Blog

>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-07-15

Ujabb csomagbontas.Tartalom Foliatec feknyereg lakk.
Es igen nem fekete, annal inkabb ROSSO.
Lesz idöm es lehetösegem lekenem.

 
>> SzervizAlfás Stifi // Alfa 156 Progresion // 2009-07-15

Igen eljött a nagy nap csomagot hozott a Sprinter futár szolgálat! Nini Selena motor oil Diesel hmmm! És egy motor olaj szűrő! Holnap rakja be a szerelő! Akkor újra írók!

 
>> Szervizmotyo // Alfa 156 1,6 TS // 2009-07-14

120 000. nél volt hátul fékbetétcsere.. (előző tulajnál, szervízben) mint ma kiderült felrakták az új betéteket a szabályozatlan tárcsára...A fékem rajt maradt a tárcsán, csikorgott... nem engedett vissza rendesen. Szerelő szétszed, féktisztító pasztával megcsinál. 2X fékhatásmérés. És láss csodát, megint faszásan fog a fékem... vszínű fokozatosan nem engedett már vissza. Km állás: 137421

 

Az általános háttér-készülődést nem számítva szinte semmi konkrétum, illetve egy jelentéktelen apróság, aminek a fenti nihilben szerintem bárki örülne, ezen felül én amúgy is olyan vagyok, hogy igyekszem a jót látni mindenben... Kesereghetnék a(z egyenlőre) meg nem oldott zavaró és nagy dolgokon, de én inkább a már sikerrel teljesített apróságokból merítek erőt a továbbiakhoz...

Konkrétan arról van szó, hogy már egy jó ideje nem találtam sehol a valamiért leszedett tömítőprofilokat az első kerékjárat és a műanyag doblemez közül. Ugyan enélkül is remekül elmegy az autó, de valamiért biztos odatették, még az sem kizárt hogy rokonom ÚJABB, NAGYOBB és NÉMETEBB autójánál (Omega '93) mondjuk ennek (gyári) hiányából kifolyólag rohad az első sárvédő :-p

Nemrég a kúltúr-pincében sikerült meglelnem az egyiket sárosan, ma pedig kihasználva a fiam után maradt fél kád langyosvizet, jól megsúroltam! Mire a garázsba mentem már száraz is volt, így a falra rögtönzött csomóponti rajz kielemzését követően nemsokára a helyére is került a tömítőprofil, méghozzá a bal oldalon.
(A jobbon sajnos a nagy gumi kikezdte a rögzítetlen doblemezt, szerintem csere lesz belőle,így elég ha addigra előkerül az odavaló szalag is!)

Válasz érkezett a miskolci Fiat-tól: egy kivételével beszerezhetők a feliratok, darabonként 2000-2500 Ft-ért (azaz a Pininfarina esetében ennyi/oldal!), a kiszámíthatatlan beszerzési határidőre való tekintettel meg is rendeltem...

>> SzervizÁkos // Alfa 166 2,4 20V JTD M-JET // 2009-07-13

Első lökhárító festés /és innen is "üdvözlöm" a vonohorgos lelépős autóst/

>> Tuning és extraNero // Alfa 166 2.0 TS // 2009-07-13

Vettem bele 5000K-es xenon szettet (4300at akartam,de az nem volt és nem tudták mikor lesz és alig látható a különbség a kettő színhőmérséklet között), mert a 6000-el nem jól lehetett látni meg nem volt azonos a színük sem és ezt megfejelve az egyik izzó elszállt és a trafó is beszart úgyhogy aktuális lett és most jól látok nagyon!

 
>> AutóápolásNero // Alfa 166 2.0 TS // 2009-07-13

Nemtom mire jó, de ingyen volt. Benyomtam a habot a befúvó csövekbe mélyen és jött ki a hab meg jó illat van...ennyi.

 
>> AutóápolásNero // Alfa 166 2.0 TS // 2009-07-13

Hátulról levetettem a feliratokat és le van polírozva a teljes hátulja és középtől felfelé a teljes autó, mert ott csúnya karcok voltak végig, de mostmár tuti faxán jól néz ki!!:)

 
>> SzervizNero // Alfa 166 2.0 TS // 2009-07-03

Megtörtént a teljes vezérlés csere (vez.szíj + 2 görgő, meg balansszíj meg görgő, meg vízpumpa) meg levegő és pollenszűrő.

 
>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2009-07-13

Mától végre működik az esőérzékelős ablaktörlőm... Ki kellett cserélni az üvegre ragasztott szerkezetet, mert az az átvétel utáni napon (!) leesett a helyéről...

Az autó bal oldalára egy új Bertone felirat került, mert a gyárban picit ferdén ragasztották fel.

Ugyancsak állítottak kicsit a kézifékemen is, mert amikor kiengedem, akkor a komputer még behúzottnak érzékeli, és ezért pittyeg.

Cserélni kell majd a pajzs motorháztetőn lévő részét is (amiben az embléma is van), az ugyanis nem matt króm, mint a Q2-es GT-k összes króm része, hanem fényes. Lehet, hogy direkt ilyen, de nem hiszem, mert a többi Q2-esen (meg a blackline verziókon ez a része is fényes króm a pajzsnak.) Gondolom épp az volt a polcon, amikor szerelték össze :)

És még egy apróság. Kicsit nehezen csukódik a bal ajtóm, ezen is kell majd még állítgatni, nem az igazi.

Hát ennyi. Új autóhoz képest tök jó, nem? :D Viszont az Autóház Budaörsnél nem győznek szabadkozni. Szegények :)