Blog

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2013-03-08

Ezek is odavoltak és sokkal egyszerűbb volt most, a kormánymű felújítás alkalmával megcsináltatni.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2013-03-08

Hidegindításkor néha kerrent egyet az önindító és a kormánymű kivétel alkalmával ezt is egyszerűbb volt kiszedni és felújíttatni.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2013-03-08

Már korábban megvizsgálták Alexék (Alfarium), hogy a még meglévő kopogás a kormányműtől jön.
Mivel több dolgot is meg kellett vizsgálni, cserélni, ami a kormányműcserével összeköthető, ezért elvittem hozzájuk, hogy újíttasák fel a kormányművet.
A szakműhelyben bevizsgálás után azt mondták, hogy nagyon odavan a kormánymű ezért igen drága lenne a felújítani. Szerencsémre Alexék tudtak adni egy belevaló kormányművet, aminek vélhetően sokkal kisebb gondjai vannak. Ez be is igazolódott, még a bontott kormánymű árát beleszámolva is jóval olcsóbb volt az egész felújítás így.
Természetesen a szervófolyadék is cserélve lett valamint a bal oldali axiált is cserélni kellett.

>> Autóápolásremete // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000 // 2013-03-10

Hiába mondtak nagy esőket, szombaton meglepő, pólós idő volt. Előszedtem a GTV-ét és elkezdtem felkészíteni a szezonra. Az ősszel előjött betegségek gyógyítása következett, sorrendben: benzintartály cseréje a télen felújítottra, generátor csere, első fékek rendbetétele - a jobb oldali féknyereg volt a bűnös - és ezzel a lendülettel vadiúj féktárcsák és betétek is kerültek bel. Az utolsó képen egy kis nyalánkság: bár semmi bajom a Dell'Ortok-kal, de ezt nem hagyhattam ki :))))

 
>> Szervizzee // Alfa 156 2.4 JTD SW // 2013-03-10

Felső lengőkarok,stab bekötők cserélve Birth márkájúra.

Óraállás:111975

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2013-03-10

Ma este a ház elé beállva pont elérte autónk a hetvenezredik kilómétert.
Öt év és öt hónap kellett hozzá,tehát 65 hónap.
Ez megfelel havi 1077 km-nek.

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2013-03-10

Kiégett a kilométerórában az egyik izzó. Kicseréltem abban is és a fordulatszámmérőben is mindegyiket.

>> Tuning és extraImyx // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive // 2013-03-10

Tegnap lelóliáztam a hátsó lámpákat, háát, elég rosszul sikerült, sajnos. Egyszerűen nem tudtam levegőmentesen rátenni. Biztos van valami taktikája, amire nem igazán jöttem rá ez esetben :). Távolról nem látszik :-D.
Füst színűt raktam rá egyébként. 95 % a fényáteresztő képessége.

 
>> SzerviztheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-03-10

Kicseréltettem a jobb első kerékagyat ,mert felni cserekor észre vettem,hogy 5 csavarból 2 nem fogott. Biztos valamelyik agyatlan gumis hajtotta bele légkulcsal.

Nagyon örültem neki...
Most már fasza!

Egy hónapja küzdök az autóval.Üzemi hőfoknál induláskor nem akar felpörögni a motor 10 másodpercig, utána megindul,de egy nagy korom felhő marad utánam.Végre eljutottam kiolvasásra ami motor fordulatszám jeladó szakadást ír.Örülök mert nem régen lett cserélve gyárira és 13K-t sikerült elmenem vele:(Rendelem a következőt!

Folyt.köv!