Blog
Az első rugók törése miatt indult el a folyamat ami oda vezetett, hogy cserélve lett a két első rugó (Monroe)+ kapott két sárga állítható KONI sport lengéscsillapítót a gép.
Nagyon jó hangulatú, kis létszámú, egészen baráti összejövetel volt az Autoexpo M1 csarnokban, ahol luxusautókat, amerikai izomkocsikat és nem utolsó sorban az Alfa Klub kiállított autóit is megtekinthettünk.
Köszönjünk a szervezést, reméljük jövőre ugyanitt kicsit többen leszünk...mondjuk, hogy tele legyen az egész csarnok :D
Képek: AlfaFarsang
Elhelyeztem a hátsó szélvédőn az ALFACITY levonót, idén már gyakorlottabban, mint tavaly. Le kéne mosni az autóról még azt a 3-4 cm vastag sóréteget, ami rárakódott, de ebben az erőteljes reggeli mínuszban még nem kivitelezhető. Talán majd délután.
Szép napra virradt kis hazánk ma. Megyek Marek kollégához az új Alfámért. Megannyi nélkülözés és szenvedés, elalfátlanodás után végre megint lesz Alfám:-)) Az élet szép és van értelme:-)))
Na megtörtént az elkerülhetetlen és átnéztük az autót.
Nagyon jó hírek:-))
Ami javításra szorul:
Kormányösszekötő gömbfej, fékcsövek, tárcsák és betétek (első), gyertyakábelek.
Kb. elsőre ennyi.. Nem is rossz.
És persze vérfrissítés is volt...
Ma Ari barátommal szeretnénk átnézni az autót, hogy mi merre hány méter és mi a teendő a továbbiakban. Kicsit izgulok miatta.:-( Remélem nem lesz gond vele..Viszont az egész Tokodi Alfás rettenet csapat azonnal ki is próbálta az új szerzeményt:-)) Nagyon jól megy meg minden ilyesmi. Kiemelném Marek cartárs segítségét az autó megvásárlása kapcsán. Rengeteget segített. Köszönet itt is.
Több hete kényszer pihenőn van a vas, mert valami elektromos problémának köszönhetően ismét kipurcant az akksi, de most legalább majd nem 1,5 évet bírt ki.
Nos hát végső elkeseredés, Hadada barátom szerelője kijött tegnap és megnézte mit szartunk el,hogy nem indul a kocsi.Az elsőre kibaszta a championokat és visszarakatta az NGK-kat,merthogy kiderült azért indult csak azokkal az autó mert azok nem voltak úgy beköpve....(Jóvanmá lehet röhögni nem vagyunk autószerelők,na ) :) Aztán konstatálta,hogy minden jó helyen van, tehát az autónak mennie kell.Mondtunk hogy oké de nem.Erre fogott 2ml benzint be a szívócsőbe oszt indítsá...Hát indítottam, és vénlány először 5 hengerrel,de beindult, majd utána szépen lassan magához tért.Kiderült,hogy a hidegindításhoz jelt adó gomba a termosztátházban nem annyira ad jelet a hidegindító szelepnek...Szóval most megyek veszek 6 új NGK-t, lecserelém a benzines olajat,és kapcsolóra kötöm a hidegindító szelepet.Remélem mostmár tényleg csak be kell járatnom....
Megadta magát a seles szivattyúján a villanymotor."Szerencsémre" Mesa cartársnak 1 héttel előtte jelentkezett ugyanez a probléma,így nem kellett szervizbe menni kiolvastatni.
A kerékjárati műanyag és a kuplung olajtartály takaró műanyag levétele után könnyen hozzáférhetővé vált a motor.Szétszedése elég egyszerű volt,miután Mesa megsúgta telefonon /ezer köszönet/,hogy óvatosan lelehet húzni a motor hátulját.Szénkeféket kellett cserélni kopottak és töredezettek voltak,valamint tele volt szénporral az egész belseje.Kitakarítottam a belsejét,a szénkefeházzal meg elszaladtam egy szakihoz aki beforrasztotta az újakat.
1900ft volt a szénkefe+1000ft a forrasztás.Hál isten összerakás után tünetmentes
a váltó!