Blog

Úgy alakult, hogy pár évet kihagyva idén újra résztvettünk nejemmel a találkozón, s nem bántuk meg. 1068-nak érkeztünk.
Nagyon jól éreztük magunkat, jó volt a program.
Köszönet a Szervezőknek.

 
>> SzervizE155 // Alfa 155 1.6 16V Twin Spark // 2016-07-10

Centírozás segített.

 

Végre elérkezett ez a nap is. Februártól vártam, nagyon izgatott voltam már napokkal a találkozó előtt. Péntek délelőtt 10-kor indultunk, nagyon reménykedtem abban, hogy nem lesz nagy kánikula, viszont ez nem jött be. Fél óra utazás után folyt rólam a víz. Budapesten sikerült valami szörnyű forgalmat kifogni, így másfél órát tartott keresztül szelni a várost. Az M7 sem volt kegyes velünk, ritka szakasz volt az, ahol 100 km/h sebességgel lehetett haladni. 8 óra szenvedés után végre megérkeztünk Balatonszepezdre, ahol a szállásunk volt. Gyorsan belaktuk a szobát, aztán irány AlfaCity. Igazából szerettünk volna szétnézni, de sikerült jó pár cartással összefutn, jókat beszélgetni. Szombaton nagyon kellemesnek ígérkezett az időjárás Személy szerint szeretem a borongós hűvösebb időjárást, így örömmel vágtam neki a napnak. Még több ismerős arc, mg több kellemes élmény. A Giuia QV nagyon nagy volt! Sajnos nem sikerült beülnöm és hallani is csak messziről, de akkor is hatalmas! Nap végére szépen elfogytunk, de még így is sikerült kellemes meglepetésekben részesülni. Vasárnap délelőtt 10-kor elhagytuk a szállást és útnak indultunk hazafelé. Az M7, Budapest szerencsére szuper volt, lehetett haladni. Egy kis megálló az Aréna Plázában, reggeli, kávé aztán irány tovább az M3-ason. Egy részen úgy gondoltam, hogy kipróbálom mit tud, jelentem: 240 km/h sebességgel haladtam, de egy picit még ment volna. Összefutottunk a fehér 4C-vel is, és délután 5 körül megérkeztünk haza. Most egy újabb évet kell várni ilyen élményre, de megéri.

 

Köszönet a szervezőknek, hihetetlen munkát végeztek. Minden elismerésem.

Ellenben régi Alfásként hosszú idő óta az első AlfaCity volt, ahová nem váltottam meg előre a jegyet. Ahogy közeledett az időpont elmaradt a szokásos (már csak x-et kell aludni) várakozás is. A konvojokat se nézegettem, fel se merült, hogy csatlakozzam bármelyikhez is.
Szombaton lecsutakoltam a Pókot, de a szokásos kellékeket (zászló, maci, sapka, stb.) csak vasárnap reggel szedtem össze.
Aztán reggel kabrióztunk egy jót Zánkáig. Hatalmas élmény volt újra az egykori úttörőtábor. Anno 1979-ben jártam itt. Tényleg olyan messze volt a strand, mint az emlékeimben.
Szóval City...
A parkolás (és a parkoltatás) most se volt Alfához méltó. A por miatt felesleges volt a kocsimosás, pedig nekem még sikerült a bejárathoz közel, a fák alatt megállni. (Cserében a kutya se járt arra.)
Maga a helyszín tetszett. Egy helyen volt a gyakorlatilag minden. A kerítésen kilépve emberi árak is voltak. Így esett, hogy 11-kor egy lángost vettünk magunkhoz. Az igazi ebédet 3 óra után Örvényesen a Huszár étteremben ejtettük meg. (Szerencsére 3-tól 5-ig nem volt program.)

Személy szerint a tombolát nem értettem, de ez lehet, hogy az én hibám. (Miért kellett felváltva "húzni" a dobozból és a listából? Az előre váltott jegyek tulajainak nem kellett leadni a sorsjegyet a programfüzetből?)
Azt se értem, hogy a kiírással ellentétben ("Ehhez nem kell mást tenned, csak leadnod a programfüzetben található tombolaszelvényt az infopultnál. Sorsolás 5 órakor!") miért lett a fődíj az előre váltott jegyek között kisorsolva?

Sikerült pár ismerőssel összefutnom, volt aki tudatosan keresett meg. Sokan voltak, akiket nem találtam meg.
Jó volt látni, hogy Rolee46 mire jutott a GTV-jével. Öröm volt látni, hogy sikerült talpra állítania.
A sárkányhajót - elnézést mindenkitől - a vízhez való viszonyom miatt ki kellett hagynom, de lélekben velük voltam. Hajrá Pityukoma!

Kellemes napot töltöttünk el, majd 200 km-t kabrióztunk, DE...
... utólag értem, hogy miért nem visszaszámlálással tellettek az utolsó napok. Az elmúlt években valami elveszett, ami az idén se került elő. City - a Giulia bemutató ellenére - továbbra sem az Alfáról szól. (pl. az "Opel motorok" kijelentés a színpadon illúzióromboló volt.)
Szóval, jövőre valószínűleg kimarad, mint ahogy már a tavalyi is kimaradt néhány régi Alfásnál.

 
>> AutóápolásTóni // Alfa 145 1.4 TS // 2016-07-10

Első logó elkopott, így esedékes lett a csere

 
>> SzervizAnti64 // Alfa 166 2.5 v6 // 2016-07-10

114875 km-nél megejtettem az olajcserét, mert untam már ,hogy a leeresztő csavarnál csöpög és olajos a garázs padlója.. Alátétcserével megoldódott a probléma. Selénia olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cserélve. Egy-két csavart lecseréltünk, mert nem voltak egyformák.

 
>> SzervizH@nß // Alfa 145 TS // 2016-07-10

A kipufogó flexibilis cső cseréje meglepő "traktorhang" csökkenést okozott :D

Nyaralás előtt úgy gondolta miután telitankolom szétlocsolja a benzint menetközben. Ismét egy szakembör-nek hála rosszul lett meghúzva az AC- pumpa rögzítő hollandere. Probléma orvosolva. Erre este kigyullad a Légzsák hiba jelző. Mondom ok ránézek. Ülések alatt vezetékek összesodorva leszalagozva. Szalag le, vezeték leforraszt leszalagoz. Viszont nem tudok csatlakozni diaggal a légzsákvezérlőhöz..... "D601 CAN Bus Hálózat hiba" minden máshoz igen. Remélem csak a műszerem nem tud és nem a légzsákvezérlő adta meg magát. :( Na mindegy 2 óra és go nyaralni remélem minden rendben lesz. Ha hazaértünk komolyabban el kezdek vele foglalkozni.

 
>> SzervizDante // Alfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2016-07-08

2. elől lévő lambda szonda megadta magát. Csere gyári Boschra. 42.000 volt a lambda, 3.000 munkadíj.

 
>> EseményBomi // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2016-07-08

Szinte egyik napról a másikra nagyon durván berepedezett a bal első gumi az autón.
Érdekes mert nem volt még régi sem, 6mm minta van rajta de hát így nem lehet használni:(
Rendeltem egy újat helyette , szerencsére még lehet kapni Sportcontact2-est is, 2016 10.heti gyártás ,ez teljesen rendben van...most már nyugodtabban nyomom a gázt :)
Holnap már ezzel indulunk Alfacity-re :)