Blog

>> SzervizGabCsi // Alfa 156 2.0 JTS // 2008-10-18

Az egyik legprofibb hazai, Alfákra szakosodott műhelyben elvégzésre került a szíjak és görgők cseréje. Természetesen, hogy ne legyen egyszerű, a drága tervezők és mérnökök 3, azaz három darab szíjjal bírták ellátni eme remek szerkezetet. Természetesen az ehhez tartozó vezető és feszítő görgők is cserére kerültek, vízpumpával együtt.

 
>> EseményEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2008-10-18

Negyedik alkalommal vágtunk neki a 222 km-es Tokod-Kaposújlak távolságnak.
Ezúttal nyolcan menrünk három kocsival,jó nagy ködben indultunk el,ami ki is tartott végig.Odaérve néhány ismerős fogadott és azonnal nekiláttam kedvenc foglalatosságomnak,úgymint fényképeztem.Volt megint főzőverseny de összesen két bográcsot láttam rotyogni,mi viszont szép csendesen beüzemeltünk egy melegszendvicssütőt és az előre elkészített krémmel kent kenyereket sütögettük.
Nem neveztünk be vele,viszont ízlett mindenkinek.Sörrel le is öblítettük.Idén valahogy nem kellett sorba állni de nem is voltak annyian,kevesebb volt a gyorsulás de ez nem baj,mi sem gyorsultunk de nem is azért mentünk,hanem a társaság miatt(kellemes meglepetés volt a nagyidai pap),jókat beszélgettünk,majd elindultunk a szállásra,ami nem a megszokott Szarkavár volt,hanem bent Kaposváron.Nos ez nem volt olyan kellemes hely de azért jól múlattuk az időt:vacsora után(melyre két és fél órát vártunk) kellemesen elbeszélgettünk egészen hajnali kettőig.Másnap azért volt idő még egy kis városnézésre,majd egy kis piknikre a Deseda tónál.

engem is elért a xenon láz hulláma vagy inkább az esőben nem látás paradoxona ezért is vásároltam iziben egy médincsájna 55W-os terméket (volt americai is de ami nem csájnából jön az csak szar lehet:) és be is szereltem...a jó krva anyáját aki ilyen szűkre tervezte a lámpalikat, amúgy beépítettem sikeresen a sötétben közben a barátnőm a telefonnal világított, a kezemről a bőrt lenyúztam, holnap majd felcsavarozom a trafót..mindjárt megyek haza és jól ki is próbálom :D .

 
>> Egyébsprint83 // Alfa Alfasud Sprint 1.7 // 2008-10-18

Elkezdtem összerakni a motort, megvannak a galvanizált cuccok is már hozzá.

>> Tuning és extraSeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-10-18

Vettem ugye 17es felniket, mert egyrészt csúnya a MAK 16os ami rajta van, másrészt a 17" a minimum méret egy GTV-n nyárra;) Persze a 16" is jó lehet, meg akár a 15" is, csak mutatósabb a nagyobb, egyértelmű.

Sikerült korábban beszereznem 40K-ért egy gyári 17es garnitúrát, de gumi nélkül nem sokra megyek vele. Böngésztem a hirdetéseket. Újat is néztem, használtat is.

Kicsit horror a 225/45R17es méret, legalábbis nekem, most. Akárhogy is néztem minőségi abroncsból max. 3 darab jött volna ki a gyakornoki fizumból:D Az meg nem kóser... Használtat nem szívesen rakok a GTV-re, de az lesz.

És hát megláttam a hirdetés címében: "Pirelli eufori@", azaz eufóríkukacz, mondom ez már a nevében is csak csupa jót sejtet. Megnéztem gyorsan- az új ára a legjobb helyen 43K, volt ahol 70-80K, mondom grrr. Úgyhogy elhoztam a két darabot Szolnokról, 6mm-es egyenletesen kopott futóval, 2 szezonra jó lesz, ha egyre az sem baj. Darabja négyezer volt. Amikor megláttam a hirdetésben, csatolva hozzá egy sajtófotót a gumiról, mondtam magamban, hogy megint megy az átbaszósdi magyar társasjáték, de aztán küldte a srác emailben a képeket, szimpatikus is volt, nem kérdeztem honnan van, s hogy miért ennyi, de hihetetlen szerintem. A 4K vs 43K egy felesleges összevetés lenne, mert a gumi nyilván nem új és egy csúcsabroncs újkorában csúcs, de kísérleti 17"-nak nekem tökéletesen jó lesz remélem:)

Ha valaki támogatná a kísérleti projektemet, még 2db 225/45R17 gumira van szükségem a tavaszi induláshoz ;)

(persze nem kell ingyen, csak majdnem)

Csak ezeket a jó kis Falken 16collos gumikat sajnálom nagyon, patent az állapotuk, jól tapadnak, de szegények rossz kasztba születtek...

Apropó elvihető ingyen 4 db 185/65R15 kopottas Pirelli nyárigumi- füstölni, nyársalni, grillezni Utcára használni nem adom;)

PS: az eufori@ állítólag defekttűrő- nohiszen...

PS2: voltr olajcsere is- Castrol Magnatec 10W40et kapott, remélem szereti.

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-10-17

A mai napon (1017) ismét meglátogattam Gerissimo-ék szervizét, ahol sikerült -egyelőre félig meddig- beeszkábálni az új mécseseket az első lámpákba. Nehezen ment, mert amivel rögzíteni kell az izzót, a kettőből az egyik oldalanként nem akart a helyére pattanni. Hosszas próbálkozás után feladtuk, mert már későre járt és így is fogja az izzót, úgyhogy nagy gond nem lehet. Legközelebb folytatjuk. Fantasztikusan jól világítanak a 6000K-s 50W-os gyertyák. Hazafelé már egész jól láttam:):) Akinek még nincs, tiszta szívből tudom ajánlani. Hihetetlen a különbség.

Beszerelésre került a már lassan egy éve hiányzó "szívászaj csökkentő" vagy levegőbeömlő cső is. Azért csak most, mert hosszas telefonbeszélgetések után sem tudták különböző autóalkatrész boltokban és márkaszalonokban megmondani, hogy mi is hiányzik nekem onnan. Odáig eljutott majdnem mindegyik, hogy miről van szó, de hogy melyik kell a két választási lehetőség közül (I.: még egy szűrőház+cső, II.: hosszú műa.cső:) azt egyik sem tudta megmondani. Pedig mint kiderült, teljesen mindegy, csak két alternatíva létezik. Az egyik olcsóbb, a másik drágább. Volt olyan, aki mindkettőt rám akarta sózni, mert a két rendszer egy, szerinte. Nem mondom melyik volt. De szerencsére Gerissimo-ék ennél sokkal jobban értettek a dologhoz, és az előző alkalommal, mikor náluk jártam, meg is rendeltük, ami most beszerelésre került, az első képen látható ideiglenes förmedvény helyett:) Az új (gyári) cső az 5. ill. a 8. képen látható.

Ezen kívül még leszedtük azokat a nagyon csúnya sárga indexeket is és kapott helyette kristály design-t:) Egyelőre sárga izzókkal, de ezeket szándékomban áll krómra cserélni, hogy az se legyen sárga.. :)

[Költségeim: egy xenon szett (új + 1 év gari), egy pár króm oldalvillogó búra (új) + izzók, egy levegőbeömlő cső (gyári, új) és egy ablakmosó motor (gyári, nem új) + munkadíj]

A vaddisznó nyomai már szinte meg sem látszanak, már csak a festés van hátra, de az sem szembetűnő, mert árnyalatnyi különbség van csak. Köszönet a lámpabúráért Gianni barátomnak, az első-hátsó lökösért meg a motorházért pedig Ell-nek!

 
>> EseményWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2008-10-17

Tegnap betöltöttük a 140 ezret. 140-el.
200 ezer fölött asszem gondban leszek az ilyen stílusoskodó fotókkal :-))

 
>> Szervizvzsiros // Alfa 156 1.6 TS // 2008-10-17

1 db jobb első lengőkar csere is volt, ma reggelre jött meg, szóval még egyszer mentem az Alfa Szabóhoz.

Szimpatikusak voltak, megfelelően dolgoztak, és a mostani kedvezménnyel (nincs munkadíj) nagyon barátiak az árak is.

>> EgyébBoss 2.4 // Alfa 156 2.4 JTD // 2008-10-17

Na végre!! Felszerelésre került a kartervédőlemez. 2 mm-es acéllemezből. Szereléssel együtt 39000 e FT. Na meg vettem 4 db Continentál Winter contact TS 810 195/65/15. Zsír ujjak,13000 Ft/db. Jo vétel volt! Sok neves tesztben benne van az első 3-ban!