Blog
Elfáradtak már a hátsó fékek tárcsástól betétestől, szóval csere. Lockheed tárcsák és betétek kerültek bele, hátulra tökéletes lesz.
A haszosat összekötöttük egy másik hasznos dologgal és lecseréltettem az olajat.
Km állás: 172.000
Következő projekt: jobb hátsó kerékcsapágy csere.
Nos, hát a gyertyák NGK racsingra cserélve, hidegindítószelep kapcsolón.Próba.Gyújtás,AC be3BAR nyomás megvan, 3 nyomás a hidegindítón, startgomb....éééééés dübörög a V6.:) Fasza.Hát akkor járjon...hirtelen kezd furább hangja lenni, gázra bedurrog...Na bazz.Üzemanyagnyomás márcsak 1.45-2 bar.....ééés minden tiszta benzin.Gyors leállítás szivárgás keresése.A bűnös a gyári nyomásszabályzó helyére gyártott közdarab volt, mert az egyesítőből kilépő kis csöcs túl rövidke lett, és a gumicső ha rá van húzval nem zár 100%ban....:( Na holnap megyek gyártatok új közdarabot. :)
Ma összeraktam a kocsi belsejét rendesen. Most semmi sem zörög benne. Minden lyukban van csavar. A fékbetétes is kicseréltük ráadásul a Marklar-féle lengéscsillapítók is bekerűltek. Az autó most már rugózik. És nem csak a toronyszilenteknél! Most egy olcsóbb fékbetét kerűlt bele. Lehet, hogy nyáron, vagy Alfacityre egy 16V szett megy bele. Addig meg nem kell Ferodo. Volt a csomagtartóban egy kis műszerfalápoló kendő, amivel le lett takarítva a műszerfal. Úgyis egész télen a csomagtartóban porosodott a lengéscsillapítók meg a szerszámok között.
Első tavaszi nap, a délelőtti autószerelés után egy alapos kocsimosás következett, majd összehoztuk a helyi kis bandát, elmentünk a Máré várába kirándulni. Jött Norbi, Jampa és az egyik barátja. Jampáék a 147- essel jöttek. Mi 145- össel, Mucikával, a kiskutyámmal együtt mentünk. Egész délután ott kirándultunk a környéken, felmentünk a várba, modellrepülőztünk is a mezőn. Nagyon jó volt kinnt lenni a szabadban, szépen sütött a nap, sajnos, hamar elment ez a vidám délután.
Kicseréltük a bowdeneket és az üzemanyagszűrőt.
Szívótorok, alapjárati motor tisztítása.
Beletettünk Simota direktszűrőt.
Kicseréltük a fékbetéteket, Juridot tettünk be, nagyon beváltak nekem már a 156- osomabn is.
Cseréltük a fék- és a szervoolajat is.
Ma egy kövér gázfröccs 80km/óra, 4.sebesség, vissza 2. Megindult, de utána már nem ment, és füstölt is. Tavaly ugyan ezt csinálta, de akkor hibát jelzett a fedélzeti computer, most pedig NEM. Nem értem. Na majd meglátjuk mit mond holnap a Doktor. Remélem tud szakítani rám időt. Kicsit aggódom. Örüljek, hogy nem jelez a számítógép,vagy inkább aggódjak. Na mindegy. Akkor holnap.
Tegnap elött egy haverom meghúzta egy picit a bal hátsó ajtóm alját. Nem jött ki polirral sem, ráadásul némileg meg is nyomódott, olyan fénytörésféle lett a heg. Nem tudom még mit csinálok vele.
Reggel hazafelé azon gondolkodtam, milyen szerencse, hogy még nem kellett akkumulátort cserélnem, pedig sokan szenvedtek vele. Erre pár óra múlva már nem tudtam elindítani az autómat cellazárlat miatt. Így kénytelen voltam egy újat venni. Ennek valami növelt indítóárama van.
A ködlámpával is így jártam anno, mind a két autómnál. Soha többet nem gondolok semmire, mert pár napon belül tönkremegy.