Blog
Amint a múltkor írtam, ez az olaj került a motorba. 15 416 forint volt 5 l postaköltséggel együtt. Csináltam egy kis videót a motor hangjáról. Bevallom, én nem érzek különbséget a gyárilag előírt anyag és e között. Mivel ez egy új formula a Castrol-nál, így gondolom tudja a már rég nem fejlesztett Selenia minőséget. Remélem az elméletem be is igazolódik és nem áll keresztbe a főtengely :)
https://www.youtube.com/watch?v=Qstp51kIA8E


Ma felraktam a vadi új Continental ContiWintercontact TS850-es gumikat. A nyári kerekeket letisztítottam, majd elraktam téli álomra. A tavasszal vásárolt Conti PremiumContact 5 gumikon sérülés nincs, szépen egyenletesen vannak kopva, profil mélységük 6mm 11ezer km-t futottak idáig.







2014.11.12. Valami nagyon kopogott. Én úgy hallottam,hogy jobb eleje fél tengely,de kiderült nem az!Hála az égieknek ! Kiderült a kipufogó ért az alvázhoz. Javítva.
Hátulról is nyikorgott valami .Orvosolva.
Ablaktörlő csak félig működött.Javítva.
Váltó gomb csere (esztergálni kellett hozzá egy műanyag tartót) most tökéletes.
Idén nyáron bekerült a Momo bőrbelső a 166-ba,de a gond az volt,hogy bejött a hideg idő és fűtés hiján eléggé hideg reggelente az ülés.
Igy tehát nem volt más választásom mint beépiteni egy ülésfűtés szettet.
Ebay-ről jött a motyó,de meglehetősen jó minőség(mind a vezetékek,kapcsolók, relék),volt vele szenvedés,elment rá egy fél nap,de megérte:)
Kicsit lassan melegszik fel,de cserében nagyon jól(10 fokozatban) szabályozható.
Gyári ülésfűtés stekkerre lett,szintén gyári csatlakozóval összerakva,a hőmérséklet szabályzója a két ülés közötti hamutálban kapott helyet.(igy nyáron csak rácsukom a fedelet és nincs "útban")
Szerencsére sérülés,repedésmentes volt a beavatkozás,semmi nyoma nincs annak,hogy bontva lett volna az ülés.


Reggel 9-re mentem Zéhez és csapatához, ahol a szokásos szakszerűséggel, precizitással és jókedvvel megtörtént a termosztát cseréje is. :)
Friss fagyálló került a rendszerbe...Paraflu UP és ioncserélt lágyvíz kb 50-50% arányban.
A termosztát és a hűtőfolyadék már nálam volt, így csak munkadíjat írtam a költséghez.
A bal hátsó ABS jeladóm tönkrement. Az alkatrészt Marklartól sikerült beszereznem, a cserét pedig Németh Mihály műhelyében végezték.


Ma felkerültek a téli gumiabroncsok.
A múlt héten vettem 4 db használt téligumit:
Pirelli Sottozero
DOT 1712
profilmélység 7-8 mm
225/55 R16
Gyakorlatilag alig használtak.
Ráadásul ez a méretválasztás szerintem ideális a 16"-os felnire. Nem vagyok olyan alacsony vele, mint tavaly a 215/55 R16-tal.
A nyári 235/40 ZR19-hez képest csak 17 mm-rel kevesebb átmérőben, míg a 215/55 R16 28 mm-rel volt kisebb átmérőben.
Szerencsém is volt, mert a téli lemezfelnim 7 inch-es, jól passzol rá a 225-ös gumi.
A nyár elején újonnan vett Bridgestone Potenza garnitúra 153 268 km-nél kerültek fel, az első szezonban 11 932 km-ert futottak.
Költségek:
használt téligumi garnitúra: 32 000,- Ft
szerelés: 4 600,- Ft
298550km
Ékszíj Dayco: 3600ft
Feszítő Dayco: 6500ft
Vezető Dayco: 5700ft
Munkadíj: 5000ft
+jobb féltengely gumiharang rögzítése
Volt egy kis időm végre a saját kocsimra is, nem akartam rá brutál tuningot ,csak amitől jól érzi magát.Amit kiszámoltam rá halál pontosan meg lett a nyomaték lóerő.Ez teljesen füstmentes program.
Gyárilag mért 174le 402nm
Tuning után mért 226le 466nm
420nm felett van egészen 2200től 3750ig.
Nem rossz érzés ,de gyárilag is kellemesnek mondhatom ezt az autót,de így azért másabb ,főleg a gázreakció ég és föld.
Turbó nyomás 1,5bar.
Egy Sprint vele 50-210ig

Jó ideje világított az izzó hibajelző a műszerfalon.
A csodás kínai ledes helyzetjelzők égtek ki.
Erőt vettem magamon ,volt 2új jobb minőségínek bizonyuló ledes helyzetjelzőm ,gondoltam kicserélem. Beszerelés közben eltört. Wow, minőségi volt ez is.
Na gondoltam magamba jó lesz a sima izzó is, így vásároltam HELLA-t, meg 2db OSRAM sárga index izzót.
Kicseréltem ,persze a balos lámpát ki kellett szedni, ami ugye azt eredményezte, hogy a lökhárítót is levettem. De ha már levettem , kicseréltem a ködlámpa kábelkötegét, és a ködlámpába egy izzót (az is kiégett, hihetetlen). Szóval most fény áradat van.
Ha a motortérben matattam, kipucoltam a MAP senzort, meg egy csomó mindent befújkodtam kontakt spray-vel.
Mára ennyi.

1
556
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- A Stellantis menedzsmen...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10