Blog

>> EseményAlexander // Alfa 146 2.0 Ti // 2009-03-13

Hiába volt teljesen le engedve az ülés úgy is magas volt, ezért már régóta kiakartam szerelni a emelőszerkezetet. Ami problémát okozott hogy a biztonsági öv kapcsolója a emelőre van rögzitve. Ezért egy külön lemezböl lett hajtva egy tartó ami a sínhez lett hegesztve... pár cm-el lejjebb ülök sokal jobb kényelmesebb az üléspozició

 
>> Egyébtomek_ // Alfa 156 1,6 16V SW // 2009-03-13

Vettem rá egy szép vezetőoldali kilincset, amit majd alkalom attán kicserélek és pótoltam a múltkori égőcsere alkalmával elhagyott, műanyag takarókupakot. :)

 
>> Autóápolástomek_ // Alfa Alfasud 1.5 Ti // 2009-03-13

Ma végre volt időm kicserélni a kerékcsavarokat, hosszabb és oda való mozgókúpos csavarokra. Eredetileg is ezzel kellet volna felrakni a kerekeket, de hát jobb késöbb mint soha...
Lemostam az autót és bekerült a jólmegszokott kis garázsába. Várjuk a szép napos hétvégéket egy-egy kellemes autózás erejéig :)

 
>> Tuning és extraTotti (NagyVad) // Alfa 166 3.0 V6 24V Super // 2009-03-13

El készült az első vár még rám három!

>> Egyébimi156 // Alfa 156 SW 1,9 JTD // 2009-03-13

Bízva abban,hogy most már talán csak kitavaszodik,felraktam a nyárikerék-szettet:)!

 
>> SzervizJosé // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2009-03-13

Ma végre telefonált a szerelő és közölte, hogy a kocsi sikeresen átment a műszaki vizsgán.Nyertünk újabb 2évet.Megtörtént a motor és alvázmosás is.:D Ismételten száguldozhatunk.:D

 
>> SzervizJosé // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2009-03-11

Eljött az ideje a gumik cseréjének is mert amik fent voltak azok már teljesen tropára mentek.A gumis szerint jobban teszem ha elmegyek a templomba és dobok némi pénzmagot a perselybe:D A lényeg hogy a fémszálak már látszódtak.Itt jegyezném meg aki teheti ne vegyen Matador gumit mert semmire nem való.A matadorok helyét a 47ről maradt GoodYear Eagle Touringok vették át (185/65R15-ös méretben)

 
>> SzervizJosé // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2009-03-11

Eljött a műszaki és az állapotfelmérés ideje.Az eredmény: jobbos lengőkar szilent csere, motor és alvázmosás, és a négy gumi cseréje.A szilenteket kedvezményes áron sikerült megvenni, de a cseréjük már kicsit problémásabb volt mint gondoltuk de azért sikerült.Még szerencse hogy nem komplett lengőkart kellett cserélni mint a 47nél.Viszont a kartel védőt is le kellett venni mert a fékpadba kicsit fennakadt...:D

 
>> SzervizOtto // Alfa 145 1.6 boxer Zender // 2009-03-11

Lett komplett vezérlés, így le van a gond erről is.

 
>> SzervizNyunyi // Alfa 155 Twin Spark 1.8 16V // 2009-03-13

Már pár hete érdekes hangok jönnek a hátsó fék felől ezért elment szerelőhöz.
Új betétek (Textar) : 9500
Féktárcsa szabályzás : 3000
Bal hátsó kerékcsapágy : 28000 (Ez már nagyon kellett)
Benzinszűrő : 3500 (Talán még a gyári volt benne)
Munkadíj : 8000