Blog
Némi szenvedés után, egy célszerszám segítségével végre sikerült levenni a főtengely szíjtárcsáját. A legnagyobb problémát a 41-es crova beszerzése okozta, nem gondoltam volna, de szinte sehol nem lehet kapni. A vezérműtengely és a főtengely patent, csapágycsere és a blokk festése után már kerülhet is vissza a helyére. Az olajpumpa szintén jó, bár az olajnyomással soha nem is volt probléma. A vezérlés alu fedele viszont sajnos repedt. Holnap homokfújok és festek, utána meg várom az alkatrészeket.
Megvan 2 évre a nyugalom, meg 1 évre a penészespapír.
Vizsgáztató felírta a jegyzőkönyvbe, hogy bal első keréknél olajfolyás látható.Ja, a tegnap éjjeli hidraulika leeresztés nyomai ... :P :D
Reggel 9ko a telefonra ébredtem h nem indul a kopel.... Megfázott és elvesztette az energiáját:) Így hát mentem megmenteni:)



Ma délután kicseréltem a kézifékkötelet ami sikeresen befagyott a két ünnep közt ami nem is csoda mivel elég ramatyul nézett ki (szakadt porvédők, megtört külső burkolat)!
A csere nem nagy meló 3/4 óra alatt meg is voltam! Utángyártott bowden került bele Cofle gyártmány, remélem pár évet kibír!
Kezd aggasztani a turbó: ma megint "bevert" egy hibakódot (most harmadjára!!!) "turbónyomás jelszint túl magas" leragadnak a geometrialapátok valószínűleg meg a hangja olyan mint egy rekedt tenor holnap megpróbálom kikormolni ha nem változik keresek egy specialistát! A hibakódot sikerült törölni! Km óra állás:112000.






Megtörtént a nagy, de rutinműtét-
Kapott új Gates szettet: szíj, görgők, vízpumpa,generátorszíj, generátorszíj görgők
Most semmi motorhang, olyan, mint ha zsírban járna az egész:-)
Anyag nagy csókkal haveri alapon 35000 munkadíj 10000
Köszönet: Czap Peti olaszszaki
Olaj+olajszűrő csere
A napokban egyre alacsonyabbra kúszott a hőmérő higanyszála:S!Éjszakánként már minusz tíz alatti hőmérsékletek is vannak,de szeretett járgányom ilyen mostoha körülmények közt is hibátlanúl teszi a dolgát.Pedig szegénykém kint éjszakázik a szabadban:S!Mégis "kattra" indul reggelente))!
Egy-két szilent nyiszorog a futóműben-gondolom-a hideg miatt,de azon kívül semmi rendelleneset nem tapasztaltam.Gratula Alfikám,csak így tovább:D!!!

Ma megejtettük a műszakit is a kicsikén.
Pápa-Kéttornyúlakon a Császár Autószervizben voltam vele. Ügyintézés egyre xarabb...többet asszem nem látnak ott.
Bal oldali első stab.rúd kopog....ezt eddig is tudtam. :-)
Majd orvosolva lesz a dolog.
Bejött a hideg idő és egyből megadta magát az akksi.
Egy hónapja áll a kocsi, karácsony után lett beindítva, azóta nem.Tegnap előtt töltenem kellett, hogy mehessen zöldkártyára, megnéztem hiányzott folyadék, utána töltöttem egy éjszakán át rajta volt a töltő.
Reggel természetesen jó volt, melegről ment ki egyből indult.
Állt éjjel és mivel anyum lenyúlta a pugomat, kénytelen voltam megint ezzel menni.
De mikor elfordítottam a kulcsot, csak kattant. Rohadj meg, mondtam és elmentem vettem egy újat bele.
BUÉK!
Holnaptól folytatja a téli álmot.:)