Blog
A mai matiné a motortér műtőasztallá varázslása volt.
Sikerült - a leömlő fonottkalácsok a szelepfedél és a blokk felső kapott matt fekete hőálló festéket.
Feliratok visszapolírozva, hővédő visszakerült.
Kész.







Made in china,ebayről 2 ezer forintért,meglátjuk meddig bírja.Kikerültek a 8000 Kelvinesek.Eladók!
Miután beszereltem az új betéteket és közlekedtem kb. 500km-ert azóta,bal előlről cicergésre lettem figyelmes,újra zsíroztam kb egy hete a csúszkákat betét éleket,aztán tovább folytatta,mai nap egy alaposabb szemrevételezés következett,és a hiba amit eddig sikerült nem észrevennem az bizony,az hogy elgörbült a féknyerget tartó felső fékcsúszka,csere egy Cromából kimentett darabra,némi átalakítással.Betétről a feltükrösödést durva papírral lecsiszoltam,a hiba megszünt.
Költségek:egy sör a szerelőnek:D jahh az én vagyok,és nem is iszom,szóval akkor semmi:D
A próbaút és a vasárnapi kocsikázás során feltűnt, hogy az új csapággyal szerelt kerékagy jóval melegebb, mint a másik.
A szerelőműhelyben 44123 hsz alatt fel is vetettem a problémát. Úgy néz ki, hogy jól lett beszerelve. Akkor mi van?
Ma felemeltem a kocsit, hogy összehasonlítsam a két oldalt. Kézzel forgatva teljesen szabadon fut a kerék, semmi súrlódás sincs, még a fék se.
A másik (régi) oldalon viszont kicsit súrol a fék, úgyhogy szétkaptam, kipucoltam és rézpasztáztam a mozgó részeket.
Valamikor a kézifék kötelét is meg kell majd kenni...
update 2013.04.24.
Helyreállt a rend. 2x70 km autókázás után semmi melegedés, egyformán langyos mind a két oldali kerékagy.
Szerintem semmi baja sem volt, csak hisztizett egyet :-))



Minden a helyén, lassan kész lesz a beltér.
Ami még hátravan és gyártás alatt:4 db ajtóbehúzó, 2db A oszloptakaró.




Zöldről kékre, remélem szép lesz :) Ma meg is jöttek a ledek, hétvégén vagy jövőhéten nekikezdek a melónak. :)

04.23.
- Villamossági szerelőhöz mentünk, nem jó az ablaktörlő és nincs bal első világítás. "Szakszerűen" csípőfogóval levágták a csatlakozót. (És még mennyi ilyen gányolás van amit javítani kell majd!?! )
2013.04.20.-án (szombat) vettem meg, kissé leharcolt állapotban. Vásárlás után a hétvégén rögtön beleugrott 200 km nyitott tetős élvezkedés.
Takarítás, izzó csere pótlások sk. megtörténtek. Kis WD 40 sok helyen csodát tett.
04.22.
- 80-90 km -es sebességnél kicsit remegett az autó így elmentünk kereket centríroztatni. Az egyszerű műveletből felni javítás és gumi csere is lett, így megtörtént az első kiadás a gépre.
-Átnézték a futóművet és nagy meglepetésre azzal nincs nagy baj.
-Ezután eredetiségvizsga, kicsi pénzért ez is.
180ooo km
vezmód
vez szíj szett
vízpumpa
szelepfedél tömítés
kipuff tartó gumi
olajcsere, szűrőcsere omw bixxol 10w40
kellemetlen meglepetés szelepfedél levételekor h az egyik hidrotőke lehalt, magával vitte a vez.tengelyt is... aucs
féltengely gumiharang meg szimering mert csöpögött...
asszem ennyi... elég is volt
kocsi szépen csendesen jár, nem csöpög, kipuff sem lóg végre
boldogság
4
713
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- 159
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10