Blog

>> SzervizKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2008-07-17

4db alufelni plusz 4db gyári méretű négy évszakos gumi került fel.

 
>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-12-18

Lassan úgyis muszáj lett volna új aksit vásárolnom, mert -6C fokban már nehezen indult a mostanival (Bosch Silver 5D 12V, 55Ah, 420A) az autó. Igaz elsőre, de elég sokára, így nem vártam meg míg teljesen megadja magát a jóöreg (2005) Bosch, ezért ma (1218) elmentünk és vettünk 'egy' fokkal jobbat, amiről a garanciát csak egy autóvillamossági szerelő által beszerelve kapjuk meg. Ezért még egy ideig bent a melegben pihen az új jövevény.

"Az EXIDE Premium akkumulátor kifejezetten a mai nagy teljesítményű sok extrával felszerelt gépjárművek akkumulátora.Egyszere biztosít nagy kapacítást és magas indítóáramot."

"Lezárt, gondozásmentes, varázs szemes. Az új 2009! évi EXIDE csúcsmodell."

"Az EXIDE Premium típus egyidejűleg biztosít nagy energiasűrűséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot, mindezeket egy akkumulátorban.
Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság jellemzi, minden időjárási körülmények között.
Nagy teljesítményű diesel és benzines motorokhoz.
Magasfokú és luxus felszereltségű ( gyári alap + opcionális kiegészítő ) gépjárművekhez.
Mindennapi használatnál "indul és megáll" üzemmódban is.

( +30% ) indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve !

Az EXIDE által szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését.
Abszolút karbantartásmentes, varázsszemes kivitel.
Az akkumulátor fedele hegesztett dupla fedél.
Eleget tesz az "Original Part Matching Quality" minősítésnek (eredeti beszállítói minőség)."


Adatok:
Feszültség: 12V, Kapacitás: 77Ah, Max. áram: 760A, Polaritás: jobbos (normál sarus), Méret: 278 x 175 x 190mm, Súly: 20kg

 
>> Szerviz"Száguldosrác" // Alfa 156 1.6 16V TS // 2009-12-18

Ma azt hittem megint jó lesz a kicsikém!-de sajna a technika ördöge megen bele szolt.Elmentem a szervizbe ahol kiderült,hogy az uj box nem jó,indok elbazták az alvázszámom és rossz kódot töltöttek rá,most megint várnom kell 3 hetet.Röhely 21 században.

 
>> SzervizWilly // Alfa 146 ti // 2009-12-17

Búgott a diffim és az 1-es és 2-es sebességeket néha kidobálta a váltó, ezért vettem egy használt váltót ami egy 1.8TS-ben volt ezelőtt. Ezen kívül még vettem 2 féltengelyt is, mert mintha az egyik féltengelyem belső csuklója már odalett volna. Így biztos ami biztos alapon a váltón kívül azokat is kicseréltettem. Az "új" váltóba a gyári olaja került bele. Tutela ZC75Synth lett beleöntve. Ha már a váltó le volt véve a váltó oldali főtengely szimeringet is kicseréltettem (reinz). Km. 207000

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-12-17

Ma (1217) átvettük a jövő évi 156 topicos asztali naptárat is. Köszönet érte Diny-nek! Úgy tudom mi voltunk az elsők:)

>> EgyébAngyal Rita // Alfa 145 1.6L (Lusso) // 2009-12-11

Évzáró- Christmas bulin voltunk a kollégáimmal a Minaret étteremben. Nagyon jól éreztem magam, sajnos, hamar el kellett jönnöm. Aminek még nagyon- nagyon örülök, hogy találkoztam a Manócskámmal is. (Mi 5 évig együtt dolgoztunk, 91. óta vagyunk barátok.)

 
>> EseményIstván002 // Alfa 146 1.6 boxer // 2009-12-17

Ajj első bejegyzés és szomorú tény.
Kis suzuki úgy gondolta, hogy nem tud megállni és belejött a bal hátsó ajtóba, szerencsére nem vészes, csak látszik, és ajtócsere lesz. De majd tavasszal csere, addig abba az ajtóba mehetnek a megtévedt suzukisok.

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2009-12-16

.

 
>> SzervizAti77 // Alfa 155 1.8 ts // 2009-12-16

Ma megejtettem a bal oldalon külső-belső féltengely gumiharang cseréjét.Már rutinból megy:( Kíváncsi vagyok meddig bírja.
(Az Unix rendszere a külsőhöz 2 méretet hoz a 1.8 8v-hez.Nekem a kisebb lett jó.)

 
>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2009-12-16

Műszaki vizsga előtt voltam állapotfelvételen, egy bal alsó féltengely gumiharangot kellett cserélni 1600Ft(+600FT a bilincsek.) ez ki is lett cserélve. A hátsó fékre kellett még költeni, de már nem akartam fékdobot, így Ferke kollégától vettem egy komplett hátsó hidat kézifék kötéllel meg ami csak kelhetett az átalakításhoz (25e) innen is köszönet érte :) ezzel még nincs vége kellett még hozzá fékbetét ez JURID lett (10e) meg még 2db fékcsö 2100Ft. Átdrótkeféztem a féknyergeket, meg megjárattam a fékerő elosztót ez jól be volt állva, de azért magához tért :). mire végeztem vele kiderült, hogy mégsem tudják már bevállalni műszakiig a cserét, így a régi fékekkel ment át a vizsgán (végül is annyira még nem voltak rosszak, de amint lehet csere lesz). Ja és a hátsó lengéscsillapítóimnak semmi baja ugyan nem mondák %-ban, hogy milyen állapotban vannak, de még semmi szükség a cserére.(ennyit az ideglenesen kihelyezett mérőállomásokról....)