Blog

>> SzervizMike. // Alfa 156 1.6 TS // 2007-11-02

2005.07.
Vezérműszíj+feszítő görgők cseréje az Italautónál (DCS) Km: 122.000

>> EgyébRavlik // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2008-12-30

Végül a ventigmiliai Roma (!!!) kempinget találta meg elsőre a GPS így ott próbálkoztunk és bár este 10 kor értünk oda és tele volt a' tent place', a barátságos Olasz testvéreim kerestek és találtak is helyet a nem túl nagy lakhandinknak... még ha reggeli erekcióm a szomszéd sátor lakóját is késztette mosolyra :), csak azt remélem lány volt...!!! :-/

Reggel még nem is sejtettük, hogy mekkora örömben lesz részünk, hiszen a borongós Monaco dollárszagú klímája után a dolce vita várt ránk a riviéra mácsósabb oldalán, ahol még a nap is tudja, hogy hova érdemes sütnie! :)

Kavicsos tengerpart kristálytiszta víz, INGYEN! Ami nem igazán jellemző az Olasz partokra. Tusoló is van és az is free. 1 dolog van ami nincs parkoló. A 3. utcában a parttól tudtunk megállni, de megérte sétálni, hiszen Ventimiglia egy csodás hely pálmafákkal és az elmaradhatatlan sziklába épült várossal IMÁDOM!!! Itt készült a szerintem képeslapnak is beillő fotóm ami megnyerte a főképnek járó helyet az oldalamon!

Sajnos nem tölthettünk túl sok időt e remek helyen hiszen Bresciából szóltak a barátaink, hogy most már hazaértek Ozoráról és mehtünk hozzájuk. Először kicsit bántam, de az út kárpoltolt mindenért! Genova előtt majdnem visítottam örömömben olyan kanyargós a 3 sávos autópálya, utána pedíg 200 körül vehető 3-4 km hosszú kanyarok Miláno felé.... még most is áll a szőr a karomon....! Életem egyik legnagyobb élményét adta nekem ez a nap! Ide ki kell mennünk csapatban ! ! !

folyt. köv.

 
>> Tuning és extra☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-11-01

Na és a végeredmény magáért beszél.

>> Tuning és extra☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-11-01

Szétszedés a megmunkálás és a korai ebéd.

>> Tuning és extra☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-11-01

A mai nappal bekerültem én is azok közé akik elmondhassák magukról hogy a sötétben is látnak. Nagyon csúcs ez a Xenon, mindenkinek melegen ajánlom.

>> Tuning és extraCgo // Alfa 156 SW JTD 16V // 2007-11-01

Nem tudom, mit csinált az előző tulaj a váltógombbal, szerintem ezt simogatta egész nap. Olyan csúnya volt, hogy nem bírtam tovább és rendeltem a márkaszervizben egy gyári váltógombot. A rendelésbe beirattam, hogy csak a bőr gomb érdekel, és jól tettem, ezüst tetejűt hozattak. Persze nem kellett, másodszorra már összejött nekik. Az ára 1182 Sk (8747 Ft) volt - elég sok, de a különbség óriási.

A váltogomb cseréje nem nagy ördöngösség, csak hinni kell az Erőben :) A gombot nagy erővel felfele kell feszíteni - merőlegesen. Alatta egy rugó rejtőzik, erre vigyázni kell, mert hajlamos eltűnni illetve jól összezsírozni az ülést.

Arra még nem jöttem rá, hogyan kell felrakni az új gombot, azon ugyanis nincs hosszanti kiképzés, úgy néz ki, hogy az első felszerelés vágja bele, ami szerint gumikalapáccsal kéne ütögetni vagy valami ilyesmi, amibe nem akaródzik belefognom.

 
>> EgyébFerko // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2007-11-01

A mai napon, 2007.11.01-én felkerült a szélvédőre egy "www.alfaamore.hu" matrica, valamint a köszöb spoilerekre egy-egy "cuore sportivo" matrica (a baloldali mintha ferde lenne egy picit, de üsse kavics). :-))))
Nemrég lecseréltem a ferde faliratot. Mégiscsak szebb egyenesen.:-))))

>> EgyébHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2007-11-01

Nemrég múlt három éves az autóm és most került bele az 50 ezredik kilométer. Én ebből 31 ezret tettem bele, kicsit több, mint egy év alatt. Használom rendesen :)
Eddig nem volt sok gondom vele, kiégett izzók, olajcsere 10 ezrenként, fékbetétcsere még az elején... Most kezdem hallani a bal első lengőkart, hogy kopog, érik a csere, szerintem még a téligumira váltás előtt kicseréltetem mindkettőt..

 
>> Szerviztoto // Alfa Alfasud Sprint 1.5 (1.7 8V) // 2007-11-01

2006.12.11
Megtörtént az első hevenyészett átvizsgálás ,csere vagy felújítás:
bal elsö féltengely,kormány összekötő,felső motor bak!
Egyébként a gömbfejek ,szilentek lengéscsillapítok mind hibátlanok!!
Karbi beállítás szűkséges (szép móka lessz:)gyújtó kábelek ,gyertyák csere!!
12.22
Ma végre kész lessz az első szerviz ,mehetek érte:))
Karbi+gyújtás beállítás,és egy nem tervezett vizpumpa csere is megtörtént!!
12.22
Érte mentem ,de minek??Az autó káosz!!
A kedvem 0

Na ,az ünnepek allatt elkezdtem saját magam boncolgatni az autócska hibáját
köszönhetöen az amore.hu lelkes és hozzáértő tagjainak körvonalazodik ,hogy mi is a hiba!!
Gyújtás ,gyújtás ,gyújtás !!!Valamikor még vétel előtt majmok szerelhették össze a gyújtást ugynis teljesen ki van forgatva a hengerek sem a gyári gyújtó sorrendben müködnek ,holnap(12.03)mérek egy kompressziót (az állítolag nem működő hengerben)és aztán szétkapom:)))
12.10
Sajna válaszút előtt állok mert a motor már kiszolgálta a lelkét!!Még nem tudom generál vagy motor CS lesz-e!!!:(
Hengerfej felújítás után is csak 3 henger dolgozott a negyedik sajna csak immel -ámmal ez van!!
2007.03.30
Megtörtént a szív átültetése:)))
1.7 8V!!!!Két éjszakánk rá ment,és sajna szó szerint bele betegettem:((három napig nyomtam az ágyat!)
Most már csak féket ,silenteket ill. lengés csillapítót kell cserélnem.Köszönet a szerelőmnek Szűcs Attilának aki házhoz jött a szabadidejében segíteni!!!!!! Még igényel némi beállítást de nagyon szedi a lábát