Blog
Elérkezett az ideje a blokk teljes szétszedésének, felújításának. Szimmeringek, tömítések cseréje, teljes felületkezelés, alapozás, festés. Ez utóbbi kettő még hátra van, túl hideg volt a műhely a festéshez flakonból.... (merthogy a kompresszorom letérdelt.:( )




A Hi-fi mély része is már egész jól összeállt, megvannak a kábelek (tápkábel, hangszórókábel), mélynyomó Magnat X-PRESS 1201 30cm-es mély, Toxic 1F kondenzátor,melyet karácsonyi ajándékként kaptam (köszönöm barátnőm szüleinek). Még egy tápelosztó, illetve az erősítő hiányzik.
Ha a maradék kegészítő is megérkezik, indul az igazán nehéz része a dolognak -> beépíteni a csomagtartóba a cuccost!





Sziasztok!
Évzárásnak kedvenc útitársam cserben hagyott. Váltás közben egyszer csak a kontroll lámpák világítani kezdtek és a motor megállt (2008.12.30.). Szerencsémre legjobb barátom Száguldósrác segítségemre sietett. A vezérműszíj ki lett cserélve mielőtt megvettem de a bakelit szíjfeszítő nem, a kerék szétroppant. Nagy szerencsémre 30,31-én sikerült minden alkatrészt beszerezni és 31-én fél ötkor sikerült is nekiállni az autó szerelésének. Sokáig tartott :-) egy teljes évig :-)))
Az autóval szilvesztereztünk non-stop, de meg lett a gyümölcse. Újév első napján délelőtt fél 11-kor megjött a várva várt motorhang nagy örömömre. Mindenkinek ajánlom ha vezérműszíjat cserél cseréljen feszítőt is és lehetőleg fém kerekest ne műanyagot.
Üdv: Sztavros






Nagy utakra több emberrel és cuccal az egyetlen elfogadható mód az SW :))
Az első képen Rumi szakérti fel a hóláncot :D




Megejtettünk egy kis motor diagnosztikát, rendben van minden :)