Blog
Beszereltem a jutányos áron vett új, gyári hűtőradiátort. Ami változott, h a venti sokkal gyorsabban visszahűti a vizet. Kitakarítottam a kiegy tartályból a leüllepdett hűtőtömítő trutyit (ami az előző, javított hűtőnek sajna kellett egyszer) valamint kapott 3l paraflu-t is a vízbe.
202e km
Kiderült, hogy nem az elsőhardy-t szaggatta szét a drága kardánom, hanem a hátsót! Ezen csak azért csodálkoztam, mert egy Lada hardy van elől, és semmi baja. Már egy éve... Állítólag a hátsó hardy kapja a legnagyobb terhelést. Mindenesetre azt kellett cserélni, és rendben van a hajtásláncom. Így most elmondhattam, hogy: újra szakít a V6! :)
2009.04.22.Az autóba 120.040km.van.Így eljött a tízezer kilóméterenkénti olajcsere és szűrők cseréjének ideje.Olaj:selénia WR 6L:14000,olaj szűrő:1860,levegő szűrő:2800,üzemanyagszűrő:6000,pollenszűrő:4100.Így összessen fizettem:28760
Sajnos Lucrezia elhalálozott. Február 25-én az Örs melett egy Renault kisteher beleszaladt hátulról, és rátolta az előtte lévő autóra is. Totálkár, szerkezetileg is megsérült. Béke poraira. Ennél jobb autóm lehet, hogy soha nem lesz.
Tegnap végre sikerült megvenni. A kocsi egyben van, egyelőre úgy néz ki, hogy nagyon nem kell költeni rá. Olajcsere, szűrők, és ennyi. A vezérműszíj 10e km-el ezelőtt volt, talán azt nem kell, majd Ferike megmondja. Ismerkedünk.
Bent semmit nem lehetett hallani. Amikor Csöri cserélte a hátsó betéeket, akkor lett figyelmes arra, hogy szépen reszel a csapágy. Szóval kuka, új be és lőn boldogság.
A mai napon (04.22) ismét megszólalt az egyik csapágy. Nem lepődtem meg, egyenesen vártam, mert hiányzik egy burkoló a jobb első kerék és a motor közül, minden takony a görgőhöz megy. Szerencsére Marklar talált nekem egy bontott lemezt, hamarosan pedig elmegyek ismét Csörihez, hogy újabb cserére kerüljön sor. Egyben átnézetem az autót egy kicsit tüzetesebben, ugyanis egy nagyobb túra elé nézünk.
Tovabbi lepesek tortentek a belter kitisztitasara: leszedtem a tetokarpitot (egyenesen ment a kukaba), A,B es C oszlopot, oveket (majdnem mindet), anyosulest, hatso szigetelest. Holnap elviszem ezeket is a garazsba, aztan jon ki a maradek is... Jo lenne ha nem kellene melozni, hanem ezzel tolthetnem napjaimat :)
Sajnos erosen rozsdasodik a padlolemez a kuszob mellett :((((
Nagyon csúnya süvítő hangja lett a turbónak . Hál isten nem csapágy hang , hanem erős levegőfújás hangja . Csövek átvizsgálása nem hozott eredményt , majd Komáromba találkoztam Erhard cartárssal és a turbónyomás szabályzó szelep hibájára terelődött a gyanu , ami be is igazolódott . Átszakadt a szelep és maximális nyitásra állitotta a lapátokat a vákum . A héten érkezik az új szelep , remélem jó lesz . Hát sajna a szelep kicserélése után is megmaradt a hang úgyhogy tovább vizsgálódunk :((
Mai naptól alsó felső toronymerevítő került a gépbe köszönet érte SKULL-nak a gyártásért és YSTUC-nak hogy leszállította nekem!!!!!