Blog
Tavaly, amikor feltöltöttem nyár elején a rendszert, attól tartottam, majd cserélni kell még egy csövet. De nem kellett, egész nyáron szépen hűtött.
Persze tavaszra már kevés maradt benne, úgyhogy a nagy melegek előtt megint tölteni kellett. R12 még mindig hozzáférhető, csak drágább...
Remélem, idén is legalább úgy teljesít majd, mint tavaly.
Az utobbi idoben ecceruen pocsek idojaras van (vagy ha nem hat akkor rengeteg rohangaszas), ugyhogy nem sokat haladtam elore - sot semmit se, mivel a gondosan beszerzett 24-es racsniskulcs-fej, 3/4-es, a kulcsom pedig - termeszetesen - 1/2-es... Sebaj, majdcsak lesz valahogy :/
Ma elvileg kompressziomeresre jottunk Piroskaval Boleslavba, de a meterologiai viszonyok megakadalyoztak a szabadteri vizsgalat lefolyasat (v.o: omik az eso). Remelem majd holnap... Addig legalabb tesztelgetem a RaceChrono cuccot - igy elsore nagyon kis aranyos, varosban 3:15:07-et mert 0-100 gyorsulasra :D Szerzek egy tartot hozza, aztan meglatjuk mit tud valojaban...
Nemrégiben ecsetelt molyolás folyománya volt, hogy az egyébként is élete derekán túllévő kuplung már nem bírt elbánni a plusz 25%nyi nyomatékkal, ezért szépen meg-megcsúszkált ötödikben és hatodikban. Fura, automata váltós érzés volt, fordulatszám emelkedik, autó nem nagyon gyorsul, fordulatszám megáll, autó gyorsul, és végül együtt megy a két mutató. Szóval nem maradhatott ez így, ezért kicseréltettem. Sajnos gariba már nem ment el.
Ez önmagában nem hordoz túl nagy jelentőséget. Mégis szeretem az ilyen eseményeket, mert ilyenkor beleülhetek egy tök más autóba, jelen esetben egy Lineába. Kellenek ezek, mert ilyenkor tudja értékelni az ember hogy miben ül. Félreértések elkerülése végett, maxi reszpekt a Lineának, kategóriája egyik legjobb autója, kívül belül szép, még igényesnek is mondható. Teljesen meg tudom érteni azt az embert akinek ilyenre van szüksége. Bár az egynégyes szívóval kisteherautókat sem tudtam meglepni, városban szaladgálni tökéletes. Két nap alatt megszokható. És aztán visszaülök Piribe. Fog, tart, szűk, nem látni semmit hátra, kemény, ráz, kormány nehéz, csajok benéznek, ötösben előzök. Még sose írtam le, úgyhogy itt az ideje, hogy a szemébe mondjam, kurvára szeretem ezt az autót :)
Ja, és kivetettem a boxot is, mert győzött a józan ész. De ez a történet még nincs befejezve. Az elveszett pacikat pótolni kell :)
De most vettem észre, hogy a parkoló kártyámat a csereautóban hagytam, így holnap kelhetek korán, h ne büntessenek halomra..
Ma este a nagy meleg után végre nem esett az eső--> elvittem lemosni (persze nem gépi mosás)
A muslicák döglenek érte....a tetőn haltak "hősi halált"
A madarakat kezdem utálni...miért kell a motorháztető közepére kulázni?? :-)
Szép tiszta lett a kicsike...jöv7en kárpittisztítás
Dacára, hogy megcsináltattam a klímát most mégsem akart hideget fújni. Arra gyorsan rájöttünk, hogy a kompresszor nem kap áramot. Gyorsan elgurultam Zéhez, aki nemcsak hogy a kompresszort működésre bírta, de még a centrálzárat is megjavította. Mille grazie !!!!! :))))
A löhárító, a küszöbök és az első toldat Krisznek hála, le lettek fényezve. Már csak fel kell mindent szerelni a helyére. Alig várom már, hogy fent legyenek a cuccok, remélhetőleg ez a jövő héten be fog következni. :-)
Valamint az autó kapott egy full polírozást is. Eszméletlen gyönyörű színe lett, nagyot mutat.
Házhoz hivtam az eredet vizsgáló bácsit:-}És csupa jó hírt mondot!Azt mondta az autó nem volt törve jók a rétegek.vagy ha volt is rendesen meg lett csinálva nem vólt gitelve + 8x fujkálva minden elem épppppp!És ennek nagyon örülök!!
Olajcsere -> 7.000 km után az olajszint a minimumon állt meg, nem volt kéznél Selenia, utántöltöttem egy liter sell hélikszet, remélem, most az egyszer megbocsájtja :).