Blog
első ablaktörlők lapátjainak cseréje....
Elhoztam a szép 145- ösömet Alexjuniortól, megálltunk Budaőrsön minitalálkozózni Alfástitivel és Misukával. Ez volt az első alkalom, hogy végre személyesen is találkoztunk, aminek nagyon örültem, eljött végre a nagy nap! Nagyon szépen fejeződött be ez a szomorúan indult (eladtam a 156- osomat) nap, hogy lett a kis boxim, és utána találkoztunk Titiékkel is! Kávéztunk, sokat beszélgettünk, de sajnos, hamar indulnunk kellett, mert Baranyában nagy hó esett közben, hogy rendben haza tudjunk érni a kis új családtaggal! Hazafelé nagyon szép utunk volt, jó volt nézni, olyan nagy pelyhekben esett a hó, lassan jöttünk, semmi baj nem történt!
Köszönöm az angyaloknak, hogy találkoztunk végre Alfástitivel és Misuval, nagyon rendes emberek, nagyon szeretem őket!
A mai nap kibeb***ott rémisztő összeget fizettem ki a gyertyák cseréjére, valamint a gyújtó trafó cseréjére 106300km. Brutális állapotok uralkodtak, szénné égett gyújtó trafó, lefüstölt gyertyák...szóval időszerű volt és lám, érzékelhetően finomabb lett a hatás...................
Egy hete kb. észrevettem, hogy a pajzson lévő emblémáról leesett a lakk réteg. Javításra szorul, csak tudnám honnan szerzek be lakkot ilyen kis mennyiségben.. Viszont jó lenne minél előbb megoldani a problémát, amíg a nap magáénak nem tudja teljesen..
2009, éves előfizetés + CD (0213)
- 16v elektronikához szükséges kábelkötegek helyének előkészítése
- Kábelkötegek befűzése
- Elektromos üa.szivattyú és szűrő helyének kialakítása + elektromos előkészítése
Megszállta a "szörny" az Alfasud kasznimat...
Szörny neve: 1,7 16v Boxer Engine
Nem jár olyan szépen mint az előző, de ez várható volt... viszont, viszont.... nagy önköntrol kell most már az autóhoz. Eszméletlenül megy. A megállás? hát azzal lesznek gondok :)
Ami szívást jelentet az a leömlő átszabása volt. Útban voltak a belső fékek...
Mindenesetre most fáj a szívem a régi motor után, valahogy más lett a varázsa az autónak. Remélem megbarátkozunk.
Képet mindíg elfelejtek csinálni... :S
http://www.esztergomi-alfaromeo-talalkozo.hu/
Ma délután (2009.03.02) belevágtunk, elkezdtük a csomagtartó beépítését, hááát nem egyszerű feladat, maglátjuk hogyan sikerül, folyamatában teszek fel képeket.....már csak a 2 oldalsó lap hiányzik...
Ma minden a helyere került. Az install erdekessege a Ground Zero duplaszett hajtasa.
A duplaszett egy hangvaltoval rendelkezik. A sracokkal Kisbéren ugy beszéltük meg ,hogy a Hertz hidalva oldalanként hajtja a duplaszetteket.Nemkis dinamikat kölcsönöz ez a hajtasi mod :)))Folyton azon van,hogy lelökje a gyari hangszororacsot...
A Ground Zero monoblokk hajtja a Ranbow Hammer 10" ládát.
A JVC pedig Audison drotokon keresztük szallitja a jeleket az erösitök fele.Az erösitök tapellatasat 2db 0.8 F-os Audison kondi vegzi 16-os es 10-es Audison FPK tapkabeleken keresztül.
Valamint az Eonon kandikamera is felkerült a rendszám föle.
Igy allt össze a rendszer.Jopar honap tervezgetesenek,keresgelesenek eredmenye keppen.
Köszönet a beszerzesekert Janosnak, a beszerelesert Tamasnak, es a többi segitsegert , Krisztinámnak, Edesapamnak, Lajos bacsinak, es Rolinak.
Ma vettem bele egy '97-es QV belsőt.
Angol autóból van. Leesik ezeknek is az aljáról minden fölösleges mm, hogy mélyebbre kerüljenek, sőt még a üléstartók is, amik a kasznin vannak, vágásra kerülnek és lejjebb lesz rakva.
A belső "tuninghoz" még hozzátartozik, hogy fekete plafon lesz az autóba és körbe a csúf szürke műanyagok be lesznek bőrözve.
És természetesen kap fekete műszerfalat is.