem el is tört. Szerencsére az ajtó záródik, belülről nyílik is, ám így nem maradhat! Gyorsan szétkaptam és meg is leltem a hiba okát. Valamilyen okból kifolyólag (nyilván a tervezett avultatás) a komplett fém zárszerkezetbe elhelyeztek 2, azaz kettő darab kis műanyag patentot, melyből az egyik fontosabb és rugó által feszített helyen van és eddig bírta. Warbi Gyurival kitárgyaltuk a dolgot, merthogy Ő is már átesett eme problémán, de nekem a hiányosabb (hiányzó műanyag borítás) készlet miatt más megoldást kellett keresnem. Arra gondoltam, hogy beszegecselem óvatosan és amikor nekiálltam keresgélni a polcaimon a szegecset, kezembe került egy szélesebb, amolyan alátétfejű csavar, ami ráadásul pont passzolt is a furatba, tehát finoman próbálgatva belehajtottam és láss csodát, remek! Funkcionál! Elsőre ezt a megoldást elvetettem, mert attól féltem, hogy a csavar kihajtódik a kar forgató mozgása miatt, de kissé megkentem és akkora erők nem dolgoznak ott, így sikerült. Remélem most már sokáig bírja, sőt...! :)
2015.08.01.- újabb probléma: most az utolsó képen látható kis műanyag rudazatrögzítő patent, minden korábbi furfang ellenére folyamatosan kiugrál és ily módon szabotálja az ajtó izgalom mentes nyitását. Patent depoban szerencsére kapható, de jelen esetben gyorsan kell, hogy működjön és momentán útba sem esik a cím, tehát más megoldás kell... ami végül egy alátét személyében testesült meg, melyet a kis patentunkra pattintottam hátulról, így tartva helyzetben azt. Egyelőre működik, remélem sokáig, ám ha a depo felé járok, azért beszerzek ilyesféléket is. :)





184201 km Vezérlés+vízpumpa ,hosszbordás szíj ,összes szürö polen is ,kézifék bowden 95000 ft multkor lette cserélve stab pálcák elöl .
Klímát fel kellett tölteni, mert kevés volt benne a gáz és nem igen akarta a hideget fújni. Pollenszűrő is cserélve lett és elnyomtam benne egy motipos klíma frissítőt. Jöhet a meleg :).
Kapott a kocsi Osram izzókat tompítottat és távolságit egyaránt.
Km óra állása: 209200




Fiat Stilo 16"-os felni és Bridgestone Turanza 205/45r16 gumik.
Amint felkerült, hívtam GT-t hogy kérek Alfás matricát a felni közepére :-)

Hát picit pislogtam mikor 300 000-et elérte az óra (280 000km-rel vettem), az olajnak elvileg 20ezret kéne kibírnia de nem hagytam tovább 13ezernél.Alco szűrőt senki ne tegyen bele fujj kicsi ereszt áh...
MANN olaj szűrő 2 600HUF
TOTAL Quartz 9000 5w40 8 000HUF
Filtron légsz.: 1 970HUF
Filtron üza. sz.:1 792HUF
ZAFFO pollen sz.:3 832HUF
szállítás 860 HUF
a Zaffo Pollenszűrőt mindenkinek ajánlom! nem kell szerencsétlenkedni a keretbe illesztgetéssel, csak a régit kivenni ezt meg bele és perfetto italiano
Addig addig idegesített a tempomat működésképtelensége, hogy elkezdtem olvasgatni a fórumokban mi lehet a gond. Megtaláltam, hogy több cartársnak is volt hasonló problémája, amit a kuplungpedál kapcsolója okozott. Megnéztem hát a pedál felett elhelyezkedő kapcsolót, ami tökig be volt nyomva. Mivel a múltkor elég sok művelet történt a pedálok környékén, biztos benyomódott. A megoldást Kristyon cartárstól kaptam meg, nem kell szétszedni, nem kell cserélni, csak a kapcsoló fehér szárát valahogyan próbáljam meg kihúzni.
Ez sikerült is és láss csodát, újra van tempomatom és a P0704es kód sem tért már vissza a hibakódok törlése után. A képeket Kristyon cartárstól "loptam" remélem nem haragszik meg érte. A segítségét pedig külön nagyon köszönöm!!


0
487
Fórum
Friss topicok
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8