Blog
Ma végre a festőhöz került a gép három hónap várakozás után! Emiatt nem vagyok boldog, de legalább most már ott van! Elvileg két hét múlva már kész is lesz! Erre mondjuk kíváncsi leszek, de reméljük a legjobbakat! Lesz mit csinálnia a gyereknek, karcolások, horpadások a jobb első sárvédőn és a tetőn (tetőcsomagtartó miatt), első lökhárító, a kilincsek mellett a zárak helyének lefalazása... stb. De hát dolgozzon meg a pénzéért! :-)))) Vagyis hogy nem egészen, mert hogy a végösszeg ne szökjön az egekbe, elkezdtem szétbontani sajátkezűleg a verdát! Minden műanyag és fényezésre nem kerülő "sallangot" leszedtem! A srác azt mondta, hogy leszedi az ajtókat, a csomi- és motorháztetőt, mert így könnyebb vele dolgozni és szebb lesz a végeredmény! Ezért még a belső kárpitok is "kiugrottak" a helyükről, hadd koncentráljon a srác csak a fényezésre! ;-)) Egyébként minden színre lesz fújva, kivéve a tükör talpak és a lökhárítók felső szegélye! Naon szép lesz, alig várom már, hogy elkészüljön! :-))








Vibrált az egyik trafó garanciálisan cserélték egy drágább kategóriájú Philips-re persze a külömbözetet ki kellett fizetni de így legalább 2 év gari van megint.
Kicseréltettem a termosztátot is mert 70 ig is csak néha kúszott fel az utóbbi héten egy Facet gyártmányú került bele. (Autó-Szabó Lakihegy)
Másoltattam egy új kulcsot, mert pótkulcs KELL az autóhoz.
A lenti képhez komment:
- új kulcs
- eredeti kulcs
- törött kulcs

Múltkori kocsimosás után a víznem száradt le teljesen a kocsiról, némi víz maradt pl. a tanksapka zárjában is. Ezt szombat reggel vettem észre a benzinkúton. Kicsit erőltettem a kulcsot, hogy bemenjen, de csak azt értem el, hogy a kulcsom elgörbült...Kézben kiegyenesítettem (ahogy sikerült) és elindultam volna pótkulcsért (ami az igazi Alfa kulcs volt). Indítózásnál azonban ez a fránya kulcs beletört a gyújtáskapcsolóba. Persze próbáltam tologatni a kocsit, de a kormányzár hamar működött és nemvolt értelme tovább basztatni a kocsit. Telefon apósnak, hogy hozza az otthoni kulcsot, zárjégoldót és tűcsipeszt. Szerencsére a beletört darabka könnyen kijött és tudtam tankolni is (a tanksapkából azóta sem jött ki a zár, és simán le lehet letekerni a kupakot kulcsozás nélkül).
Ja és észrevettem, hogy látható módon csöpög a hűtővíz a vízpumpánál...
A festés is megvolt, a matt fekete elvetve, marad a 3 réteg cink bevonat. Jobb ez így.:)
Kicsit aggódtam, hogy +2 fokban vajon megfelelő lesz-e a száradás, de nem volt gond. A sima festékkel valószínűleg lett volna gond...
Csak érdekességképp: az utolsó kép a kiindulási állapot...




Még az ünnepek előtt át kellett esnie a kicsikének az első "közös" szervizen. Az eddigi szervizei ismeretében olajcsere szerviz kiegészítve gyertyacserével. (pollenszűrő csere még vásárlás előtt megtörtént a klímatisztítás során). A ceremóniához a természetesen gyári alkatrészeket a szebb időket is látott Autófórum-Rieglertől szereztem be. ( Az Alfa értékesítés megszűnk, helyére a Mazdát költöztették, mert a Mazda helye kellett a bővíteni szándékozó Fordnak===> ez van ha több kereskedés egy kézben van, és a tulaj nem más mint egy BANK).
A helyszínt pedig a munkahelyem biztosította....természetesen munkaidő után.... :)
Így csak a 10% amore-s kedvezménnyel (ami az ünnepek miatt több is volt :)) vásárolt alkatrészek könnyítették meg a pénztárcámat.
SKULL Cartársnál jártam ma. Ő készítette a merevítőket, és fel is szerelte nekem.
Az alsóval volt egy kis probléma, mert a TS-nek az olajteknő hátsó része máshogy néz ki és elérte a merevítőt, meg kellett lapítani. Miután kész lett elindultunk vissza (a műhelyből) és úthibáknál kocogó hang hallatszott. Visszamentünk, és kiderült hogy a kipufogó éri el néha, ott is meglapította, így már jó lett.
Ezúton is köszönet Janinak, a segítségért!
A két merevítő ára 15.000Ft


