Blog
Hidegindításkor néha kerrent egyet az önindító és a kormánymű kivétel alkalmával ezt is egyszerűbb volt kiszedni és felújíttatni.

Már korábban megvizsgálták Alexék (Alfarium), hogy a még meglévő kopogás a kormányműtől jön.
Mivel több dolgot is meg kellett vizsgálni, cserélni, ami a kormányműcserével összeköthető, ezért elvittem hozzájuk, hogy újíttasák fel a kormányművet.
A szakműhelyben bevizsgálás után azt mondták, hogy nagyon odavan a kormánymű ezért igen drága lenne a felújítani. Szerencsémre Alexék tudtak adni egy belevaló kormányművet, aminek vélhetően sokkal kisebb gondjai vannak. Ez be is igazolódott, még a bontott kormánymű árát beleszámolva is jóval olcsóbb volt az egész felújítás így.
Természetesen a szervófolyadék is cserélve lett valamint a bal oldali axiált is cserélni kellett.




Hiába mondtak nagy esőket, szombaton meglepő, pólós idő volt. Előszedtem a GTV-ét és elkezdtem felkészíteni a szezonra. Az ősszel előjött betegségek gyógyítása következett, sorrendben: benzintartály cseréje a télen felújítottra, generátor csere, első fékek rendbetétele - a jobb oldali féknyereg volt a bűnös - és ezzel a lendülettel vadiúj féktárcsák és betétek is kerültek bel. Az utolsó képen egy kis nyalánkság: bár semmi bajom a Dell'Ortok-kal, de ezt nem hagyhattam ki :))))










Felső lengőkarok,stab bekötők cserélve Birth márkájúra.
Óraállás:111975
Ma este a ház elé beállva pont elérte autónk a hetvenezredik kilómétert.
Öt év és öt hónap kellett hozzá,tehát 65 hónap.
Ez megfelel havi 1077 km-nek.
Kiégett a kilométerórában az egyik izzó. Kicseréltem abban is és a fordulatszámmérőben is mindegyiket.
Tegnap lelóliáztam a hátsó lámpákat, háát, elég rosszul sikerült, sajnos. Egyszerűen nem tudtam levegőmentesen rátenni. Biztos van valami taktikája, amire nem igazán jöttem rá ez esetben :). Távolról nem látszik :-D.
Füst színűt raktam rá egyébként. 95 % a fényáteresztő képessége.

Kicseréltettem a jobb első kerékagyat ,mert felni cserekor észre vettem,hogy 5 csavarból 2 nem fogott. Biztos valamelyik agyatlan gumis hajtotta bele légkulcsal.
Nagyon örültem neki...
Most már fasza!
Egy hónapja küzdök az autóval.Üzemi hőfoknál induláskor nem akar felpörögni a motor 10 másodpercig, utána megindul,de egy nagy korom felhő marad utánam.Végre eljutottam kiolvasásra ami motor fordulatszám jeladó szakadást ír.Örülök mert nem régen lett cserélve gyárira és 13K-t sikerült elmenem vele:(Rendelem a következőt!
Folyt.köv!