Blog

>> EseményAzzurro // Alfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-04-18

Nagyon vártam ezt a napot, mivel az első Alfa találkozóm, és nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz.Napom több szempontból is jól indult, a Húgi névnapja ( Andrea ), és természetesen a napsugaras nyárias idő ami mellém állt, és szebbé tette ezt a csodálatos, élményben gazdag Alfa találkozott.A szervezés, és ez alatt a bejutásra gondolok, amin még a szervezőknek lehetne mit finomítani.A programokat is kevésnek találtam, ebbe bele értve az autós, és színpadi produkciókat is. De mindent össze véve, tényleg igazán jól éreztem magam.

 
>> SzervizDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2009-05-05

Átnézettem a gépet, természetesen hibák garmadát találta, szép lassan orvosolva lesz mind. Kellenek féktárcsák+betétek, hosszbordás szett, fékolaj, szervo-olaj. Egyik motortartó bakom úgy tűnik elnyíródott, zörög a kipufogóm, és jó eséllyel a főtengely szimmering is megadta magát. Még nem tudni mibe fog fájni, de nem lesz olcsó, az tutti.

 
>> SzervizDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2009-05-05

Ma eljutottam végre a szerelőmhöz, kicserélte az olajat, felkerült az alsó toronymerevítő, és megjavított pár apróságot.
Olajból Selenia 20K for AR került bele.

>> SzervizPinochet // Alfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2009-05-04

Ma megvolt a vez.mod cserém. A szétszedésnél kiderült hogy a szelepfedél tömítés meg két szimmering is a végét járja úgyhogy azokat is lecseréltük újra. Van most új szíj új vez.mod, meg új olaj is....Következő lépés a gyertyák lesznek

 
>> EgyébGT_156 // Alfa 159 2.0 JTDM // 2009-05-04

2008. októberében tulajdonosa lettem életem első Alfájának! Nem volt szerelem első látásra, lassan édesedtünk össze. Hogy történt? Többen jártunk egy kocsival dolgozni, elméletileg váltott lovakkal. Mi történik, ha egy Alfa-rajongó is tagja az autós társaságnak?

Leginkább az, hogy minden nap az Alfával járunk dolgozni, csakhogy az Alfa-rajongó vezethesse a kicsikét. És mintegy mellékhatásként még valami történik: az Alfa-rajongás észrevehetetlenül és megállíthatatlanul tovaterjed az autóban, napi 50 km-en, heti öt napban, évenként kb. 37 hétben.

Aztán egy szép napon – szülinapi ajándékképpen - a volán mögé ülhettem. Az adrenalin felszökött az agyamban, annyira izgultam. Az érzést lehetetlenség leírni, amikor a lovak felnyerítenek és tied a világ. Pillanatok alatt képes lágyan duruzsoló úri kisasszonyból vadmacskává változni.

És azt hiszem ez az élmény meghatározta további életemet. Viccnek hallatszott, de komolyan mondtam a kollégámnak, mikor visszaültem az anyósülésre: ha ezt az autót eladod, én leszek a vevője!

Az a nap is elkövetkezett. Nem azonnal, több mint két év múlva. Azóta minden vezetéssel töltött pillanat élvezet. Kicsit féltem édesapámnak elmondani a „beszerzésemet”. Legnagyobb örömömre így kommentálta: „persze nélküle is lehet élni, de minek”.

>> EgyébGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2009-05-04

Egy apró szösszenet,az akkumulátor ill. a hi-fi függvényében....Eddig fel sem tűnt,hiszen szinte csak a párom használja az Alfát.....a fejegység nem kapcsol ki indítózáskor....eddig minden esetben kikapcsolt,illetve elhallgatott....amióta bekerült az Optima,azóta nem...többször is kipróbáltam.....;-D

 
>> Szervizistvan // Alfa 146 Ti // 2009-05-04

Ma haladtunk megint egy lépést előre bár nem túl jó hírekkel, mert a gépműhely a tömbbel csak szerdán lesz kész úgyhogy szerda csütörtök marad a motor összefűzés. De legalább haladunk...

 
>> EgyébNyunyi // Alfa 155 Twin Spark 1.8 16V // 2009-04-30

Kapott a vas új ablaktörlő lapátokat + új izzókat mert a régi (100W-os rally Hungary csoda) egy kicsit szénné égett + alfás szelepsapkákat. Ez már a 3. szett lesz. Remélem ez 1 hétnél tovább fent marad a kocsin.

 
>> SzervizNyunyi // Alfa 155 Twin Spark 1.8 16V // 2009-04-28

Sajnos megint szét kellett szedni a bal hátsó szekciót mert a fékdugattyú be volt rohadva és a WD40 nem okozott megváltást. Dugattyú szétszed , régi porvédő (mármint ami maradt belőle) ki , új be , összerak , működik. Andrásbácsi úgy érezte hogy ki kell cserélni a kormányösszekötő gömbfejet is ha nem akarok meghalni.
A következő nagy munka a hátsó futómű rendbetétele lesz aminek az alkatrészei már meg is érkeztek köszönhetően Marklar-nak.

 
>> Szervizystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-05-04

Felkerültek a nyári kerekek, meg a toronymerevítő is, így egy futómű beállítást csináltattam. Na meg a téli kerekeken látszódott, hogy a belső oldala nyíródik a guminak. Szóval mindenképpen időszerű volt. Lézeres beállítás történt a Megyeri úti szervízállomáson.