Blog
Először azt hidtem hogy valami kosz lerakódás nem engedi beülni a szelepet a helyére, tehát leszereltem és megtisztítottam. A tisztítás után még jobban kiérződött az erő veszteség. Ez után radikális megoldáshoz folyamodtam és kiigtattam az EGR szelepet. És most úgy megy mind még soha.-))) és a legfontossab hogy nem piszkítja többé a motrot.




Aktuálissá vált mindkettő, ezért egy füst alatt kicseréltettem őket.
Most (1221) meg a jobb első kerék eresztett le majdnem teljesen, még jó hogy észrevettem és egy benzinkútnál hazafelé felfújtam. Aztán gyorsan el egy szervizbe, ahol 2000+200 borravalóért megnézték és cseréltek benne szelepet. Igazából ők sem tudták megmondani miért eresztett le.
MA BESZERELEM AZ UJ KÖDLÁMPÁT A TÖRÖT HELYETT.
Ki lettek cserélve a fékbetétek. Elöl ATE, hátúl JURID (Nem sikerült mára, hátra is ATE-t hozatni)
Xenooooon (6000K)! :)))
Már régi álmom volt, most végre benne van a vasban és vakíthatom én is az ajudisokat. :))

Vettem egy univerzális könyöklőt a corában mer olcsó volt. Ráadásul annyira nem is mutat rosszul a vasban. Szerintem. :) Tündérszép. :)))

24.-én este alfika szive ujra beindult.Szeretném megköszönni egy nagyon jó szerelönek barátnak, és a barátoknak,hogy segitettek összehozni az uj szivet.Lett egy uj kuplungtárcsa is cserélve.
Az elkannibalizált SW gyújtáselosztója ma bekerült a kocsiba. A tengelye nem lötyög, ráadásul az ünnepek előtt vettem új rotrot (:-)) és elosztófedelet is. (nagy királyság volt a Budapesti úton lévő autósboltba araszolni akkora dugó volt a rohadt pláza körforgalom miatt...)
De vettem benzincsövet is, mert a jobb oldali karbinál kicsit szivárgott már az elöregedett cső. Itt kiderült, hogy én 10-est vettem, pedig a 8-as jobb lett volna. Tehát megyek még egy kört a csőboltba...
Új benzinszűrő is lesz beépítve, csak ahhoz meg gyorscsatit kell eszközölni (marad munka az újévre is). De ez a szűrő 150k km-t ki fog bírni (nem az a kis szottyadt műanyag pöcs féle!)