Blog
Mivel közelgett a várva várt korfui utazás, a háromezres biztonsági olajcserét 2321km-nél kellett megejteni. 2007.9.18-án este indultunk,délelőtt még meglátogattam az Alfa-KeletPestet egy adag friss Seléniára + olajszűrőre..:)
A GT hibátlanul muzsikál,változatlanul nagy élményeket okozva minden megtett méteren. Még tart a "kímélési" üzemmód, de már nagyon viszked a jobb lábam..:)
Vettem egy gyönyörű üléshuzatot az autóba, fekete szürke, nagyon csinos:) Majd kép is lesz:)
Papírvékonyak voltak már a fékbetétek és a tárcsák is a végüket járták. Elugrottam Pirihez, hogy javítsunk a dolgon. A tárcsa gőzöm sincs, hogy milyen márkájú, de a bemarások és a lyukak miatt nagyon tetszetős :) A betétek Ferrodo típusúak.
Km állás: 156.800

A helyreállításról kialakult mai napi gondolataim:
Telefon: Hogy áll a gép?
Válasz: Okés, de beszart a lambdaszonda. Ki kell cserélni.
Részemről: Okés. Keresés érdeklődés két-három helyen.
Értékről infó után: Jó kicseréljük rendben legyen és rendezve lesz! Totál pozítiv és segítőkész hozzáállás a szerelők részéről és öszinte információ kiadása.
Késöbb: Meg lesz javítva! Rendben lesz használni fogom!
Este vacsora és sör után: Menjen a kurva anyjába az olasz kibaszott kurvája a rohadt mocskos nagy igényeivel.... mikor csak heti két alkalommal ha használom! Vigyék olyan messzire amennyire csak lehet inne! ELADOM BASSZA MEG!!!!!
Most: Had vezessem szépen finoman és eztán jó lesz a gép (?)!
Paraflu 11 gyári 1800.-/L -40C ebből kellett 4L
Miután a Horvátországi út előtt nem vittem el futóműbeálltásra (cserélve volt két a két lcsill, amiből az egyik görbe volt), így dobhatom ki a tavasszal újonnan vásárolt nyári gumijaimat. :( Mindegyiknek slickre kopott az egyik széle.
Eztán hamár futómű álítás, ki lett cserélve előtte a két gömbfej is, erről is le van a gond. :)