Blog

>> Tuning és extraJosé // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2008-03-11

Vettem a kocsira szelepsapikat mivel ami fent volt az mind a négy keréken másmilyen volt.Ja és a lényeg hogy Alfa Romeo-s..:D Csak le ne lopják, de ha meglátom akkor eltöröm annak a kezét aki csak hozzányúl...

 
>> SzervizJosé // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2008-03-11

Elegem lett a sok várakozásból és ugy döntöttem inkább elviszem a kocsit egy hozzáértőhöz mintsem tovább idegesítsem magamat a fogyasztásomon, és azon h nem mindig húz a verda.Ezért bejelentkeztem a riglerhez motordiagnosztikára.Mint kiderült egy kábel volt csak megszakadva és egy csatlakozót kellett cserélni és máris eltünt a hiba plussz a hibakód is vele együtt.
Amire eddig hónapokat vártam az megvolt kb 1 óra alatt.Igaz nem szeretném elkiabálni de remélem már nem lesz vele semmi gond.
De mint kiderült a következő dolog ami csereérett az az index kapcsolom...:S

 
>> Szervizgriff // Alfa 147 2.0 TS 5 ajtós distinctive // 2008-03-11

Persze azért ez sem volt olyan egyszerű! Kezdődött azzal, hogy vittem a gumishoz a négy nyári papucsot a szép alufelniken, hogy lehet csereberélni. Centírozás közben szól is a szerelő, hogy bizony nagy a baj mindkét első felnim meg van ütve. Egyik kicsit jobban, másik alig. Ezt így nem kéne feltenni. Meg is mutatta, és tényleg nem volt "tökéletes kör" a felni belső oldala. Pfff.... Ez egy egy szombati nap volt, mondta hétfőn kijavítja a felnit kedd reggel pedig már ki is lehet cserélni. Ok. Ma kedd reggel, ahogy megbeszéltük, el is készült a felni, ki is cserélték, mondom akkor a téli papucsokat is rakjuk el centírozva, így nem kell majd télen a tömegben még ezzel is foglalkozni. Csakhogy most meg az első gumik belső felét úgy elkoptattam, hogy kukásak lettek. Na fasza! Pedig egy nagy padkázásra emlékszem a télen, de akkor azonnal el is vittem a felnit javítani, illetve a futóművet is beállítattam. És akkor jó is volt a gép. Pont 2 hete voltam pesten, M5-ön meghajtottam a gépet és ott éreztem is hogy valami nem jó, mert nagyon remegett 160-tól fölfele a kormány. Gondoltam úgyis papucscsere és nem foglalkoztam vele. Hát itt az eredménye. Nem tudom mennyi idő alatt kopott le a gumi belső fele, de ezentúl jobban odafigyelek! Most is a csere után elvittem és újra beállítottuk a futóművet. Aztán ki a pályára, Kecskemét mellett. Szépen megy semmi remegés, még 2 kiló fölött sem. Vagyis most jóóóóó! :-))

Alufelnijavítás: 9000 Ft
Futóműbeállítás: 3500 Ft
Kidobható két első papucs: kb: 22000 Ft

:((

 
>> Szervizeddie155 // Alfa 155 2.5 V6 // 2008-03-11

Na ma észrevettem, h holnap lejár a zöldkártya, így gyorsba megoldottuk a dolgot...
Persze minden érték kíváló volt... :D

 
>> AutóápolásBadAzz // Alfa 145 1.6 TS EdizioneLimitata // 2008-03-11

Meg vannak az uj pacskerok:) Egyenlöre még a lakásban figyelnek de remélem jövöhéten a helyükön lesznek. Toyo proxes 195/55R15

 
>> Egyébeddie155 // Alfa 155 2.5 V6 // 2008-03-11

A V6 2007. 12. 20. -án került hozzám, miután szegény 1.6 -ossal felborultunk és a végén Marklar kertjében végezte...
Gyors olaj és szűrő cserék, futóműbeállítás, abroncs-csere után már szaladtunk is.

2008. január közepén termosztát csere...

 

Tegnap feltetettem a nyári gumikat, és végre az ötlyukú felni van rajta. Már nagyon szerettem volna látni, hogy is néz ki. Sajnos a nyári gumik elég kopottak voltak, legalábbis az első kettő, így vennem kellett.

 
>> EgyébGábor80 // Alfa 156 TS Distinctive // 2008-03-11

Idén márciusban, Alfás barátaim meghívására ellátogattam Paksra, hogy ott legyek életem első paksi Alfa taliján. Rengeteg Amoréssal találkoztam, akikkel nem futhatok össze nap mint nap. Mind a találkozó, mind a tali fantasztikusan jól sikerült. A hangulat fergeteges volt! Hatalmasat mulattunk! Köszönet érte a szervezőknek, hogy lehetővé tették számunkra ezt a nagyszerű találkozót!!
Grazie Mille, és mindazoknak akik ott voltak!!! :))))

 
>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 1.6 // 2008-03-11

változások azota a gépen:

- még kettö kárpit felrakása.. "a negyediket még nem rakom fel mert egy határolo stift még kiütésre vár"
-küszöbdiszlécek fent vannak : )
-egy tetödiszlécet felraktam a másikat még ki kell egyengetni.." sajnos mind a kettö rossz állapotban van"
-átkerült a csáposra : )

 
>> SzervizFalatka // Alfa 166 2,4 JTD // 2008-03-11

Ma teljes vezérlés cserén esett át a vas. Összes görgö, szíjak, vízpumpa, szürő hegyek, olaj. Bonuszként valami kettős tömegű.. alkatrész is cserélve lett, mert iszonyú hangja volt szegénynek. De most minden tipp-topp. Csendes járás és ragyogóbb külső :) Köszönhetően az új krómcsíknak az első lámpa alatt és új hátsó lámpák a repedtek helyett a csomagtér fedélben. Persze mindenböl gyári, pénz nem számít :))