Blog

Miután elszórtam pár köbméter havat ki tudtam hozni a nyári gumikat.
Ezek után elvittem a gumishoz az új felniket, meg a gumikat. Ha megjön a jó idő pikk-pakk mehet a csere.
Km óra állás: 88.888 km :-)

 
>> SzervizDieselManiaco(NagyVad) // Alfa 145 1.9 TD // 2013-03-27

Ma bekerült a 2 db zsír új Elstar gátló,meglátjuk milyen lesz.Hátul maradt,mert az eddig is gyári volt.
-Egy garnitúra rugó: 5eFt
-2db elsőteló: 12eFt
-2 szett porvédő-felütésgátló: 3200Ft
-Futóműállítás: 4500Ft
-Hátsó motortartó,még nincs cserélve de lesz: 11eFt
Szokatlanul,brutálisan magas:D Félek is:D

 
>> SzervizBambinoo // Alfa 147 2.0 TS TI Selespeed // 2013-03-27

Ma elkészült végre az autóm. Ahogy megbontották, megmutatták, hogy olyan kemény volt a szelepszár szimering mint a csont! Remélhetőleg megoldódik a probléma, és mostmár nem lesz vele gond. Cserélve lettek:
- Szelepszár szimeringek (Victor Reinz)
- Generátor szíj (Dayco)
- Szelepfedél tömítés (Erling)
- Vezérműtengely szimeringek (Corteco)

KM: 100.214

 

Ma megérkezett a fóliástól végre a design-terv.
Őszintén szólva, anno személyesen nem ebben egyeztünk meg, nekem egyik sem tetszik.
Fel fogom hívni és elmondom a gondjaimat:
Az oldalsó csík tekintetében arról volt szó, hogy egyre keskenyedő csíkokban fog elfogyni a hátsó sárvédőn a csík.
A motorháztetőn pedig arról, hogy az egyik csík vékonyabb lesz, a másik pedig vastagabb.

 

Felkerültek a téli - abszolút gyári méretű - kerekek (215/55 R16), úgyhogy elvittem beállíttatni a futóművet.

 
>> SzervizLevi // Alfa 164 2.0 Twin Spark 8V // 2013-03-27

Hátsó lengéscsillapítók felújítása, olajszivárgás megszüntetése (megint), hátul egy G-szem cseréje, motorháztartó teleszkóp csere, olajcsere, kipufogó koppanás elhárítása (néha még mindig koppan).
Ktg.: 60.000
Km.: 218.000

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2013-03-27

Egy újabb elemet kihúzhatok a kívánságlistáról. Ma megérkezett a karbonhatású gyári középkonzol, szerintem remek állapotban. apróbb karcok vannak, de úgy hiszem a jelenlegi fa utánzatú elbújhat mellette. Remélem kis idő múlva be is szerelhetem, már rég várok erre.

Update (2013.03.27.)
Ma Lacci33 cartárssal beraktuk a középkonzolt, imádom!

 
>> Szervizpettinke // Alfa 166 2.0 V6 TB Super // 2013-03-26

nem, mégsem voltak rottyon a fékek, csak a hátsó tárcsához hozzáért a takarólemez! ettől volt iszonyat vas-a-vason hang. de valójában a tárcsák jók, a betétek talán kicsit öregek de most hagyjuk őket lefutni.
bal kézifékkábel van még berágva, az csere, bal első felső lengőkar is lötyög, valamint ereszt a bal oldali kihajtás a váltón.
de, egyébként, más nincs! ami jó hír :-)
tegnap még kicserélgettem bontott készletből a törött ablakemelő-kapcsolókat.
a csomitartó lámpájához hiányzik egy relé hátulról, majd kell szerezni.
az index-visszajelzőkhöz valószínűleg meg kell bontani a középkonzol, mert típushiba szerint a fűtésbox hőcserélőjéből csordogáló fagyálló teszi hűvösre az indexrelé csatlakozóit. (nem baj, kihangosítót is fogok beszerelni, ahhoz amúgyis bontani kéne)

 
>> Egyébystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2013-03-25

Az ősszel vásárolt Technomagnesio felnik sajnos nem voltak tökéletesek, a négyből hármat görgőzni kellett. A gumik pedig mind mennek a kukába, év végére majd kell beszerezni azokat is. A felnik kapnak majd még egy fényezést, vagy egy szinterezést. Ezt majd még kigondolom.
A munkáért köszönet GabCsinak!

>> Tuning és extrakiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2013-03-26

Február első hetébe felhívtam munkaidő alatt az érdi bontót, megkédeztem h mien bőr ülései vannak? ami spontán érdekelt volna az a 156TI, GT, - ezek közül csak a gt volt de azt kompletten akarta eladni, sima 156 mustársárga volt de az nem volt annyira szép állapotba, még a végén rákérdeztem h brera ülések vannak-e. Meglepődve a válaszon mert szintén ritka - volt 2db, szép állapotba, jöjjek le nézzem meg és megalkudunk. Oké szombaton megyek. Lementem, és mikor beleültem, körbenéztem nagyon megtetszett, tudtam h nem fog stimmelni a sin meg miegyéb de kis igazítással mindent meglehet orvosolni. Megvettem. Tolattam is be az udvarba tettük be és nagy mosollyal jöttem el onnan.
Hétvégén volt rá időm h betegyem, leápoltam Turtlewax bőrápolóval már két hete kb, a 156 sinjeit kellett átraknom. Nem kellett heggesztenem, furnom.. csak egy kis adaptert tettem alá, mivel +3,5cm volt a két sin külömbsége. lényegébe 4 csavar és 4 anya kellett plusz az adapterhez anyag. Én egy rozsdamentes acélt vettem elő ami nem hajlékony. levágtam 4 csíkot, melyet majd befedek filccel és nem látszik semmi. biztiöv meg a hátsó adapterhezrögzítettem a kasztnihoz, így az is biztonságos. Összképre nagyon szép és mégnagyobb mosollyal ülök be szeretett alfámba. Nagyobb figyelmet kap az alfa a parkolóba illetve azon a helyen ahol lassan gurolok.