Blog
A Zender kit második lépcsőjeként (szintén eBay-es beszerzés) felkerült az autóra a hátsó szárny is 2005-08-05. -én... Szandrától ez volt a 6. évfordulónkra az ajándék. :))



2005-03-26. Ollah tunning mániájának szerencsés áldoztaként megvettem tőle a T28-as bibrid túrót (ami azóta is, köszöni szépen nagyon kitűnően működik :)) ami a tavasz első szép napján gyorsan beépítésre is került, Giovannitól származó csippel együtt! Azóta is ez a kombó szolgáltatja a plussz parpákat a vasban! :)


2007.05.16-án megjön hozzá az alkatrész és kezdik összeszerelni a gépet!:)
2007.03.31. Esztergomba menet három Alfa tört össze,sajna enyém volt a középső!:((
2007.március eleje:vezműszíj csere,görgőcsere,olajcsere,szűrőcserék
Ollah, maga az út hathatós figyelemfelkeltése után, az eBay-en sikerült hozzájutnom a rosso mániám azóta is tartó szerelmének első tárgyához, ehhez a csodálatos rosso bőr műszerfalhoz! A beépítést (ki más:)) Csöri mester hajtotta ismét végre, életét és vérét áldozva a sikerért! :) Ezúton is mégegyszer nagyon köszönöm!!!!



A beltér átalakítása is elindult 2005-01-27-én. Ekkor került fényezésre a középkonzol, váltóbox, műszercsövek, illetve bekerült az első MOMO darabok 2 képviselője, a kézifék kar, illetve váltógomb személyében! :)



Az Alfa GTV Zenderesítésének kezdő lépéseként felkerültek (szokás szerint a Csörgő autószervíz segítségével) az első Zender cuccok az autóra. Ezek "név" szerint a küszöbök illetve az első lökhárító toldat.



2004-05-04. Végre bekerült az autóba amiért érdemes túrós vasat venni! Az első fém Blow Of Valve + a hozzá illő és megfelelő szürcsögést előállító F1-es direkt szűrő! Nagy királyság az már egyszerbiztos! :)))


