Blog
A nagyon csúnya desig-tervek alapján készítettem néhány saját elképzelést. Mivel nincs hozzá megfelelő szoftverem, elég mórickásra sikerült. Átküldtem a dekorosnak e-mailen, hogy rajzolja meg rendesen, meg gondolatébresztőnek küldtem neki néhány linket - link1, link2 - (ALFA159-től kaptam én is).
Kíváncsi leszek mi sül ki ebből.






Ma reggel átgurultam a fényező ismerősömhöz (a környék legprofibb fényezője).
Azt mondta szépen, foltban fényezve/ködölve, majd lakkozva és polírozva el tudja tüntetni a kopást és nem fog meglátszódni.
16 000,- Ft lenne a két oldal, ebben benne van a bal hátsó ajtó alatt a sárvédőíven a biztonsági öv odaütéseinek nyomai is (még az előző tulaj műve).
Most, hogy ezt az infót tudom, elkezdek színtelen kavicsfólia után kajtatni. Droberto-val beszéltem ma reggel telefonon, ő azt tanácsolta, hogy a gyárinál nagyobb fóliát tetessek rá.
Kérek mindkettőre (gyári, gyárinál nagyobb) árakat.
A géptető/tető esetleges díszítése ha lesz is, nem a közeljövőben lesz.
Miután elszórtam pár köbméter havat ki tudtam hozni a nyári gumikat.
Ezek után elvittem a gumishoz az új felniket, meg a gumikat. Ha megjön a jó idő pikk-pakk mehet a csere.
Km óra állás: 88.888 km :-)

Ma bekerült a 2 db zsír új Elstar gátló,meglátjuk milyen lesz.Hátul maradt,mert az eddig is gyári volt.
-Egy garnitúra rugó: 5eFt
-2db elsőteló: 12eFt
-2 szett porvédő-felütésgátló: 3200Ft
-Futóműállítás: 4500Ft
-Hátsó motortartó,még nincs cserélve de lesz: 11eFt
Szokatlanul,brutálisan magas:D Félek is:D
Ma elkészült végre az autóm. Ahogy megbontották, megmutatták, hogy olyan kemény volt a szelepszár szimering mint a csont! Remélhetőleg megoldódik a probléma, és mostmár nem lesz vele gond. Cserélve lettek:
- Szelepszár szimeringek (Victor Reinz)
- Generátor szíj (Dayco)
- Szelepfedél tömítés (Erling)
- Vezérműtengely szimeringek (Corteco)
KM: 100.214

Ma megérkezett a fóliástól végre a design-terv.
Őszintén szólva, anno személyesen nem ebben egyeztünk meg, nekem egyik sem tetszik.
Fel fogom hívni és elmondom a gondjaimat:
Az oldalsó csík tekintetében arról volt szó, hogy egyre keskenyedő csíkokban fog elfogyni a hátsó sárvédőn a csík.
A motorháztetőn pedig arról, hogy az egyik csík vékonyabb lesz, a másik pedig vastagabb.

Felkerültek a téli - abszolút gyári méretű - kerekek (215/55 R16), úgyhogy elvittem beállíttatni a futóművet.

Hátsó lengéscsillapítók felújítása, olajszivárgás megszüntetése (megint), hátul egy G-szem cseréje, motorháztartó teleszkóp csere, olajcsere, kipufogó koppanás elhárítása (néha még mindig koppan).
Ktg.: 60.000
Km.: 218.000
Egy újabb elemet kihúzhatok a kívánságlistáról. Ma megérkezett a karbonhatású gyári középkonzol, szerintem remek állapotban. apróbb karcok vannak, de úgy hiszem a jelenlegi fa utánzatú elbújhat mellette. Remélem kis idő múlva be is szerelhetem, már rég várok erre.
Update (2013.03.27.)
Ma Lacci33 cartárssal beraktuk a középkonzolt, imádom!





nem, mégsem voltak rottyon a fékek, csak a hátsó tárcsához hozzáért a takarólemez! ettől volt iszonyat vas-a-vason hang. de valójában a tárcsák jók, a betétek talán kicsit öregek de most hagyjuk őket lefutni.
bal kézifékkábel van még berágva, az csere, bal első felső lengőkar is lötyög, valamint ereszt a bal oldali kihajtás a váltón.
de, egyébként, más nincs! ami jó hír :-)
tegnap még kicserélgettem bontott készletből a törött ablakemelő-kapcsolókat.
a csomitartó lámpájához hiányzik egy relé hátulról, majd kell szerezni.
az index-visszajelzőkhöz valószínűleg meg kell bontani a középkonzol, mert típushiba szerint a fűtésbox hőcserélőjéből csordogáló fagyálló teszi hűvösre az indexrelé csatlakozóit. (nem baj, kihangosítót is fogok beszerelni, ahhoz amúgyis bontani kéne)