Blog
Itt az ideje, hogy szeretett autóm egy komolyan átalakuláson essen át. Nem vagyok nagyon szószátyár, beszéljenek majd a képek.
Első körben egy jópofa projector került be a két első ajtóba, lássa mindenki, hogy mibe száll be, még este is.



Sajna koccantam az Alfával, vizes úton "elfelejtett" kanyarodni az autóm ,egyenesen csúsztam előre, majd egy civicnek neki mentem!
-Lökös
-Rendszám
-Sárvédő
-Lámpa
-Cooler terelő műanyagja kuka!
A lököst tartó egyik vas behajlott,ez spaniferrel a helyére visszahúztuk! Most jó .
Már másnap minden alkatrészt beszereztem (kb 2 hete) mostanra volt időm ,hogy ráfeküdjünk a dolgokra. Ha már festve lesz kissé nekifekszünk ,és kap egy új design-t!
Figyeljétek :)






kmállás:201035
8db gyertya:15700
olajcsereszett:13.800
De nem úgy ma! Mosattam, igen, de most nemcsak a kosz volt az ok. Fel kellett ragasztanom a legfontosabb tuningkelléket evör!
Óraállás: 179 415

Már nem birtam tovább várni.Fel kerülat a nyári kerék.Egy kis tisztogatás után.Meg a fék nyergeket is le festettem:)


Ismét új esemény történt!
Megyek reggel melóba és egy busz mögött áltam és égett gumi szagod éreztem.Biztos voltam benne hogy a buszból jön.De nem:(
mire be értem belóba se szervom se töltésem.Pontosabban hol volt holnem.Mint a mesébe :)
kinentem a garázsba.Generátor csere:)Mikor teném fel a hossz bordás szijat alátom hogy a főtengej ékszijtárcsa elég lögyögös.az is csere.Aztán rá jöttem a hiba okára:)Be Állt a generátoromon a szabon futó és kinyirta a főtengely ékszilytárcsát.

Ma reggel (Szombat) a barátnőmmel beülünk az autóba, beindítom, és pokoli hangja van a motornak, a kipuff is majd szétszakadt. Az infocenter is hibát jelzett. Csúnyán járt a motor, azt hittem, csapágyas lett, megijedtem rendesen. Motor leállít, visszamentünk a lakásba, a laptopot felraktam töltőre, megreggeliztem, és fejben már terveztem a motorcserét, felújítást. Később laptoppal kisétáltam, és kicsit megnyugodtam, hogy 3-as henger gyújtáskimaradás a probléma. Gyertya rendben, felcseréltem a 2-es hengerével. A 3-as henger még mindig nem járt. Közben felhívtam Szatyi mestert, ezúton is köszönöm a segítségét. Felcseréltem a trafókat, a 2-es henger trafójával már járt a 3-as henger, a 2-es természetesen nem.. A "rossz" trafót leteszteltem (testhez érintve a gyertyát indítózásnál - szomszéd suzukis jött segíteni) abszolút nem jött létre szikra. Megállapítottuk, hogy elhalálozott. A srác elvitt a közeli Bárdi üzletbe, raktáron nem volt gyári Bosch, a Meat&Dorina és tsai nem érdekelnek.
Update: ma (8-a) besétáltam a Bárdi-hoz, volt raktáron trafójuk, délután beraktam, szépen duruzsol ismét a vas :-)
A tél nem múlt el nyomtalanul, bal oldalt a küszöb a hátsó össze tétnél elkezdett rozsdálni. Nem szerettem volna úgy hagyni 2 okból sem... 1, nagyon nem nézett ki jól 2, nem igazán így kell annak lennie. Csiszoltam, picit gitteltem, majd fújtam fújtam fújtam... az a helyzet, hogy nemsokára teljesen át kell majd fújni az egész autót, addig ez a megoldás jó lesz...
A motor takaró műanyagot is kicsit személyre szabtam, kapott fényesen csillogó piros festéket, a betűket pedig szürke metalíza festékkel írtam ki. Az egész annyiból állt, hogy egy kupakba fújtam tubusból és fülpiszkálóval felkentem a betűkre, szerencsére nagyobb megfolyás nem volt.












bal hátsó kézifékkábel csere, első fékek betét+tárcsa csere, bal első felső lengőkar csere, diffi bal kihajtás szimmering csere (+új váltóolaj), új akksi, csomifedél teleszkóp csere és egy tolatóradar - ez az elmúlt 2 nap mérlege.
szeretem, ahogy kikupálódik :-)