Blog
Már nagyon hiányzott egy kartámasz az autóból. Gyári Armster-t sikerült a neten vennem, mindenkinek ajálom a Nefelejts Kft-t Pesten a Jókai utcában. Kis luk a hely (már bocs fiúk), de korrektek és ingyen beszerelték.
Nos, fél éve a garázsban poshad a 2F kondi az ötcsatornás erősítő meg a 100A-s kábelszett.
A hangszóró és tápkábelek már el vannak vezetve a csomagtartóba, követte őket a három pár RCA a középboxtól a csomagtartóig, valamint az új szerzemény a JVC LHX500 installálása.
Ez utóbbi, mivel amerikai modell, pár apróságot nélkülöz: nem ismeri a páros frekvenciákat, nem tudja mi az az RDS, ellenben támogat SIRIUS-t, meg pár, európai ember által soha nem hallott okosságot. Mondjuk amíg olvassa a cd-ket, addig nem is fog hiányozni a rádió, tehát ezen sokáig nem is szívtam magam :-)
A JVC, üzemanyag, kábelek, csatlakozók, saruk satöbbi újabb 45ezer forintba kerültek..
Lassan kezdi átlépni a 200.ezer forintot a projekt, és még sehol nem tartunk... hömm...

2007.12.25., 104680 km
A halogén izzók közül először a jobb tompított halálozott el. Az új OSRAM H7 55W ára 259 Sk volt, de ez volt a dolog könnyebbik fele. A csere a 146-hoz képest egy katasztrófa, teljesen vakon kellett kitapogatni egy 5 centis lyukban, hogyan kipattintani a feszítőkeretet, mikor végre megvolt, akkor kaptam észbe, hogy először a kábeleket kellett volna levenni... Vért izzadtam, mire leszedtem, az hüvelykujjam mindkét kezemen vérzett, de sikerült :) Az összerakás már könnyebben ment, már előre örülök a bal oldalra, ott még kisebb a lyuk...
2007. december 23., 104 680 km
Gyönyörűre csillogósítottam az autót, holnap télapót játszunk! Még egy gyors porszívózás, bőrápolás, csillogósítás. De mi ez a hang? Valami súg... Húúúú, egy jobb hátsó defekt. Köszönöm, ez ilyenkor nagy ajándék. Három napig biztosan autó nélkül vagyok :(((
Így is lett, csak 27-én nyíltak meg a szervizek. A javítás kb. 3 percig tartott és 120 Sk-t fizettem (Somorja).
Megérkezett a kuplungszett(Valeo),meg a lendkerék a gépemhez!
Január elején talán sort tudunk keríteni a cserére is.


Továbbra is tartom, hogy nem 20, hanem 10 ezrenként viszem az autót olajcserére. Ismét Szamosinál jártam. Most volt egy üzemanyagszűrő csere is.
A hengerek jónak tűnnek. Motor szétbontva, hengerfejek, dugók, hajtókarok nélkül.
A tátongó Űr. Kicsit hiányos a motortér.



Nos ez talán nem hétköznapi sérülés. Főleg a harmadik képen látszik a szépség. A hengerrel nincs baj.




Hát elég gyanús, mi okozza a 3 baros kompresszót.Enyhe folytonossághiány. Közelebbről megnézve már elég ronda a helyzet. És mintha elég régi sebesülés lenne. A dugó túloldala viszont még friss.



