Blog
Naszóval...eljutottam egy olyan pontra, hogy időm és enrgiám is volt arra, hogy:
1. A tavaly nyári kipufogóheggesztésnél a "mester" által összebarmolt csatlakozást helyrehozzam. Dióhélyban: az első szakasz utáni csövet 1az1ben hozzáhegesztette bilincs nélkül az első szakaszhoz :-/ új bilincset kelett legyártatnom és azt a cső végére hegesztetnem
2. Beszereljem a kb 2 éve megvásárolt bontott katalizátort
Elszórakoztam vele 3 napot munka utáni hulladékidőben, de végül egész szuperül sikeredett. Új tömítéseket is gyártottam minden szétszerelt szakasz közé, valamint amennyi tartógumit bírtam, ki is cseréltem. Utolsó lépésként kiütöttük a hibakódot.
Bajom volt az állandó lambdahibával. Régebben belett szerelve egy másik második, kontroll szonda (bontott), de mivel üres volt a katalizátorom, így folytonossan újradobta a hibát. Elkiabálni nem merem, de eddig úgy 120km-ert mentem vele különböző sebességtartományokban nyílt úton, valamint lakott településen belül is. Úgy veszem észre kell idő ahhoz, hogy összeérjen a rendszerrel, mintha egyre jobban és jobban menne a kocsi :)
km állás: 120.784








Rég nem írtam az autók blogjára/ba.
Ma vételeztem az 56-ra gyári 17 collos TI felnigarnitúrát, így eldőlt, hogy a Süsnye cartárssal elcserélt Barracudák (Neki 8 coll széles szett volt, nekem 7, ugyanabból a fajtából, ti. Indy) a GTV-re mennek fel.
A gumikat valószínű megcserélem a 2 garnitúrán, az 56-tal - természetétől és rendeltetésétől fogva - jóval többet megyek, legyen azon a mélyebb profilú szett. Különönesen, mert a Barracudákat SanyiJTD-hez viszem majd fényezni, így mindenképpen le- és fel kell majd gumizni, gazdagodjék csak a sarki gumis a 2 Subarujával :D
Úgy fest most, hogy a 215/45R17-es méretű garnitúra megy a GTV-re, illetve az egy kicsit ballonosabb 225/45R17-es mérettel bíró másik szett megy az SW-re. Isten áldja Itáliát. :)
Az első képen a konkrét, megvásárolt garnitúra gyermekkori képe látható, a második egy számomra is remek látványtervet vizionál és vizualizál.


Hétfő este jött a telefon, hogy van lehetőségem kivinni az autót a Carstyling szervezésében megrendezett Autó, Motor Tuning Show-ra. Én amúgy is kimentem volna, mert Föckösnek segítettem a Dorax standon, de ennek a lehetőségnek külön örültem. A JSZV standon lett kiállítva az autó, ezúton köszönet a Fanat-X csapatnak a lehetőségért!
Volt egy kis por, így az utolsó nap végére egy finom réteg megült az autón. Volt, aki a sajátját folyamatosan takarította, nekem erre nem volt időm. A kezét viszont eltörném annak az idiótának, aki a porba pár szót beleírt...












Dunaújvárosból hoztuk, rusnya hideg volt, de barátságos az eladó, tom-o
Legjobb időeredmény 1/4 mérföldön: 14,44@154,9
AS4 kategória 1. hely, de ez sajnos komoly ellenfél hiányában nem nagy dicsőség...
Az első szélvédőn lévő Bosch Aerotwin AR 552 S ablaktörlőket ugyanilyenekre cseréltem és a hátsó ablaktörlő gumit is kénytelen voltam már cserélni.
Az első és hátsó fékbetétek, féktárcsák valamint a kézifékkötelek cserére kerültek. A fékhatás brutális módon javult.
Mivel Brigi átlépte a 100.000 kilométert, esedékessé vált a gyújtógyertyák cseréje, amit összekötöttünk az olajcserével.
Kapott hát új olajat, olaj-, pollen- és levegőszűrőket is és kitisztították a klímát. A kipufogó tartó gumi felett is eljárt az idő így az is megújult. Kitisztították a fékeket és az indítómotort (bendixet) is.
Km: 112.625
Brigi műszaki vizsgán vett részt, előtte pedig egy alapos átvizsgálás felderítette, hogy az egyik kézifékkötél cserére szorul. Kapott hát újat és levegőszűrőt is cseréltek.
Az Alba autónál megvettem a Selenia olajat és a szűrőt, amit Olman Zsolték (online-auto.hu) cseréltek ki a Kén utcában.
Km: 93.432