Blog

>> Szerviz147Smz // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2009-06-15

Csörihez tett látogatásom során a következő dolgokat szervizelték:
- alapjárati motor
- hátsó ablaktörlő lapát
- első lengőkarok
- klímatisztítás
- hátsó ablaktörlő motor tisztítása, és zsírozása

Kimértük továbbá a kocsi értékeit, hogy megtudjuk miért eszik 11,5-öt Budapesten. Sajnos vagy szerencsére minden érték kiváló volt, így tutira az én vezetési stílusomban van a hiba. Meglátjuk hogy fog enni a gép, ha 2500-3000-es tartományban használom 2000-2500 helyett.

 
>> SzervizAzzurro // Alfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-06-13

A vas jobbra húzása után derült fény, a futómű kisebb felújítására.Természetesen elvittem egy futóműveshez, és megállapították, hogy a két oldali lengőkar, teljesen a végét járja.Így azt mondták nem tudnak nekem 100%-os állítás véghez vinni.Így nem maradt más mit a lengőkar kicserélése ( BIRTH típusú ), ami a hétvégén meg is történt.

 
>> SzervizAikon // Alfa 156 1.6 TS // 2009-06-14

Szerdán elvittem a verdát alvázashoz, most úgy sem használom nagyon. Kijavított a srác egy lyukat. Ehhez a vezetőoldal alatti lemezt 8 cm szélsesen felvágta és kicserélte. A műtét után mutatta, hogy milyen volt az alja... Brrrr, a hideg is kiráz tőle. Mellesleg teljes alvázvédelmet kapott. Rossz hírrel is szolgált. Sajnos a küszöböt mindkét oldalon cseréltetnem kell majd. Legalább nem kell gondolkoznom, h ogy mit projekteljek a verdán a motorfelújítás után..... :)

 
>> SzervizCgo // Alfa 156 SW JTD 16V // 2009-06-15

150996 km
Végre volt egy kis szabadidőm a levegőszűrő cseréjére. Egész jó kis gyakorlat, mert nem voltam hajlandó semmit leszedni. Sikerült, de nem volt sima ügy. A LMM csatlakozót persze elfelejtettem visszarakni, így másnap nagyon csodálkoztam, hogy miért megy az autó, mint a vadállat. Érdekes módon a számítógép nem jelzett semmit, úgy látszik nem is kell neki a LMM :) Biztos ami biztos inkább visszaszúrtam...

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-06-14

Vasárnap délután (0614) végre sikerült összefutnom toto mesterrel maglódi Auchan parkolójában, aki elhozta a készülő küszöbömet. Méretre jó lett, a formán még kértem, hogy alakítson kicsit, de minimális a javítandó rész. Bizakodva várjuk az eredményt. Szerintem szép lesz.

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-06-14

És eljött (0614) a 126000. alfás km is:)

 
>> Szervizystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-06-14

Korábban, mikor szervizben volt az autó, Alfater jelezte, hogy a turbó cső is cserés lesz. Nem tudni még, hogy mikor, de előbb utóbb be fog következni a csere. Nos, ma az autó is jelezte, hogy ideje a dolognak. Balatonról hazafelé tartva az érdi emelkedőn az M7-esen kezdtem érezni, hogy a teljesítmény csökkent. Furcsa volt, hogy vissza kellett váltanom ötödikbe, és még úgy sem húzott úgy, ahogy szokott. Majd az autópályáról leérve a hatalmas füstfelhő is feltűnt. Néztem a computer fogyasztási adatait, látszott, hogy a teljesítmény csökkent, a fogyasztás meg megnőtt elég rendesen. Félreálltam, és megnéztem a turbo csövet. Eléggé fel van puhulva, eddig meg kemény volt, úgyhogy a probléma egyértelmű. Bár szakadást nem láttam rajta... Úgy gondoltam, hazagurulunk, aztán no problem... De az Árpád hídon felvillant a borostyán sárga motorhiba jelző is, ettől azért megijedtem. Felhívtam Gerissimo-t telefonon, aki megnyugtatott, hogy nem lesz gond, hazajöhetünk az autóval. Szépen haza is gurultunk, olyan 40-50-es tempóval. Jövő héten valamikor szerviz...

>> SzervizZara // Alfa 146 1.9 TD (TeoDore) // 2009-06-14

Átesett a kötelező olajcserén, és egyúttal kicseréltünk minden szűrőt benne!(olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő)
A munkát Surci végezte! Köszi!
Óraállás: 152300km

 
>> SzervizGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2009-06-12

Majd elfelejtettem...a minap Willy cartárs jóvoltából hozzájutottam,egy pár új ajtóteleszkóphoz.A sürgős cserét azt indokolta,hogy szegény páromat alaposan kupánvágta a hátsó ajtó....

 
>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-06-11

Ma visszarakattam a korábban kiszedett riasztómat a verdába! Először akartam venni másikat, de úgy gondoltam válság van és jó lesz ez nekem, persze egy-két plusszal megspékelve! Először is 12K-ért rakták vissza a riasztót ütésérzékelőstől, aztán kértem hozzá 2db új távirányítót (2800,-/db) is a régi ütött-kopottak (törött) helyett! Már nagyon régóta szerettem volna, ha az autó bezárásakor magától felhúzódnak az ablakok! Na most ez a kívánságom is teljesült, ugyanis beszerelésre került 2 db abalkfelhúzó modul is, meg a hozzá tartozó relék, meg még mit tudom én, hogy mik (17000,- beszereléssel együtt)! A másik vágyam, hogy a távirányítóról nyithassam a csomitartót is! Ezt is megoldották a srácok, valami relé ide is kellett (2500,-)! Beélesített riasztónál ha kinyitom a csomagtartót, akkor attól még az utastér beriasztva marad és ahogy lecsukom a csomitetőt visszaélesedik a raktér védelme is! Nagyon szép munkát végeztek, semmi felesleges kábelezést, kötözgetést nem csináltak, bár eléggé hosszasan kacskaringóznak még a két első ülés közti box alatt is! Igaz kb. 4 órát kellett várnom, amíg elkészültek, de megérte! Jah, és ennél a cégnél jártam: C + G Automatika Kft.