Blog
Bár a megtett km-ek száma (56.720) nem indokolta, de az idő eljárt a GTA felett is. 5. évébe lépett, így kapott új vezérlést görgőkkel, feszítővel, hosszbordással. Természtesen mindenből gyári motyó került bele, 5 évig ismét nem kell hozzányúlni. A szelepfedelek tömítése is cserélődött. A művelet végén vérfrrissítésen is átesett, Selenia Racing+Paraflu Up+Tutela Extrem DOT5 került a megfelelő helyekre, és az összes szűrő is kitisztult.
Kezdőthet a szezon.:)
.......stb......
Hát sajnos megint tönkrement a Lambda szondám, de a változatosság kedvéért a légmennyiség mérőt is ki kell cserélni. Karácsony előtt azért jól jött :o(
ÉLJEN! :D
kezdődhet az örömautózás :)))
Nem szoktam blogot irni mint az látszik de én is el kezdem! Szoval bele fogtam egy nem kis dologba keritetem egy 17" gyári felnit sajnos voltak rajtuk kis hibák igy gondoltam hogy meg kéne csinálni! Elöször arra gondoltam hogy javitatás és ujra festés! De akkor ezembe jutott hogy valami ütösebb kéne igy arra a döntésre jutottam hogy fel polirozzuk! Ma el is keztem az eggyik felniről már sikerült le szedni a fesétést elösször csiolással probálkoztam de nem igazán volt hatékony igy meg kapta a kromofágot :-) egyből jobban ment a dolog! Most ott tartok hogy csiszolás csiszolás csiszolás és igy tovább az elsö kerék már kezd alakulni de sok meló lesz még vele és még van három JáJ nem baj meg éri a szenvedés mert széppp lesz tükör polir remélhetőleg! Képekeket is teszek majd fel hogy hogyan zajlott a projekt!!!
Első 159es naplóbejegyzésemet színes, mázas ömlengéssel szerettem volna kezdeni, de míg megjön az ihlet:
- gyári csomagtéri "gumitál" megvétele/betétele,
- 5. ajtó mikrocsippjének cseréje,
- motorháztető nyitókallantyújának rendreutasítása,
- motorházban uralkodó hihetetlen rendetlenség (motor burkolata sréhen, ...) helyretétele.
Az elsőn kívül mindegyik garanciában fájt.
Mindezt Budaörs.
Tegnap megtörtént a vérátömlesztés, megkapta a kicsike a friss vért 20k 10w40 a tuti! Ritka vércsoport az biztos, de a legjobb! Végre már nem ketyeg a drága, időszerű volt mert már alig volt benne meg aztán az a kevés is sz....r! Négy hónap alatt beleraktam 7000 km-t, egy kicsit megnyugodtam,de még hátra van a vezérműszíj, feszítők cseréje! Na de ami késik az jön, lassan!
A költségem nagyjából 15 000 ft 12-es imbuszkulccsal együtt!
Bal hátsó prízma csere originalra (by ricambi)
km. állás: 138562
Hátsó ablaktörlő lapát original: 5000 (By ricambi)
km. állás: 138562