Blog

>> Szervizjoe156 // Alfa 156 1.9 JTD Mjet // 2009-12-30

Fel se tűnt eddig hogy nem világít a szárnyban lévő féklámpa . (talán mert nem igazán látom ha benn ülök) Szóval ki kellett cserélni mert meg adta magát . Ma sikerült szerezni és ki is cseréltem . Minden oké , világítunk !!!!

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-12-30

Még az év utolsó napjaiban sem nyugszom meg. :-) Gerissimo volt olyan rendes, és teljesítette két kívánságomat. Végre bekerült a kocsiba a MOMO Gotham pedálszett, és a korábban Mark145-től vásárolt xenon a ködlámpába. A pedálokhoz nem fűznék kommentet, jól néznek ki, is illik az autó belterébe. A hely szűke miatt nem volt könnyű felvarázsolni őket a helyükre, de siketült, és ez a lényeg. :-) A xenon a ködlámpában meg kemény! :-) Hogy mekkora a különbség a gyári halogén és a xenon között, az egyik képen látszik. De amúgy nem vakít, éppen olyan fénye van, mint a gyári tompított xenonomnak. Hazafelé jövet - lévén köd van - végig használatban volt, és senki nem villogott, hogy zavarná. Úgyhogy most már tri-xenonom van (tompított, reflektor, ködlámpa)... :-)

Hát rég nem irtam ide és bizony történt pár dolog, felis sorolnám:
Előszöris sikerült az autoba végre beépiteni 1 kis hang rendszert, magnat clasic 360-as erösitö+ mélyláda utobbi csak otthonilag barkácsolt ládában van, és elég nagy helyet foglal, tehát ezt azér majd szeretném lecserélni :-) tovább sikerült beszereznem hátso tuning lámpákat, bár azokkal mostanság nem vagyok kibékülve, mivel párásodnak...kb cserés lesz majd azis:) de egyenlöre más terveim vannak szal marad :-) viszont aminek nagyon örülök az a 17 -es felnik, amiket gumikkal sikerült beszereznem nagyon joo állapotrban, apro pénzért :-) DOTZ brand hatch 225/45 ZR17 85-90% os gumikal.sajna az orginál 5 lyukuakot eladtam...továbbá az auton uj müszaki és zöld kártya van, ami viszont nemvolt betervezve:fötengely csere, mivel az autobol elfolyt az olaj vagyis kinyomta az 1ik szimeringnél, hát végülis ki lett cserélve, ha már szét volt szedve akkor már cserélve lett az egész kuplung szett és a vezérlés is, a költséget inkább nemirom oda, mert nagyon sok volt :Samit viszont hiányolok h a vezérlés modositot meg a vizpumpát nem cserélték ki... ez a késöbbiekben orvosolva lesz.a másik probléma ami kb. 2 hete keletkezet az a immobilizer, mivel nem tudom begyujtani az autot csak a kod kártya segitségével, most várom az uj immot amit már megrendeltek nekem, ami nemsokára lesz az a válto olaj csere, meg a fék folyadék is ki lesz cserélve, a válto már eléggé akadozik föleg 2esbe... aszem egyenlöre ennyi. a köv bejegyzésembe pedig majd leirom h mit szeretnék még kicserélni meg stb :-) további szép napot :-)

 
>> SzervizAti77 // Alfa 155 1.8 ts // 2009-12-30

Tegnap megejtettem a már rég betervezett váltóolaj cseréjét .A leeresztés nem volt egyszerű - vagy inkább gyors- de kivártam.Ezúton köszönöm meg Buksi kollégának, hogy megörökítette és közzétette a leeresztés egy egyszerűbb lehetőségét!

 
>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-12-29

(1229) Shell-es Ferrari modell autók. Képek a beszerzés sorrendjében :)

>> SzervizB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2009-12-28

Kicseréltem a termosztátot,mivel megakadt... 9700HUF volt az ára.

>> SzervizLali75 // Alfa 75 2.0TS // 2009-12-29

Végre sikerült nekiállnom a kipuff-csonk cserének,de előtte olajcsere,szelepfedéltömítés csere.
Nem mostanában cseréltek rajta,úgyhogy annyira rásült,hogy még vágót is be kellett vetni a leszedésnél.Kiderült,hogy a vezérlésmódosítót működtető elektromágnes be van ragadva,besülve,úgyhogy azt is helyre kellett hoznom.
Lehet,hogy egész más lesz a viselkedése a motornak.Holnap próba,merthogy a kipuffra nem maradt idő.
:-(

 
>> Szervizbelus155 // Alfa 75 2.0Twin Spark // 2010-01-06

Tegnap bevizsgáltattam a szekeret!Ami pozitív volt benne,hogy csak a két jobbos ajtó,és a motortető volt fújva!De ami utána következett,az már a hátam közepére se hiányzott!!Lebontottam a lököst,és a müanyag szélesitést!Van rozsda gazdagon!Az vigasztal,hogy az eleje miatt mennie kell a kasznishoz!Ma lebontom a münyag küszöböket küszöböket,és a szélesitést is!

 
>> SzervizLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2009-12-18

reggel munkába menet sajna megadta magát a gép (immáron másodszor, ugyanazzal a hibával), megállt az AC, és no benzin, no indulás :( Vontatni kellett, de természetesen 1 nap múlva már indult szépen.
Az utcában lakó szerelő srác vette kezelésbe, átnézte, megtisztította a relék környékét, meg az AC környékét, közben megnézte a tank tömítéseit is, és úgy néz ki sikerült megoldani, már nem szivárog teletöltés után. Volt egy kis hegsztés a kipufogó egyik tartójánál, meg kicserélte a jobboldali kézifék kötelet.

>> SzervizJETi // Alfa 145 1,9 JTD // 2009-12-28

Nos a karácsonyt elég furcsa módon ünnepeltem: D Mondjuk úgy, hogy sokat nem láttam a karácsonyfát :P Ahogy megvettem az autót, egy nagyobb összeggel ismét szponzoráltam Erhard cartársunkat:P Vezérlés, vízpumpa, első-hátsó fékbetét, motorolaj+szűrő, gázolaj+levegő szűrő. Ezt sikerült is a nagy ünnepi forgatagban beépíteni. Rögtön egy motortér mosással kezdtem, hogy lássak is valamit:D:D A fékbetétek jól ki lettek használva, egy már pont vasra ért, a többin még kb 1mm volt:D A vezérlést csak biztonság kedvéért cseréltem, de az se ment volna sokáig (a görgő és a feszítő már hangos volt, szíj repedezett). Az első lámpák szét voltak esve, nem lehetett állítani, a két felső tartó el volt törve mindegyikben. Esztergálás, reszelgetés, és ha már szét kellett szedni a lámpákat, akkor már kicsit tuningolunk is:P Neeem nem xenon…hőálló, matt fekete festék:D:D állat lett a tekintete:) Így egy napos meló után kaptunk két szép és állítható lámpát. Megérte….nagyon…Pár hete még unatkoztam és egyik cartárs ténykedése megfogott, én is nekiestem a már lecserélt első emblémámnak. Ez is felkerült a gépre, így teljesen megújult frontunk van. Már csak a lökhárítót kell majd festeni, van pár hibája… A váltóhoz és a kuplunghoz is hozzá kellett kicsit nyúlni, mert a váltókar nem állt be magától 3-4 közé. A váltó tetején, ahova a bowdenek csatlakoznak az egyik persely meg volt szorulva, azt kiszedtük, csiszoltunk rajta, zsír neki és jó is. A kuplung, ahogy hozzáértem a pedálhoz kb 1cm alatt ki is emelt teljesen…nem lehetett csúsztatni.. munkahenger le, és a kinyomócsapágy működtető karját egy bordával arrébb tettük. De mivel van egy szélesebb borda, bele kellett reszelni kicsit. Az is jobb lett. Műszakilag elég jól állunk, már csak az alapos takarítások vannak hátra, és a szépítgetések. Jön a kihagyhatatlan fólia, és ha kicsit egyenesbe jövök anyagilag a xenon:P Egyenlőre ennyi, folytatás nemsokára:) Üdv. Mindenkinek és BÚÉK! Jahh! Még mindig eladó a TS-em:) vigye el valaki mert kell a pénz..lécccci:D:P