Blog

>> SzervizBuBu. // Alfa 33 1.7 IE // 2008-01-20

2007. 10. motorháztető csere +bebarnult az autó eleje rozsdagátlás

 
>> SzervizBuBu. // Alfa 33 1.7 IE // 2008-01-20

2007. 10. bekerültek próbaként az ültető rugók nem teljesen tökéletes de majd megoldjuk

 
>> EgyébBuBu. // Alfa 33 1.7 IE // 2008-01-20

2007. 08. 15. vettem egy halom alkatrészt +gyönyörű ronal a1 alufelniket kicsit szélesek 7”de remélem jók lesznek a felni mellett ültetőszett is van meg egy halom jó dolog egy fél alfa 33-as

 
>> Tuning és extraBuBu. // Alfa 33 1.7 IE // 2008-01-20

2007. 06. 10. vettem egy gyári hátsó szárnyat

 
>> SzervizBuBu. // Alfa 33 1.7 IE // 2008-01-20

2007.05.22 új olaj és olajszürö ezzel már lehet egy kicsit hajtani a gépet asztán párszáz km után ujra csere mert csak egy olcso moso olajat tettem bele.

 
>> SzervizBuBu. // Alfa 33 1.7 IE // 2008-01-20

2007.05.13. vettem gyertyát olajat és olaj szürőt mert az az olaj ami benne van azzal ált egy évet a járgány.napokban cserélek olajat akkor már talán nem lessz füstje sem:)))

 
>> SzervizBuBu. // Alfa 33 1.7 IE // 2008-01-20

2007.05.12. végre van fék és kuplung az auton nem sokat de legalább egy karikát mentem vele:)) zoldkari folyamatban hogy haza tudjam hozni.....

 
>> SzervizGEORGE // Alfa 156 2,4 M-JET 20V SportDiesel // 2008-01-20

Motorolajcsere, olajszűrő csere, levegőszűrő csere.
2008 01. 20.-án került rá sor.
Selénia WR diesel olaj került a mociba.

Megigazítottuk a motorvédő alsó burkolatát is mert kicsit lógott.

>> EgyébGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2008-01-20

2007 Nov. 12.-én délelőtt kaptam telefonon a hírt, hogy szeretett autóm 11.-én hajnalban elhalálozott. :-(

2007. Nov. 11. kb 02:00, ... befordult a sarkon, az élet által indított visszaszámlálója ekkor már csak másodperceket voltak, amik könyörtelenül fogytak. Még utoljára kiengedte a hangját,...majd nagy robajjal becsapódott........aztán csend lett........nagy hirtelenséggel megszűnt tovább létezni :-(
Befejezte pályafutását, megfutotta azt, amit a nagykönyvben megírtak neki..... írhatnám úgy is, hogy nagyot koppant azután elhallgatott örökre..............
Még utoljára megtette azt, amit "elvártak" tőle, megmentette a vezetőjét, az az feláldozta magát azért, hogy a vezetője életben maradhasson.... ezt elég komoly alakváltoztatással tudta csak elérni.
Az átalakulás mértéke olyan lett, hogy többé már lesz képes mozogni,...........szépen lassan kihűlt, elpárolgott belőle a meleg hűtővízzel együtt a lelke is ...... Béke, maradványaira... :-(

Visszaemlékezve, jó volt a vele töltött 4 év, és majd 70ezer kilométer.
Először egy svájci főmufti rendőrúrnak volt a szolgálati autója.
De az "úr" utolért vele valamit, és az ottan lévő nagy jóléti forma miatt nem akarták megjavítani, ezért eladták.
Nem sokkal később (2003 májusában ) került hozzám már újból "régi" fényében pompázva.
Az addigi gyűjtött 58ezer kilométert elkezdtük tovább szaporítani.
Csak úgy szaladtunk ( sose mentem vele lassan, kívánta hogy haladjunk ) élvezte és élvezetet adott cserébe.
Idővel kapott tőlem új "ruhát" a Zender ruhaboltból, és egy két aprósággal még egyedibbé alakult, így biztosítva, hogy aki meglátja ne keverje soha másik autóval :-)
Jártunk gyorsulni, szlalomozni.
Megjárta a Rábaringi döntött oválpályát is.
A konvojban való autókázás az egyik nagy kedvenc szórakozása volt!
Nagyon szeretett a többi Alfa Romeoval együtt nyomulni.
Komoly rökönyödést kiváltva a többi halandóból......felfigyeltek rá amerre ment, hol ezért hol azért.......
Annyira feltűnő volt, hogy megtetszett párszor a rend derék őreinek is, lefotózták, megörökítették maguknak a szép Alfát. Biztosan nem minden nap látnak ők is ilyen szép és gyors autót! :-)
No persze a képért galád módon pénzt kértek, és ráadásul a képet el is tették maguknak.
Mondjuk így utólag megértem őket, hogy a képet nem adták ki, tényleg szép autó volt! :-)
Eljárt a találkozókra, hogy a többi Alfával együtt feszíthessen a sorban.
Együtt nézte a társaival, ahogy a büszke gazdák mesélik egymásnak, hogy ki és milyen sztorikat élt meg a legutóbbi találkozó óta a kedvenc Alfájának a kormánya mögött :-)
Mikor átlépte az 5400-es fordulatot, hangot adott a száguldási vágyának, elordította magát, biztatván, hogy nyomd neki gazdám, nyomd neki.... :-)
Halhatóvá tette, ahogyan áramlik bele a levegő a direkt szűrőn keresztül, erre a hangra sokan felkapták a fejüket.....
Jártunk Horvátba is egészem Dubrovnik-ig elmentünk. Rémisztgettük a tőgymörgő helyieket és turistákat a kacsaringós hegyi utakon :-)
Élmény volt vele autókázni, imádott befeküdni a kanyarokba és kigyorsítani, szerette sorra letudni a többi autót, hogy miután a tükörben megmutatta magát, a formás hátsóját is szemügyre vehesse a lassú autós :-)
Sokszor megtréfált nagyobb autókat is a NEMGONDOLTAMVOLNAHOGYEZMÉGELMEGYMELLETTEM kifejezést párszor le lehetett "olvasni" azok arcán, akik mellett elsuhant.....
Mára már csak egy emlék, egy nagyon szép, és jó emlék maradt csak belőle........

>> SzervizHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2008-01-19

Egy ideje már kopogott és nyöszörgött a futómű rossz úton. Érett már a csere, de halogattam. A nagy hidegben még durvább hangja volt már, így hár megérett az elhatározás.

Ezúttal Csöriék szervizét teszteltem le :) Igaz Várpalota nincs közel, de legalább találkoztam és beszélgettem egy nagyot Csörivel, aki saját kezűleg szerelte az autóm. (Az Alfákat mindig ő csinálja). Ráadásul plusz pontok a szombati nyitvatartásért, ami nekem nagy előny, nem szeretek emiatt szabadnapot kivenni.

Most ismét csöndes az autóm. (csak a dízel kerreg :P)