Blog
Végre elérkezett a pillanat és felkerülhettek a helyükre a felnik, szerintem egész mutatós lett, legalább is nekem tetszik, még hiányzik valami a teljes összhanghoz de már folyamatban van az orvoslása...


A január óta eltelt időszak szinte eseménytelenül telt, tette a dolgát. A mai nap viszont átvette a helyét egy 33 1.7 16v




Kaptam egy kihagyhatatlan ajánlatot felnivásárlás ügyben és hát éltem is a lehetőséggel így elkezdődött valami változás ugyanis a 15"-t felváltja a 17"



Toscanai kirándulás után egy kis szervíz. Komplett első futómű csere: alsó-felső lengők, stabpálcák, stabrúd, kormányösszekötő. Első féktárcsa és betét csere. Illetve a bal oldali féltengely csukló, ami a halálán volt hazafelé, de hősiesen végigcsinálta velünk az 1.100 km-t. Köszi Alfi! Természetesen a szervíz Zénél.
201.000 km
...a kép hazainduláskor készült Toscanában :)

Bekellett szereznem 2 nyári gumit, mert 2 már annyira szétvolt barmolva, hogy életveszélyes lett volna használni. Egyiken még a szövetborítás is kint volt.
Végülis 2 használtat vettem, az évi 3-4ezer nyári km-erhez nangyonis megteszik, szerintem még legalább 3 évig ezeken fogok gurulni.
Lelettek ápolva, kaptam valami spéci szert, ami barna színű és folyékony. Állítólag regenerálja a gumit, ellenállóvá teszi az UV sugarakkal szemben+vízlepergető. Hát nemtudom, egyenlőre bíztatónak tűnik lekezelve a gumi, szép fekete színűvé varázsolta őket :) Egyikben találtam egy szeget, azt majd orvosolni kell felrakás előtt.
Felszerelés legvalószínűbb 15.-e után, addig mondanak még éjszakai 5 fok alatti hőmérsékleteket.
km állás: 121.000km


eljött újra a kötelező nyűg! Zénél átvizsgálás, plusz egy kis törődés. Cserélve a törött katalizátor, mindkét első-felső lengőkar csere (köszönet a pesti utaknak!) Thx Zének.
Eljött a tél, így dukál a friss olaj. Selénia 20K (bevált!), olajszűrő, pollenszűrő, ablaktörlők, hátső féktárcsák és betétek cseréje. Plusz egy kis alapozás-alvázvédő réteg átnézése, frissítés, ahol kellett. Köszi Zé! 215.000 km