Blog
Tegyük fel, hogy a hamutartó nem akar a helyén maradni és valamivel ki kell ékelni, hogy ne tátsa a száját, de nekünk ez nem tetszik.
Teendők:
1. szedd ki a helyéről, négy csavar fogja
2. kapd szét, mint Matula bácsi a tükörpontyot
3. az a kis "pipa" a bűnös, mert nincs a helyén, azt kell visszavarázsolni
4. ott a helye, abban a zsírral kikent sínben, úgy kell összepakolni, hogy visszamenjen
a helyére, a nagy rugóval együtt
5. rakd össze az egészet a p..ába :-)
6. ha a "pipa" tengelye mozog újra szét fog hullani, ajánlom az alternatív
átmenőcsavaros megoldást
7. csavarozd vissza a helyére
8. rakd vissza a betétet
9. tadáám :-)
Mint az időből is látható, bő fél óra alatt megvan, de ha minden kéznél van, akkor kevesebb.
Legközelebb pár szó a fékbetét cseréről :-)))









Gyakorlatilag megújult az autóm eleje. Kormányművet kellett cserélni (szerencsére garanciában) + két felső lengőkar + jobb oldali alsó lengőkar. 68 ezer kilométert bírtak a gyáriak, 18/17-es kerekeken Budapesten talán ez nem is rossz. Bár azért hozzáteszem, hogy a szilentek már jóval korábban elkezdtek nyöszögni... A szervizbe már az új nyári kerekeken mentem, így a futóműállítást is csak egyszer kellett megcsinálni.
Mire jó a meghoszabbított garancia? Hamarosan megújul az autóm jobb oldala is: új kilincs, új ülésfűtés-kapcsoló is érkezik. Ezeken kívül úgy tűnik, hogy lassan ki kell cserélni a hűtőt (!), mert szivárog valahol a tömítésnél... Semmi külsérelmi nyom nincs rajta, úgyhogy egy újabb anyagfáradás tanúi lehetünk... Az első ilyen a vízpumpám volt, amely megmagyarázhatatlan okok miatt 43 ezer kilométernél megadta magát.
A vezetőülésem bőrhuzatának kálváriája is folytatódik, ismét megjelent rajta egy kis repedés. Ezúttal szivaccsal együtt lesz cserélve... Előzmények: második csere, első csere.
Abban az esetben ha minden jól megy, jövőhéten megy műszakira.
Km állás 146.000 km "pont mint a 146-os alfám"

A hátsó dob cserénél látszott a szöveten, hogy kifúj kicsit. Ez napok alatt rohamosan pusztult és már egész hangos volt. Kicseréltettem.
Ma reggel 8-ra időpontom volt Csöri mesternél egy vásárlás utáni átvizsgálásra. Mivel útközben egy elöregedett lengéscsillapító megadta magát, így kénytelen voltam ott hagyni a kicsikémet, és ha már lúd, legyen kövér, még pár apróság javítását is megrendeltem.
Ma lefényeztem a gépet, fotók vannak ,de nem teszem közzé :D Szombat Balatonfüred Tuningtali. Debütálni kéne, remélem elkészül! :)
Végre rászántam magam a hangváltók és a csipogók beszerelésésre. Ajtókárpit le, kihúzkodtam a benne lévő összemókolt Hertz magashangszórókat, Alpine hangváltó kétoldalú ragasztóval fel a lemezre, értelem szerűen bekötve, kárpit vissza. Nem tudom miért huzogattam ennyi ideig, nem is volt vészes. És még az Alpine hangszórórácsok is passzolnak.



