Blog
A tempomatom nem működött a kuplung felső munkahengeréek cseréje óta. A pumpálásnál felcsapódott a pedál, és beküldte a kapcsolón lévő gombot a ház belsejébe. Emiatt úgy érzékelte,mintha folyamatosan ki lenne nyomva a kuplung. Bontódott bele egy kapcsoló és kész.
Festés megszáradt, tálca mehet vissza. Újabb évek várnak rá a világtól elzárva. (Az első kép az igazi szín, az utána jövők valamiért pirosak lettek a képen.)
A hegesztés helyett 3 db csavar került be. Tart masszívan. Műanyag tálca és akku vissza. Bekötés és kész.
Zárásul megtettük az idei első fedetlen körutat. 20 fok, napsütés, 50 km.
u.i.
Mint ahogy a 3. képen látható a kutyus még midig erősen érdeklődik a festés iránt :-))







Tegyük fel, hogy a hamutartó nem akar a helyén maradni és valamivel ki kell ékelni, hogy ne tátsa a száját, de nekünk ez nem tetszik.
Teendők:
1. szedd ki a helyéről, négy csavar fogja
2. kapd szét, mint Matula bácsi a tükörpontyot
3. az a kis "pipa" a bűnös, mert nincs a helyén, azt kell visszavarázsolni
4. ott a helye, abban a zsírral kikent sínben, úgy kell összepakolni, hogy visszamenjen
a helyére, a nagy rugóval együtt
5. rakd össze az egészet a p..ába :-)
6. ha a "pipa" tengelye mozog újra szét fog hullani, ajánlom az alternatív
átmenőcsavaros megoldást
7. csavarozd vissza a helyére
8. rakd vissza a betétet
9. tadáám :-)
Mint az időből is látható, bő fél óra alatt megvan, de ha minden kéznél van, akkor kevesebb.
Legközelebb pár szó a fékbetét cseréről :-)))









Gyakorlatilag megújult az autóm eleje. Kormányművet kellett cserélni (szerencsére garanciában) + két felső lengőkar + jobb oldali alsó lengőkar. 68 ezer kilométert bírtak a gyáriak, 18/17-es kerekeken Budapesten talán ez nem is rossz. Bár azért hozzáteszem, hogy a szilentek már jóval korábban elkezdtek nyöszögni... A szervizbe már az új nyári kerekeken mentem, így a futóműállítást is csak egyszer kellett megcsinálni.
Mire jó a meghoszabbított garancia? Hamarosan megújul az autóm jobb oldala is: új kilincs, új ülésfűtés-kapcsoló is érkezik. Ezeken kívül úgy tűnik, hogy lassan ki kell cserélni a hűtőt (!), mert szivárog valahol a tömítésnél... Semmi külsérelmi nyom nincs rajta, úgyhogy egy újabb anyagfáradás tanúi lehetünk... Az első ilyen a vízpumpám volt, amely megmagyarázhatatlan okok miatt 43 ezer kilométernél megadta magát.
A vezetőülésem bőrhuzatának kálváriája is folytatódik, ismét megjelent rajta egy kis repedés. Ezúttal szivaccsal együtt lesz cserélve... Előzmények: második csere, első csere.
Abban az esetben ha minden jól megy, jövőhéten megy műszakira.
Km állás 146.000 km "pont mint a 146-os alfám"

A hátsó dob cserénél látszott a szöveten, hogy kifúj kicsit. Ez napok alatt rohamosan pusztult és már egész hangos volt. Kicseréltettem.
Ma reggel 8-ra időpontom volt Csöri mesternél egy vásárlás utáni átvizsgálásra. Mivel útközben egy elöregedett lengéscsillapító megadta magát, így kénytelen voltam ott hagyni a kicsikémet, és ha már lúd, legyen kövér, még pár apróság javítását is megrendeltem.
2
488
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Forma-1
- Alfa reklám
- 4C
- Mo-i utak helyzete: ele...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10