Blog
Mai nap eltünt az első lökösről a rendszám, + faceliftes hűtőrács került fel szép krómcsíkkal :) Mivel a rendszám alatt volt pár csúnya műanyag sorja amit ki kellett javítani és ráfényezni, úgy döntöttem inkább fújják telibe az egész lökhárítót úgyis volt pár kavicsfelverődés rajta.
Sajnos kiderült, hogy pár nagyobb alkatrészt cserélni kell: pl. vezérlésmódosító, bal oldali (első v hátsó) csapágy, első fékbetétek, stb... És még nincs vége
Kapott új flexibilis csövet és visszarakattam a középső dobot, mert nagyon zajos volt a vas. Így most elviselhetőbb a hangja :)
Elvittem szervízbe a járgányt, kicseréltük a tömítést, meg beletettük az új gyertyákat (Brisk), de őszintén szólva nem vagyok megelégedve velük. lehet,hogy visszacserélem a régiekre, aztán majd lesz vmi....
Hi!
5000 km-t tettem meg a kocsival eddig, ami nem rossz ahhoz képest, hogy tél volt. Felkerült egy-két apróság is a kocsira(fehér index, toronymerevítő, hátsó lámpa), most pedig a felnik átfestésére készülök. Van pár zörej és reakció a kocsiba amik aggasztanak is kicsit, de csöri nyugtatgatott hogy semmi gáz. Még mindíg nagyon az autózás vele és megint kiemelném a fogyasztást(leszámítva versenypályán) amit könnyen 10 alá lehet szorítani és egy kis állatkodással se megy 13 fölé. Március 12 pályanap a Pannónia-ringen, aki megteheti jöjjön el. Most kb. ennyi......
Teljes fűtés felújítás, több okból: rengeteg izé-sárral volt tele a fűtőradiátor, így emiatt nem volt fűtésem + nem akartam, hogy az új motorban keringjen ez a sok dzsuva.:)
Szóval a nem szétszedhetős fűtőradiátor szét lett szedve, és ki lett takarítva.
Ez kerül vissza, így remélhetőleg lesz fűtés, és szép tiszta hűtőközeg.:)
November végén meghirdettem az autót eladásra itt az amorén és a használtautón is.
Az eladás okai:
- szelepek és a motor rendbetétele (kb. 350 ezer km volt már benne)
- hátsó lengéscsillapító csere
- fékek cseréje
- kellett egy olyan autó, amivel a szüleim telkére fel tudunk menni és ki is tudunk menni vele Oroszországba a rokonokat meglátogatni.
- kisgyermek miatti nagyobb csomagtér (kutyaháló beszerelése után kb. 1 m3-es hely áll rendelkezésre) .
A hirdetésre két hétig semmi, majd 3-an is bejelentkeztek és 1 illető el is jött Dunaújvárosból megnézni a kocsit. Utánuk 2 órával Pécsről is jöttek, hogy azonnal vinnék a kocsit.
December 13-án délután kettőkor könnyes búcsút vettünk a járműtől és roham léptekben keresni kezdtük az utódod - sajnos nem alfát, mert nincs nagy csomagterű kombijuk..., illetve nekem még drága a 159 SW :((
Még karácsony előtt meg is lett a családi mobil egy Peugeot 307 break személyében. Kissé szokatlan még (jóval gyengébb, és kicsvel keveset fogyaszt) az egész, főként az elektronikus gázpedál zavar - nagyon lassú! Már mentünk vele 2000 km-t, tréningezünk az oroszországi nagy útra.
Aukcion vettem, latatlanba, mindossze egy feluletes (es mint utobb kiderult elegge hianyos) leiras alapjan. Nyilvan az ara is ennek megfelelo volt :)
Tegnap szepen elautoztunk erte, kisse korbejartuk, gyorsan lepapirzotuk (olyan gyorsan, hogy szinte az volt az erzesem, hogy epp a szomszed kocsijat adja el a ficko :))
Aztan kezdodott a kuzdelem. Eloszor is kelllett venni egy akut, mer az nem volt benne, viszont anelkul meg se lehetett probalni beinditani - sem vonatatni. Jo, vettunk, ez nagyjabol megharomszorozta a kocsi erteket :D
Visszeszereltuk a kibontott izzitogyertyat, legtelenitettunk, inditoztunk - es semmi...
Hat akkor vontatas gondolta Sterlitz. Es lon. 300+ km, mindenfele rangu es rendu utakon (tobbek kozt vagy 8 km autopalya :)) Csak 2x szakadt el a kotel (nem is, mert egyszer csak kikotodott), kimerult az uj aksi, szarra fagytam es kifolyt a szemem mier hazaertunk. De hazaertunk egyben es buntetes mentesen (pedig kb. feluttol mar nem vilagitott semmi - csak a hatso ablakba kirakott haromszoget megvilagito biciklilampa :D
folyt. kov.