Blog
8 hónap kitartó - na jó, időnként nagyon lusta :) - keresgélés után megtaláltuk a Kicsike méltó utódját, egy 156 SW 2.4 JTD személyében.
Magyarországi, első tulajdonostól, végig a pécsi Ábelnél szervizelve, szervizkönyvvel. 2002. decemberi, azaz nincs 6 és fél éves, így a 150 lovas motor és a faceliftes műszerfal van benne.
Rengeteg pozitívum, extra és sok egyéb szólt mellette, és csak kettő ellene. Az egyik, hogy 250.000km van benne, de ha minden igaz, akkor az előző tulajdonosa Németországba járt csak ki vele, így főként autópályán, hosszú utakon volt használva, erre pedig azt mondják az okosok, hogy 50%-os igénybevételnek számít, vagyis a 250 ezret vehetjük 125 ezernek is, amennyiben rendszeresen karban volt tartva. Ez utóbbira pedig számomra garancia az Ábel.:)
A másik negatívum, hogy az előző tulaj egy rossz akarója telibe öntötte kromofággal... Így az egész autó újra lett festve, ezt a rétegmérő is bizonyítja. De ennyit ennyi extra és jó állapot mellett, azt hiszem, le tudok nyelni.:)
Hihetetlen mennyi minden van benne, hirtelen eszembe sem jut minden. Az autó leírásánál úgyis felsoroltam minden széria- és extra tartozékot. Amik most mégis beugranak, az a xenon, a vadriasztó, a mélynyomó, a Bose Hifi, a 6 hangszóró, az esőérzékelő, a faceliftes műszerfal, a 150 ló, a tempomat, a fedélzeti számítógép, a színezett üvegek, a fűthető ülések, a kétzónás klíma, stb., stb., stb...:))))
Nagyon remek volt az új helyszín. Szerintem sokkal átláthatóbb volt ez a találkozó. Gratuláció a szervezésért.
Alfacity 2009 ...
A szombathelyi helyi konvollyal, Devid cartars kiseretevel vonultam enis Komaromba az ezevi Alfacityre, nagy elmeny volt.
Varjuk a következöt!
215000 kilométernél (kb.) cserélve lett mind a 6 darab gyertya és a szelepfedél tömítések is. A légszűrő csere is megoldódott. Az olaj csere sajna még elmaradt eddig...
Ujfent megkezdödtek a munkalatok.
Amint hazaertem elsö utam Peter baratomhoz vezetett.
Az eredmeny: felkerültek az uj gurigak, 4 uj gumenyoval...
4 Vredestein Ultrac Sessanta került a Dotz-okra , 225/45 R17 meretben.
Az erődben megtartott szépségversenyen a rosso GTV-m találtatott az egyik kiemelt autónak. Mondjuk úgy, hogy hosszú évek ötletelése, munkája és törődése aznap, egy kicsit kifizetődött számomra. Végeredményben 45 matrica került fel a vasra, ami a 2. helyre volt elég. Kicsit másképp nézve, a GTV lett aznap, Magyarország legszebb Alfa Romeo-ja! :))) Köszönöm mindenki támogatásást!!!