Blog

>> EgyébJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-03-18

A múltkoriban sikerült vateráznom néhány forintért egy hibás 156SW csomagtér rolót.
Mivel az off-os autónkban nem volt ilyen (a gyári ára 60.000FT) belefarigcsáltam. Úgyhogy most már a Kia Rio-ban is van egy kis olasz :-)

 

Shell VP N+ diesel
62,75 L
előző tankolástól futott km: 846
átlagfogyasztás: 7,42 l/100 km
költség: 29 298 Ft

 
>> SzerviztheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-03-17

Már 1 hónapja kínlódok a szervóval, folyatta az olajat!

Ma végre kész lett, meglett javítva, pontosan nem tudom milyen eljárással készült, majd kifaggatom a szerelőmet. Lényeg,hogy nem folyat, és most minden oké! Új szervóolaj is került bele, természetesen.

Srácok... Nem jó móka 225/40R18-at tekergetni szervó nélkül... :)))

Vonószem a pályaversenyzéshez... :-)
Vajon Ki készíthette? :-D

 

Olajhőmérséklet mérő műszer beépítés... :-)
Szintén Piri munkája... :-)

 

Olajhűtés :-D
Köszönöm Tomsics Gábornak (alias Piri) az átalakítást. :-)

 

A tavaly nyári Skring- i nyúl...
Na ez történhet, ha 160-nal elcsapsz egy nyulat... egy versenypályán. :-)

 

Ez egyelőre LacUS-é. Én még nem döntöttem el, hogy csinálok ilyet magamnak, vagy illesztem majd inkább a kocsi jeleit, és akkor gyári módon, sebességtől függően fog rásegíteni.
Tulajdonképp két jelet állít elő:
- Motor fordulat - RPM (3000rpm ~ 100Hz) - működéshez szükséges, min alapjárat kell
- Gépjármű sebesség - VSS (20km/h ~ 20.83Hz) - ennek függvényében változik a rásegítés

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2013-03-05

166.000 km, Selenia 5W40 WR Disel + olaj, pollen, levegőszűrő!

 
>> Tuning és extrakiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2013-03-17

Megcsináltam a projectoros lámpám. Vettem ebayről egy szettet durván 28.000ft-ra jött ki. A csomag tartalmazta a 2 projectort, két trafót izzóval (4300K), h4 bi-xenon kábelköteget és relét, valamint a szerelési adaptereket és csavarokat. Nem kellett sokat faragnom, csak egy kicsit kell a focsor aljából faragni annyit h beférjen a projector alá a kábel is. A lámpa aljára furtam egy lyukat h a kábelek alul jöjjön ki a trafot is alul rögzítettem, így mikor benéznek a motortérbe nem látják h utólagos. A gyári helyzetjelző fényt azt csak kihuztam és a foncsór mögé tettem, ebbe lett bekötve az angyalszem ami nem olyan nagy mint a bmw-be, ezáltal szebb is. (2-3kép)

Rendszámvilágításba ismét smd led került be, mellesleg hátul levettem a rendszámkeretet és felragasztottam, elől már matricarendszám van. (4kép)

Került bele kövess haza fény is - amelyet elől a ködlámpára és a helyzetjelzővilágításra lett rákapcsolva. Be és kiriasztásnál 30mp-re felvillan, majd elalszik. Postával együtt 6600Ft-ba került. (4-5.kép)

B-oszlopokat Carbonfóliával vontam be, anyagköltség kb 2500ft. (1.kép)

A fényszóró magasságállító kapcsolójának eltüntetése folyamatba van.