Blog

>> Autóápolásatosz069 // Alfa 156 2.4 JTD // 2013-04-11

Végre megjött ezis. nem egy nagy dolog, de legalább az utastér valamivel szebb lett :)

 
>> SzervizJorjie // Alfa 146 1.9 JTD // 2013-04-11

Tegyük fel, hogy a hamutartó nem akar a helyén maradni és valamivel ki kell ékelni, hogy ne tátsa a száját, de nekünk ez nem tetszik.

Teendők:
1. szedd ki a helyéről, négy csavar fogja
2. kapd szét, mint Matula bácsi a tükörpontyot
3. az a kis "pipa" a bűnös, mert nincs a helyén, azt kell visszavarázsolni
4. ott a helye, abban a zsírral kikent sínben, úgy kell összepakolni, hogy visszamenjen
a helyére, a nagy rugóval együtt
5. rakd össze az egészet a p..ába :-)
6. ha a "pipa" tengelye mozog újra szét fog hullani, ajánlom az alternatív
átmenőcsavaros megoldást
7. csavarozd vissza a helyére
8. rakd vissza a betétet
9. tadáám :-)

Mint az időből is látható, bő fél óra alatt megvan, de ha minden kéznél van, akkor kevesebb.

Legközelebb pár szó a fékbetét cseréről :-)))

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2013-04-09

Gyakorlatilag megújult az autóm eleje. Kormányművet kellett cserélni (szerencsére garanciában) + két felső lengőkar + jobb oldali alsó lengőkar. 68 ezer kilométert bírtak a gyáriak, 18/17-es kerekeken Budapesten talán ez nem is rossz. Bár azért hozzáteszem, hogy a szilentek már jóval korábban elkezdtek nyöszögni... A szervizbe már az új nyári kerekeken mentem, így a futóműállítást is csak egyszer kellett megcsinálni.

Mire jó a meghoszabbított garancia? Hamarosan megújul az autóm jobb oldala is: új kilincs, új ülésfűtés-kapcsoló is érkezik. Ezeken kívül úgy tűnik, hogy lassan ki kell cserélni a hűtőt (!), mert szivárog valahol a tömítésnél... Semmi külsérelmi nyom nincs rajta, úgyhogy egy újabb anyagfáradás tanúi lehetünk... Az első ilyen a vízpumpám volt, amely megmagyarázhatatlan okok miatt 43 ezer kilométernél megadta magát.

A vezetőülésem bőrhuzatának kálváriája is folytatódik, ismét megjelent rajta egy kis repedés. Ezúttal szivaccsal együtt lesz cserélve... Előzmények: második csere, első csere.

>> Szervizdpetrenyi // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2013-04-11

Abban az esetben ha minden jól megy, jövőhéten megy műszakira.

Km állás 146.000 km "pont mint a 146-os alfám"

 
>> AutóápolásBambinoo // Alfa 147 2.0 TS TI Selespeed // 2013-04-11

Az autó átesett egy régen várt políron + waxoláson. A képek magukért beszélnek :)

 
>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2013-04-09

A hátsó dob cserénél látszott a szöveten, hogy kifúj kicsit. Ez napok alatt rohamosan pusztult és már egész hangos volt. Kicseréltettem.

>> SzervizDévid // Alfa 156 2.5 V6 24v // 2013-04-10

Ma reggel 8-ra időpontom volt Csöri mesternél egy vásárlás utáni átvizsgálásra. Mivel útközben egy elöregedett lengéscsillapító megadta magát, így kénytelen voltam ott hagyni a kicsikémet, és ha már lúd, legyen kövér, még pár apróság javítását is megrendeltem.

>> Tuning és extratheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-10

Ma lefényeztem a gépet, fotók vannak ,de nem teszem közzé :D Szombat Balatonfüred Tuningtali. Debütálni kéne, remélem elkészül! :)

>> Tuning és extraÁkos91 // Alfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2013-04-10

Végre rászántam magam a hangváltók és a csipogók beszerelésésre. Ajtókárpit le, kihúzkodtam a benne lévő összemókolt Hertz magashangszórókat, Alpine hangváltó kétoldalú ragasztóval fel a lemezre, értelem szerűen bekötve, kárpit vissza. Nem tudom miért huzogattam ennyi ideig, nem is volt vészes. És még az Alpine hangszórórácsok is passzolnak.

 

A gondolatot tett követte. Lefúrtam a hátsó tartó 3 ponthegesztését. Összerakáskor 3 csavarral lesz pótolva.
A tartót és a helyét drótkorongozás után sima alapozó festékkel fújtam le. A tálcáról sajna elfelejtettem képet készíteni.
Holnapig szárad, aztán összerakom.