Blog
Lelett cserélve az olajocska benne.8000km után :D magnetich 10W40+prolong
Sikeres első futómű generál után, természetesen nem maradt más mint a beállítás.Ezzel tökéletes a futómű, most már csak vigyáznom kell a kátyúkra, és a mindenféle szar útra!
" Ami nálunk szinte mind az"
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025372t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025373t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025374t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025375t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025376t.jpg)
2009.06.20. 94900Km Kicseréltem a 3. hengerben az izzítógyertyát,mert hibát jelzett,és valóban rossz volt mikor kimértem!Valamint cseréltem a gázolajszűrőt is!Átesett egy futóműállításon is,mert az első tengelyeken a gumi belső peremei nagyon koptak!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025384t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025385t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025386t.jpg)
2009.06.09. 94800Km!Komplett vezérlés lett lecserélve: vezérműszíj,feszítő,és a vezető görgő+ a vízpumpa,hosszbordásszíj a feszítőkarral,a feszítő,és a vezetőgörgő!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025381t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025382t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025383t.jpg)
Nincs születésnap, sem karácsony, viszont 110.000 km az van, gyári gyertyával, mint kiderült, bár az inkább szénrúd volt. Cserélve lettek.
Már egy ideje zavart, hogy egyre keményebb a kuplungom de a cserére ösztönző kegyelemdöfést a tuning-box beszerelése adta! Már nem volt képes a teljesítmény és nyomatéktöbblet átvitelére és szépen elkezdett megcsusszanni főleg 4-5-6. -ban!
Gyors utánajárás alkatrész ügyben megint Erhardnál kötöttem ki de most jobbnak láttam személyesen elhozni a cumót ( Valeo kuplung szett + kettőstömegű) mivel a postaköltség egy horror lett volna!
Ha már úgy is szétkaptuk a fél autót megejtettük a belső stabszilentek cseréjét is mivel melegben elviselhetetenül nyekeregtek!
Eredetileg hátsó főtengely-szimeringet is cseréltünk volna de mivel teljesen száraz, szivárgásmentes volt illetve a kartert is bontani kellett volna a cseréhez ezt jobbnak láttam nem bolygatni!
Az érdemi munkát kollégámmal (köszi Leó) ketten végeztük munkaidő után éjszakába nyúlóan!
Ég és föld a különbség az új szettel élvezet a kuplungolás olyan könnyen működik végre nem zsibbad a talpam meg nem lesz izomlázam egy félórás dugóban araszolás után! Km óra állás 117000.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025355t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025356t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025357t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025358t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025359t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025360t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025361t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025362t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025363t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025364t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025365t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025366t.jpg)
Betétek után hogy teljes legyen a kép:-}Ki cseréltem az első gumifék csőveket is!Ha már fóliásnál jártam le fóliáztattam az első rendszámomat is a csúnya bogarak & a kövek ellen!!!!
Első felső lengőkarok cseréje. A nyikorgás megszűnt, és még a kormányzás is jobb lett.
0
271
Fórum
Friss topicok
- 159
- Oldtimer, youngtimer
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Giulia
- Spider
- Erőforrás alternativák
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Selénia Rally - 2024. m...