Blog

>> SzervizAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2009-12-18

Kész lett végre a vas! Szebb, mint új korában! :)
Köszönet érte Ékszíjnak és tsa-nak!

>> SzervizFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2009-12-20

Ez is megvolt. Ráfért szegényre. A vezérlésben 80ezer volt, az olaj+szűrőkben 11ezer, a folyadékokban pedig 2 év.
Mindenből, amiből csak létezik ricambi originale, megkapta. Csak a pollenszűrő nem gyári, mert abból nem volt aktívszenes...megint csak arra jutottam, hogy igen csak jól fog járni a következő tulaj....tehát:
Folyadékok cseréje:
Sel Wrd, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő, hűtőközeg, fékolaj, szervóolaj

Vezérlés csere:
vízpumpával, hosszbordás szíjjal és annak feszítőjével és vezetőjével

Egyéb:
Első stabilizátor csere, kézifék kötelek cseréje, izzítógyertya (gyári) csere

>> EseményJETi // Alfa 145 1,9 JTD // 2009-12-19

Ma délelőtt indultunk a kis 145-ért. Szép idő volt, így nem volt nagy felelőtlenség elindulni a nyári gumival a 130km-es útra, hogy hazahozzuk. Téligumi a csomagtartóba, autó kifizetve, hát start... Az első 20 km-en nem is volt gond, versenyezgettünk faterral a pályán, aki a 156-tal jött...... aztán jött a hóóó.... 60-as tempónál 5-ben kis gázadásra kerék pörög...ajjjajj:D Megálltam egy benzinkútnál, hogy feltegyem a téli kereket, legalább előre. Szakadó hóban nagy élmény. Csomagtartóból kerekek ki, szerszámok elő. Van három kerékkulcs, egyik se jó méret...bemegyek a kútra, veszek egyet, erre nem tudom meglazítani...köszi gumis aki megtépted a légkulccsal.. Akkor próbáljunk hazajönni. 40-nel hazáig, nagy kaland volt. De jó helyen volt az a téli gumi:P Mindegy...szerencsésen hazaértünk, vigyáztunk egymásra..volt időnk összebarátkozni:). Sokat nem tudok még mondani az autóról:P De azon a 20km-en elég jól hasított:) Most olvad és pihen:)

 
>> SzervizÁkos // Alfa 166 2,4 20V JTD M-JET // 2009-12-19

Műszaki vizsga: 25000

 

Kicseréltük az EGR szelepet mert néha félig nyitott állapotban maradt ami azt eredményezte hogy 5-ben, 6-ban 2500 fordulatnál enyhén rángatott az autó (kapott egy kis fojtást). A szelepen semmi rendellenesség nem látszik alig volt kokszos úgy látszik az elektronika döglődött benne...szerencsére kaptam hozzá csak a dugót működtető fejegységet nem kellett házastól megvenni, mivel csak egy cég gyárt hozzá ezért nincs alternatíva...ledugózni nem lehet sajnos így újabb 100e km-ig lehet vele pörkölni :D

 

-Vizsgáztatás
-Olaj csere(Selenia)
-Lengőkar és gömb csuklók cseréje
-Egyéb beállítások

 
>> SzervizKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2009-10-15

Az új hosszbordás szíj széle kicakkozódott a rossz mérete miatt mint utóbb kiderült ,a gyári hosszúságút kapta meg egy új szíjfeszítővel.

 
>> SzervizKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2009-02-05

Új akkumulátor .

 
>> SzervizKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2008-12-12

Új centrálzár került be.

 
>> SzervizKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2008-07-17

4db alufelni plusz 4db gyári méretű négy évszakos gumi került fel.